Gość Zimny Chirurg Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 ja mam wrażenie jak by turbina przeładowywała poniżej tych 2800 obr. aż w końcu N75 ją reguluje po przekroczeniu tych obrotów Hehe. Dobre. Wydaje mi sie ze jakies łożysko ma juz dosyć w skrzyni i mówi o tym dobitnie w danym zakresie obrotów. Częsta przypadłość. Najlepiej jak byś pojechał do sprawnej ekipy co maja doswiadczenie w automatach i niech diagnozuja. Ale najpierw musisz wyeliminować inne wady takie jak poduszki, wydech, silnik, bo inaczej mozna sobie gdybać i wymieniać wszystko na nowe. Turbine zostaw w spokoju. Pozdro ZC[br]Dopisany: 04 Październik 2009, 11:29_________________________________________________ po 220 tyś to chyba katalizator może być zapchany. Plecionkę trzeba jak rozumiem wyciąć, potem dospawać . Kolejny chyba problem to będzie odpowiednio ją zgrać z katalizatorem i silnikiem. To chyba wyzwanie dla fachowca. I ile taka operacja kosztuje i czy lepiej nie wymienić w tym przypadku kompletu? Jak masz 220 tyś a mało prawdopodobne ze tyle masz i masz kata to w 1 kolejności wywal kata bo pewnie jest tak zawalony ze szkoda słów. Wstawa tam kawałek rury i masz przynajmniej ten problem z głowy. I turbina wkońcu oddychnie. A kata jeszcze dobrze sprzedasz, Pozdro ZC
Pakosław Opublikowano 6 Października 2009 Autor Opublikowano 6 Października 2009 Wymienię plecionkę i zobaczę katalizator.Zobaczymy w jakim jest stanie. Nie sprzedam nikomu badziewia bo sam nie chcę kupować szrotu a poza tym MIEĆ AUDI TO ZOBOWIĄZUJE. Nienawidzę oszustów i krętaczy.
Gość Zimny Chirurg Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 Nie jestem zwolennikiem poprawiania konstruktorów. Pewnie masz racje ale ja lubię orginał No to będziesz za chwile szukał nowej turbawki. Jak nie wywalisz lub nie wymienisz na nowy kat. A kata sprzedasz za dobre pieniadze bo odzyskują platyne a nie wkładaja do innego wozu. No chyba ze kupisz nową plecionke i nowy kat jak tak lubisz nieć oryginał. Tylko tez pamietaj ze inżynierowie tez popełniają błędy a sam wiem o tym bo sam nim jestem. Pozdro ZC
rikardo Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 Wymienię plecionkę i zobaczę katalizator.Zobaczymy w jakim jest stanie. Nie sprzedam nikomu badziewia bo sam nie chcę kupować szrotu a poza tym MIEĆ AUDI TO ZOBOWIĄZUJE. Nienawidzę oszustów i krętaczy. Szukaj złącza elastycznego firmy Fischer z podwójnym oplotem http://www.fa1.pl/produkty.php?opis=16. Nie kupuj taniochy znajomy który wspawał kilka takich plecionek mówił, że użytkownicy po jakimś czasie byli u niego z kolejna plecionką ponieważ poprzednia kupiona po okazyjnej cenie nie wytrzymała. Ponadto doradził mi aby nie wspawywać plecionki migomatem a tig-iem który lepiej nadaje się do jej wspawania i spaw nie rdzewieje.
Pakosław Opublikowano 7 Października 2009 Autor Opublikowano 7 Października 2009 Bardzo dziękuję za rady. Poszukam tej plecionki a co do katalizatora hm, pewnie masz racje - zobaczymy. Jeszcze jedno ile ta cala operacja kosztuje ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się