Peterka 0 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Witam, nie mam takiego autka z tym silnikiem ale coś myślę powoli na zmianą. Z racji tego, że nigdy nie miałem diesla proszę o wyrozumiałość... Założenia Audi a4 quattro 110 AFN... co wymieniać do osiągnięcia lepszej mocy ( nie wiem w jaki przedział celować myślę 180km) - sprzęgło? -turbo Awx?? -wtryski? -cooler? Koledzy proszę o łopatologiczne wytłumaczenie zagadnienia. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo 2 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 jak 180KM to tego było sporo na forum chlodniczka oleju obowiązkowo AWX kolektor ssacy od AWX pompa 11 swap na 312mm Fmic i reszta to co wymieniłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterka 0 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Witam, a czy ktoś może oszacować koszty wymiany gratów takich jak: -turbo AWX -sprzęgło -wtryski -chłodniczka oleju AWX - FMIC Będe bardzo wdzieczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Petara 0 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Kolego z tego co ja wyczytałem jak bawiłem się ze swoja niunią to opłaca się do ok 170PS dalej to już koszty koszty koszty...Przy zdrowym silniku to wystarczą: -Turbo AWX -Wtryski 216 -Fmic W zależnosci od stanu sprzęgło. Jeżeli motorek byłby zmęczony to tak jak już kolega Cristoforo pisał pompa 11, a to wtedy by mozna było 230 wtryski wrzucić.Jakis konkretny hebel do wyhamowania tego by się przydał. Ale mysle ze dalej nie ma sensu i tak chyba ze nie masz co z kasą robić to spoko warto inwestować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterka 0 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Witam, Chodzi mi o tunning w rozsądnych pieniądzach... Nie mam za wiele w tej tematyce do powiedzenia, więc ciężko mi coś szacować. Ale przeglądając forum wyczytałem że optymalne wartości to gdzieś 160KM i 320 Nm.... czy coś koło tego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majbaszajba 0 Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 Kolego z tego co ja wyczytałem jak bawiłem się ze swoja niunią to opłaca się do ok 170PS dalej to już koszty koszty koszty...Przy zdrowym silniku to wystarczą: -Turbo AWX -Wtryski 216 -Fmic W zależnosci od stanu sprzęgło. Jeżeli motorek byłby zmęczony to tak jak już kolega Cristoforo pisał pompa 11, a to wtedy by mozna było 230 wtryski wrzucić.Jakis konkretny hebel do wyhamowania tego by się przydał. Ale mysle ze dalej nie ma sensu i tak chyba ze nie masz co z kasą robić to spoko warto inwestować A ile to mniej wiecej moze kosztowac???Bo szukałem na necie i potrafie znalezc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 160-170 kucyków osiągniesz na seryjnej pompce z 0.216 + turbulum awx + fmic - kat i egr dalej nie ma się co pchać bo taniej wychodzi swap na awx i mocny soft ja już jestem na ukończeniu... dorzucam turbinkę bo moja powoli niedomagać zacznie zaraz i idzie nowy program na 160-170KM i coś około 350Nm więc do roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapek85 2 Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Witam, a czy ktoś może oszacować koszty wymiany gratów takich jak: -turbo AWX -sprzęgło -wtryski -chłodniczka oleju AWX - FMIC Będe bardzo wdzieczny koszty hmmmmm... podam Ci na swoim przykładzie turbo AWX/ARL - 1800zł sprzęgło jednomasowe wzmacniane - ok 1500zł wtryski 0,216 - ok 1400zł chłodniczka oleju od AWX to nie wiem, ja patrzałem na zewnętrzną chłodnicę MOCALa, to razem na gotowo - ok 650zł FMIC+ orurowanie+robota - ok 800zł Soft - 1300/1500zł pompa 11 - na forum była nowa to chyba za ok 2000zł jak dobrze pamiętam, używki regenerowane tańsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Łopatologicznie to masz wszystko już opisane w różnych tematach na forum :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macin87 0 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Witam, a czy ktoś może oszacować koszty wymiany gratów takich jak: -turbo AWX -sprzęgło -wtryski -chłodniczka oleju AWX - FMIC Będe bardzo wdzieczny koszty hmmmmm... podam Ci na swoim przykładzie turbo AWX/ARL - 1800zł sprzęgło jednomasowe wzmacniane - ok 1500zł wtryski 0,216 - ok 1400zł chłodniczka oleju od AWX to nie wiem, ja patrzałem na zewnętrzną chłodnicę MOCALa, to razem na gotowo - ok 650zł FMIC+ orurowanie+robota - ok 800zł Soft - 1300/1500zł pompa 11 - na forum była nowa to chyba za ok 2000zł jak dobrze pamiętam, używki regenerowane tańsze U mnie 4 końcówki 216 Fratelli Bosio są po 150zł, czyli 600zł i potem regulacja 200zł ciśnienia =800zł a nie 1400zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się