4444 Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 Witam Mam taki problem, jadąc autem z wyższymi prędkościami lub np. podjeżdżając pod dość dużą górę auto kręci się do ok. 3-3,5 tys. obrotów, jakby na moment przerywa i idzie dalej. Przy wyższych prędkościach przełącza się chyba w tryb awaryjny, bo jest strasznie słaby, jak wyłączę auto i włączę jest ok. Postanowiłem podjechać do warsztatu i tam po podłączeniu pod komputer pokazało przy module SILNIK błąd: "575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym - różnica dorególowania." Po skasowaniu błędu nic nie pokazało. Po przejechaniu próby i po przełączeniu w tryb awaryjny znów ten sam błąd. Sprawdzałem też climatronic, nie pokazało błędu. Przy drugiej próbie wyskoczyło masę błędów, np. 64767 Zawór regulacji ciśnienia turbiny - zbyt duża oporność czy coś takiego. I nic więcej. Potem błędy m.in. nr. 1569, 1570, 64518, 771, 772, 2813, 65535, 65034 itd.. Za każdym razem pokazywało inny błąd. Sprawdzałem to jeden z nich dotyczył wskazań poziomu paliwa o ile dobrze sprawdziłem, który wszystko dobrze pokazuje;p Po wybraniu opcji ponownego odczytu bez wcześniejszej kasacji pokazywały się inne błędy i nie zawsze te same co wcześniej, a czasem tylko ten pierwszy 64767. Co radzicie zrobić? Od czego zacząć? Auto jest z 1998r. i ma troszkę km na karku, ale na TDI nie powinno być dużo. Proszę o pomoc i w miarę dobre rozwiązanie (dla studenta). Pod komputer podłączałem u gościa, który się nie zna za bardzo z tego co widziałem. Z góry bardzo dziękuję za pomoc.
4444 Opublikowano 4 Września 2009 Autor Opublikowano 4 Września 2009 Kolego a jak się robi te logi np. przy pomocy Polskiego Vag-a? Ponoć nie można ich zapisać, ale print screen-a zawsze można zrobić;p
Wąski Opublikowano 4 Września 2009 Opublikowano 4 Września 2009 Kolego a jak się robi te logi np. przy pomocy Polskiego Vag-a? Ponoć nie można ich zapisać, ale print screen-a zawsze można zrobić;p obawiam się ze sam ich nie zrobisz.
4444 Opublikowano 4 Września 2009 Autor Opublikowano 4 Września 2009 To z logami będzie troszkę problem;p Czyli teraz to co mi tak naprawdę pozostaje?
ALBINEK Opublikowano 4 Września 2009 Opublikowano 4 Września 2009 Bez logów nie ruszysz tego tematu.Musisz znależć kogoś kto ci pomoże .Szukaj na spotach kogoś z twoich okolic.
4444 Opublikowano 4 Września 2009 Autor Opublikowano 4 Września 2009 postaram się logi zrobić jak najszybciej, a czego mogę się wstępnie spodziewać?
mcm Opublikowano 4 Września 2009 Opublikowano 4 Września 2009 pewnie kierownice się przycinają i turbinka bedzie do czyszczenia
4444 Opublikowano 4 Września 2009 Autor Opublikowano 4 Września 2009 Mi ktoś podpowiadał, że to może być zawór n75. Postaram się zrobić logi jak najszybciej, ale to raczej nic poważnego i do zrobienia? Oby nie były duże koszty, bo jak wiadomo studenci łatwo nie mają :/
mcm Opublikowano 4 Września 2009 Opublikowano 4 Września 2009 w 110 rzadko siadają N75, raczej zapieczone kierownice turbiny
4444 Opublikowano 4 Września 2009 Autor Opublikowano 4 Września 2009 Co do Audi: Po skasowaniu błędu, który wyskoczył: 00575 Intake Manifold Pressure: Control Difference .Przy robieniu 011 kręcił się żwawo do ok. 3,8tys. potem tryb awaryjny. Wyłączenie auta i robienie 003 i aut szło do ok. 4,6tys. żwawo i skończyłem robić logi. Po włączeniu się w tryb awaryjny przy 011 pokazał się błąd ten co wcześniej, przy 003 udało się bez błędów. Touran: Zrobiłem też logi tourana 2004r. 1,9TDi 105KM przebieg 73tys. km oryginał do oceny, ale tylko 011. Miałem zapisany jeden błąd, skasowałem go i potem sprawdzałem i już się nie pokazał, był to błąd: 16955 brake Switch (F) P0571 Intermittent, co to był za błąd? Już na szczęście się nie pokazuje. Przy robieniu logów w touranie zmieniłem pod koniec bieg na 4 i potem 5, a dopiero zakończyłem, bo jechałem sam LINK do logów (zajmują 2KB) Link. Jak wspomniałem tourana jest tylko 011 i pod koniec przerzuciłem na wyższy bieg przy ok 4,6tys. i potem na kolejny (5) i zakończyłem log, bo jechałem sam. Proszę o pomoc i opinie I są zdjęcia Audi A4 AFN 003: Audi A4 AFN 011: Touran 2004r. 1,9TDI 105KM 73.000km przebiegu 011:
zorp Opublikowano 8 Września 2009 Opublikowano 8 Września 2009 ja bym zrobił tak: http://www.a4-klub.pl/smf/all_tdi_czyszczenie_kierownic_vtg-t63377.0.html i wyciąłbym katalizator. Porównaj sobie logi z tymi z tego wątku.
