Bart-S Opublikowano 15 Września 2009 Opublikowano 15 Września 2009 Logicznie myśląc - masz rację. Ale... opisując prawidłowe korzystanie z multi, mamy na myśli codzienną eksploatację. Natomiast ile razy w ciągu roku się zakopiesz? Ten manewr do wykorzystania chyba tylko w skrajnych przypadkach...
tomciopap Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 Wg. mnie z zaspy to tylko na sekwencji można ruszać, na D to można spalić skrzynię. I zapewnić sobie pomoc drugiej osoby.
qfel Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 koledzy jeszcze jedno pytanko do tego tematu... Jak zachować się przy krótkim postoju....np. jeśli podjeżdzam pod garaż, nie gaszę silnika, wysiadam otwieram i wjeżdzam....jak wtedy ...lepiej dać na P , czy na N , ma to jakieś znaczenie. Jest to chwila ok 15 - 20 sek.
truckmaniac Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 koledzy jeszcze jedno pytanko do tego tematu... Jak zachować się przy krótkim postoju....np. jeśli podjeżdzam pod garaż, nie gaszę silnika, wysiadam otwieram i wjeżdzam....jak wtedy ...lepiej dać na P , czy na N , ma to jakieś znaczenie. Jest to chwila ok 15 - 20 sek. No wiesz. Ja zawsze, jak wysiadam z auta daję na P
qfel Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 ja robię tak samo, ale się trochę zmieszałem....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się