Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Najbardziej rozwojowy silnik TDI????


tomasz3city

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chce kupic swoje pierwsze audi ale zastanawiam sie nad silnikiem..

Chce kupic jakis rozwojowy silniczek, by mozna go z czasem sporo podkrecic...

myslalem o 2.5 TDI ale slyszalem slabe opinie na jego temat, wydawalo mi sie ze

ze wzgledu na pojemnosc nadaje on sie bardziej do obrobki niz zwykly 1.9 TDI....???

Czy zatem pozostaja 110 KM i 130 KM - czy to nie sa te same silniki tylko rozniace sie IC, programem i sprezarka???

Pomocy prosze.....

Prosze takze info o jakims specu ktory mi te wszystkie gadzety to kupy razem posklada - najchetniej z pomorskiego.... - Nie znacie kogos z Trojmiasta????

Pozdrawiam serdecznie i z gory dziekuje za wasze sugestie...

[ Komentarz dodany przez: Murzyn: 30-04-2007, 21:01 ]

kolego najpierw zapoznaj sie z regulaminem!

Temat blokuje do tego czasu

[ Komentarz dodany przez: pre_pl: 01-05-2007, 10:21 ]

odblokowany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kupuj 1,9TDI 130km PD mozna go krecic wysoko i jest to mocny i wytrzymaly silnik,a AFN to juz inna bajka wiecej modyfikacji zeby uzyskac duza moc.Wszystko zalezy ile masz floty bo 130km kosztuje wiecej sporo wiecej nic 110km.A kompromisem miedzy tymi silnikami jest 115km AJM jest podatny na podnoszenie mocy zagadac do kolegi Murzyn on powie Ci co ten silnik potrafi :a4fan: Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy zatem pozostaja 110 KM i 130 KM - czy to nie sa te same silniki tylko rozniace sie IC, programem i sprezarka???

kompletnie różne silniki, kompletnie inny osprzęt

Prosze takze info o jakims specu ktory mi te wszystkie gadzety to kupy razem posklada - najchetniej z pomorskiego.... - Nie znacie kogos z Trojmiasta????

ja już pisałem kilka razy, odszukaj wątek o moim aucie w "moje a4"

Chce kupic jakis rozwojowy silniczek, by mozna go z czasem sporo podkrecic...

przejrzyj forum, będziesz od razu wiedział który wybrać...

Ale 110 i 130 to fajne silniki do kręcenia, tylko że 130 masz już w nowej budzie (B6)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko że 130 masz już w nowej budzie (B6)

czyli bedzie większy wydatek niż na B5

ale jak kupować to już coś dobrego :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Murzyn

Oczywiscie 1.9,w zaleznosci od tego ile chcesz przeznaczyc na auto to w kolejnosci - 130(B6), 115(B5), 110(B5)

Jezeli plany modyfikacji wykraczaja poza normalny chiptuning to polecam koniecznie wersje quattro i 6 biegow (AVF i ATJ)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wersje quattro i 6 biegow (AVF i ATJ)

Tylko znaleźć to w budzie B5 to niezły hardkor :P

Sam takiego połaczenia bede szukał :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w B5 jest ATJ(115), B6 AVF(130)

Ten ATJ to wersja tylko dla quattro z nieco innym momentem itp ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, AJM -> 115KM 280Nm 5 biegow oska

ATJ 115KM 320Nm 6 biegow osta i quattro (przynajmniej takie info widzialem)

No prawie male sprostowanie AJM 115km 285Nm ATJ 115km 310Nm :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawostek, to na Hamowni wszystkim AJM'om wyszlo ok 320Nm

Kolego tomasz3city, jak widzisz 1.9 ma wiekszy moment jak 2.5 :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawsze mi sie myla te teoretyczne dane :rotfl: Z ciekawostek, to na Hamowni wszystkim AJM'om wyszlo ok 320Nm
Oby i moj w wakacje tak wyszedl :twisted:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za wasze porady...

bede szukal 115KM ze wzgledu na koszty poniewaz w takie prawie nowe autko jak 130KM szkoda mocno ingerowac, aby jeszcze czegos nie zepsuc...!!!

a jakie czesci osprzetu zatem mozna zapozyczyc ze 130stki?????

:bicz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bede szukal 115KM ze wzgledu na koszty poniewaz w takie prawie nowe autko jak 130KM szkoda mocno ingerowac, aby jeszcze czegos nie zepsuc...!!!

Dosc kontrowersyjny poglad, ale jak chcesz. Ja wlasnie zabieram sie za wymiane intercoolera, wywalenie kata no i oczywiscie wirusika w mojej :a4fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gamling, a można wiedzieć jaką moc końcową chcesz osiągnąć ?

Swoją drogą, zapraszamy na Spoty Krakowskie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem byc w niedziele ale cos mi wypadlo :( Postaram sie nadrobic zaleglosci.

Na razie planuje jakies 180-185 km zobaczymy jak to wyjdzie jeszcze. Program bedzie robiony pod auto i ciezko teraz podac dokladnie. Wiecej mi na razie nie potrzeba, z naciskiem na "narazie" :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No 185km to mozna z AJM-a wyciagnac ale wiecej juz bym myslal nad AWX-em 130km chyba ze masz kase na przerobki AJM turbo,pompowtyski,FMIC zeby to chulalo bez obaw o silnik,To wysztko zalezy tak jak koledzy pisali od kasy ile masz na autko jak masz na B6 to polecam super autko.Jak sa jakies bledy w mojej wypowiedzi to %%%% jest winny :rotfl: Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0 tdi polecam jest rozwojowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0 tdi polecam jest rozwojowe

A kltoś tu pisał że sie psują.. głowice czy cos..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...