Krzysztof Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 Witam, Zakupilem pasek Conti i rolke napinacza FAG. W sobote szykuje sie do wymiany tego w moim starym 1Z. Szukalem nieco na forum i znalazlem rozne opinie, ze trzeba sciagac przod i ze nie trzeba. Czy da sie to zrobic jakims takim sposobem zeby nie rozbierac polowy samochodu? Bede to robil z ojcem, ktory sie na mechanice zna tylko potrzebuje jakis wskazowek co do tej wymiany. Dodam jeszcze, ze problem jaki mam to najpierw byly cykliczne piski spod maski a po popsikaniu prepratem do paskow paska alternatora pisk przerodzil sie w szum na wolnych obrotach. Przy wyzszych obrotach szumu jak i piskow nie stwierdzilem. Mam nadzieje, ze po wymianie paska i tej rolki bedzie cisza. Prosze tylko o jakies wskazowki.. Pozdrawiam
piotr20997 Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 Miałem wymieniany niedawno rozrząd, no i mechanik wymienił mi przy okazji ten pasek wielorowkowy. Rozbierał przy tym cały przód, i wydaje mi się że byłoby ciężko to zrobić bez demontażu całego przodu. Ale zawsze możesz spróbować, tylko będzie trochę ciasno...
Grzesiekkbc Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 Da rade to zrobić wujaszek wymieniał w Pasacie ostatnio i zrobił to + wymiana napinacza bez demontażu przodu.
Krzysztof Opublikowano 2 Września 2009 Autor Opublikowano 2 Września 2009 Troche o tym wszystkim poczytalem i poogladalem schematow w ksiazce o Audi. Jednak nigdzie nie znalazlem jak wyjac stara rolke a nakrecic w jej miejsce nowa? Jakies sugestie?
gadi Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 Gdzieś jest napisane jak to zrobić, rok temu to sam robiłem bez rozbierania przodu. http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_jak_wymontowac_napinacz_paska_alternatora-t46638.0.html
lesand Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 Troche o tym wszystkim poczytalem i poogladalem schematow w ksiazce o Audi. Jednak nigdzie nie znalazlem jak wyjac stara rolke a nakrecic w jej miejsce nowa? Jakies sugestie? http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t46638.0.html;highlight=napinacz+alternatora
Krzysztof Opublikowano 3 Września 2009 Autor Opublikowano 3 Września 2009 Dziekuje za podpowiedzi ale mam jeszcze jeden problem. Mam klime a wiec musze sciagnac pasek od klimy zeby wymienic pasek altka i teraz problem jak naciagnac pasek klimy odpowiednim momentem? Skad bede wiedzial, ze nie jest za slabo ani za mocno?(klucza dyn. nie mam)
gadi Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 Ja naciągałem go na oko, tak aby był naciągnięty ale nie za mocno.
Krzysztof Opublikowano 3 Września 2009 Autor Opublikowano 3 Września 2009 Tez bede musial tak zrobic. W sobote podejme walke, zobaczymy... jak nie zapomne aparatu to porobie pare zdjec.
gadi Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 Największy problem miałem z odkręceniem a potem dokręceniem rolki wisko
Krzysztof Opublikowano 12 Września 2009 Autor Opublikowano 12 Września 2009 Jestem po wymianie. Trochę zeszło ale wymiana rolki i paska przyniosła efekt. Pozbyłem się świerszcza spod maski Obyło się bez odkręcania wiska. Jak by się uprzeć to chyba udało by się zdemontować rolkę bez demontażu alternatora. Przynajmniej teraz wiem jak się demontuje altka. Dziękuję za podpowiedzi. :hi:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się