tomeski 0 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Witam, Mam ciekawy objaw w mojej B7 s-line. Zdarza się, że po zahamowaniu samochodu kiedy powoli ruszam, w pewnym momencie (po ok. 3-4 sek. przy ok. 40km/h) słyszę pulsacyjne ocieranie klocków hamulcowych o tarczę w prawym przednim kole. Kiedy puszczę gaz, to ocieranie ustaje, problem znika i dalej jadę bez problemów. Jak nie puszczę gazu, to ociera 4-6 razy i też przestaje. Poza tym nie ma żadnych problemów z hamowaniem ani z jazdą. Już zrobiłem: 1. Wymieniłem klocki hamulcowe na oryginalne (zabolało w kieszeni...), 2. Rozebrałem cały zacisk, przesmarowałem, hamulce działają idealnie 3. Starłem krawędzie tarcz (trochę się wytarły - 150 tys. km) 4. Tarcze są proste 5. Objechałem kilka warsztatów i stacji diagnostycznych (nie byłem jeszcze w ASO) - bez rezultatu Poradźcie, co to może być??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1345 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 A zmieniales felgi? Moze to felga ociera o zacisk a nie klocki o tarcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeski 0 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Felgi mam 18", więc nie sądzę, aby mogły ocierać o klocki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1345 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Ja mam 19 i ociera, pytanie bylo nie jakie masz tylko czy zmieniales przed ocieraniem. Tu chodzi o ET a nie o rozmiar felgi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazuyaet 0 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Witam Piszesz ze tarcze są proste a sprawdzałeś czy prosto kreca sie na piastach. Bo może w tym leży błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeski 0 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Nie zmieniałem felg. Ciągle mam oryginalne. Ale sprawdzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert0! 0 Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 mam to samo + grzeje mi sie felga, we wtorek mechanik zaufany mechanik to dokładnie sprawdzi ; być może to wina tloczka ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 może łożysko...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeski 0 Opublikowano 5 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 Sprawdziłem: - felga na pewno nie ociera o hamulec - łożysko w stacji diagnostycznej - brak problemów Zauważyłem, że ociera tylko wtedy, kiedy przyspieszam powoli. "Nauczyłem się" więc jeździć dynamicznie, problem zniknął i nie denerwuje... Może ktoś ma jakiś pomysł, gdzie leży problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 Zauważyłem, że ociera tylko wtedy, kiedy przyspieszam powoli. Może tylko wtedy to słyszysz? "Nauczyłem się" więc jeździć dynamicznie, problem zniknął i nie denerwuje... Problem zniknął na dobre czy jak jeździsz wolniej - mniej dynamicznie to jednak coś jeszcze słychać? Może już wogóle tego problemu nie ma bo coś tam się "dotarło" do odpowiednich rozmiarów? Gdyby nawet tak się to skończyło to warto byłoby dojść do tego z czym był ten problem. Ja obstawiam na łożysko ale jak było sprawdzane na stacji diagnostycznej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert0! 0 Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 w mie problem, zniknał ; winna była prowadnica pozdr. rm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeski 0 Opublikowano 8 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Grzegorz, Nie jest to problem słyszenia/ niesłyszenia. Problem nie zniknął - jak przyspieszam powoli to ciągle słyszę ocieranie. Robert, Nie jestem ekspertem, więc poradź proszę - jaka prowadnica i jak ją naprawić/wymienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 to ocieranie to pewnie kwestia odbijania klockow od tarczy po hamowaniu. klocek i tloczek zacisku musza sie cofnac. a tarcze zawsze maja delikatne bicie. stad byc moze taki odglos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek1036 0 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 może nie odbijać dobrze tłoczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitek_z 0 Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 jeśli nie odbijają klocki należy je przeczyścić w miejscu styku z jarzmem, muszą luźno na nim chodzić. Jarzma też przeczyścić. Ja tak miałem- wyczyścilem i spox. Jeśli często się jeździ po kałużach, błodzie to szybciej sie to zapieka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się