snajper1998 Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 Taki maly niepozorny modzik , a na drodze cos pieknego> przesuniecie momentu w lewa strone powinna robic w standarcie fabryka a nie ludzie musza po nich poprawiac . Dobrze ze tacy sa
peter22 Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 skad masz wykres witek chyba nie ma hamowni 4x4
Muskel1 Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 Albo nie umie czytac albo on nie osiaga tych 510 Nm, krzywa ma swoja amplitude w granicach 485 Nm
marcin j Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 skad masz wykres witek chyba nie ma hamowni 4x4 Ma jakoś od połowy sierpnia :gwizdanie:
peter22 Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 a to super dzieki za info. Kolega z takim silnikiem byl u mastersa i wyszlo 285KM i ok 500Nm
snajper1998 Opublikowano 1 Września 2009 Autor Opublikowano 1 Września 2009 ja nie chcialem jakos bardzo go krecic , glownie chodzilo o to zeby krzywa momentu troche zmienic , zeby szedl bardziej od dolu [br]Dopisany: 01 Wrzesień 2009, 20:38_________________________________________________ Albo nie umie czytac albo on nie osiaga tych 510 Nm, krzywa ma swoja amplitude w granicach 485 Nm tam na wykresie jest niewyraznie, slaba jakos zdjecia. Podzialka idzie 450 , 540 (nie 510) i 630 , wiec jest te 510 napewno [br]Dopisany: 01 Wrzesień 2009, 20:44_________________________________________________ tu lepsza jakosc
Rogalotti Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 Panowie przeciez to ile osiaga Ps/Nm w punktach szczytowych jest opisane na górze po lewej Szerokiej drogi życze. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się