rookie Opublikowano 8 Września 2009 Opublikowano 8 Września 2009 kolego twój błąd 00575 to klasyczne zacinające się kierownice turbiny umawiaj się z dobrym mechaniorem na czyszczenie koszt ok 300 zł tylko dobry, żeby ci śrub od kolektora nie ukręcił pozdro
4444 Opublikowano 8 Września 2009 Autor Opublikowano 8 Września 2009 A kogo możecie polecić na Dolnym Śląsku? U mnie wołają 450zł ;/ Jak oceniacie tourana? 1,9TDi 105KM 2004r. i tylko 73tys. km
davidoooo Opublikowano 9 Września 2009 Opublikowano 9 Września 2009 a ja bym Ci proponował poszukać nieszczelności na przewodach dolotowych zanim popłyniesz koszta u mechanika. miałem ten sam problem, com sie okazało była dziurka na łączniku gumowym na dolocie, wymieniłem i jest dużo lepiej, po prostu pewna część doładowania szła w p..du zamiast do silnika.
4444 Opublikowano 11 Września 2009 Autor Opublikowano 11 Września 2009 Jutro posprawdzam, a na który wężyk szczególnie zwrócić uwagę?
dejf Opublikowano 11 Września 2009 Opublikowano 11 Września 2009 łączniki gumowe co są na górze od kolektora i IC. Po dwie objemki maja zdejmij je i zobacz czy nie sa dziurawe, nawet najmniejsza dziura dyskwalifikuje je. Na koncu od spodu zdejmij oslone i sprawdz szczelnosc przewodu na dole przy zderzaku od T. Jak szczelny podokrecaj objemki. A czasem ten Twoj AFN nie był dłubany? Widac przeladowanie w nizszych partiach obrotow a pozniej wlasnie dziure.
Gość .... Opublikowano 11 Września 2009 Opublikowano 11 Września 2009 Szkoda że bliżej nie mieszkasz zaprosił bym do siebie na warsztat. Trochę ciężko tak naprawiać na odległość nie widzac i bez możliwości sprawdzenia. Troche już tego zrobiłem, moja przestawała jechać przy ok 3tys a okazało sie że tylko podciśnienie sterownicze gineło w akcji.
4444 Opublikowano 25 Września 2009 Autor Opublikowano 25 Września 2009 łączniki gumowe co są na górze od kolektora i IC. Po dwie objemki maja zdejmij je i zobacz czy nie sa dziurawe, nawet najmniejsza dziura dyskwalifikuje je. Na koncu od spodu zdejmij oslone i sprawdz szczelnosc przewodu na dole przy zderzaku od T. Jak szczelny podokrecaj objemki. A czasem ten Twoj AFN nie był dłubany? Widac przeladowanie w nizszych partiach obrotow a pozniej wlasnie dziure. Za mojej kadencji nie, wcześniej nie wiem, ale raczej nie. Słuchajcie, zauważyłem, że kabel który idzie chyba od N75 jest jakby na środku złamany, tzn ten czarny materiał nie jest przerwany, ale jak się przejedzie palcami to czuć jakby pęknięcie. wężyk, zaraz zrobię zdjęcie i podeślę fotkę i powiecie czy to może być przyczyna, na 50% jest pęknięty pod materiałem Fotka gdzie zaznaczyłem - moim zdaniem pęknięcie pod materiałem. Tu jeszcze zdjęcie jakiejś plamki oleju, skąd to nie wiem, nie jest ona świeża raczej [br]Dopisany: 12 Wrzesień 2009, 01:04_________________________________________________Czy to może być przyczyną? Proszę o pomoc, gdyż auto więcej stoi, niż jeździ z tego powodu [br]Dopisany: 13 Wrzesień 2009, 15:20_________________________________________________Witam Proszę o zamknięcie tematu. Problem rozwiązany, czyszczenie turbiny pomogło [br]Dopisany: 25 Wrzesień 2009, 23:33_________________________________________________Proszę o zamknięcie tematu, czyszczenie turbiny pomogło i auto nie przełącza się w tryb awaryjny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się