Siwy1122 Opublikowano 2 Maja 2007 Opublikowano 2 Maja 2007 Witam serdecznie wszystkich !!!!! Mam takie pytanko, czy rzeczywiście taka wkładka coś daje i czy warto ja kupić. proszę o opinie. Link do strony z tą wkładką : http://moto.allegro.pl/item191448493_filtr_sportowy_wkladka_powietrza_audi_a4_passat.html#photo
pre_pl Opublikowano 2 Maja 2007 Opublikowano 2 Maja 2007 http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=4553 http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=341 kup lepiej dobry filtr powietrza (Knecht)...
Siwy1122 Opublikowano 3 Maja 2007 Autor Opublikowano 3 Maja 2007 ale warto w ogóle coś takiego kupić i czy rzeczywiście poprawia sie praca silnika????
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 3 Maja 2007 Opublikowano 3 Maja 2007 była o tym dyskusja i wyszło na to, że lepiej jest częściej zmieniać tańsze filtry.
poziek Opublikowano 4 Maja 2007 Opublikowano 4 Maja 2007 w 1.8T kumpel robił pomiar na hamowni z normalnym filtrem i wkładką K&N - i wiesz co... żadnej różnicy - generalnie nie ma się nad czym zastanawiać
Elberoth Opublikowano 10 Maja 2007 Opublikowano 10 Maja 2007 Robiłem pomiar na seryjnym aucie wkładka K&N vs filtr seria i różnica wyszła 0KM i 0Nm Poza tym filtr K&N maja tą nieładną przypadłość uwalania przepływomierza ... jeżeli więc koniecznie chcesz wkładke to najlepiej firmy AFE - są mniej naolejone (czytaj: bezpieczniejsze dla MAFa).
Kunio Opublikowano 10 Maja 2007 Opublikowano 10 Maja 2007 Poza tym filtr K&N maja tą nieładną przypadłość uwalania przepływomierza tzn mam rozumiec ze sama wkladka tez potrafi uwalic przeplywke ? Ze stozki to wiedzialem... Wsadzilem sobie taka Greena, zrobilem na niej moze z 1000km i zaczely sie problemy z autem - dlawi sie przy dodawaniu gazu
poziek Opublikowano 10 Maja 2007 Opublikowano 10 Maja 2007 Poza tym filtr K&N maja tą nieładną przypadłość uwalania przepływomierza tzn mam rozumiec ze sama wkladka tez potrafi uwalic przeplywke ? Ze stozki to wiedzialem... Wsadzilem sobie taka Greena, zrobilem na niej moze z 1000km i zaczely sie problemy z autem - dlawi sie przy dodawaniu gazu Kunio dobrze rozumiesz
Kunio Opublikowano 10 Maja 2007 Opublikowano 10 Maja 2007 i co sie tak cieszysz? Uwaliłem sobie przeplywke w takim razie
Elberoth Opublikowano 10 Maja 2007 Opublikowano 10 Maja 2007 Możesz spróbować umyć ją (tzn. wymoczyć) w czystym alkoholu. Zazwyczaj pomaga.
staniek Opublikowano 10 Maja 2007 Opublikowano 10 Maja 2007 Poza tym filtr K&N maja tą nieładną przypadłość uwalania przepływomierza tzn mam rozumiec ze sama wkladka tez potrafi uwalic przeplywke ? Ze stozki to wiedzialem... Wsadzilem sobie taka Greena, zrobilem na niej moze z 1000km i zaczely sie problemy z autem - dlawi sie przy dodawaniu gazu Panowie, jak kupiłem swoją B5-tkę to miała już zamontowaną wkłądkę K&N'a, od tamtej pory przejechałem niecałe 30kkm+ nie wiadomo ile kkm poprzedni właściciel (wkładka była w międzyczasie 2x czyszczona i nasączana przeze mnie) i jak narazie przepływka ma się raczej OKi. Piszę to nawiązując do niektórych wypowiedzi mówiących, że montaż wkładki=natychmiastowa śmierc MAF'a. Wychodzi na to, że wkładka nie zawsze oznacza śmierc, a przynajmniej nie natychmiastową , przepływomierza. Nie zaprzeczam jednocześnie temu, że jednak czasami tak się dzieje. Co do skuteczności wkładki, to myślę, że jest bliska-równa zeru :frown: Pozdrawiam!
Elberoth Opublikowano 10 Maja 2007 Opublikowano 10 Maja 2007 Uwalony przepływomierz wcale nie musi wywalać błędu. W wiekszości przypadków, przepływka sobie powoli zdycha tracąc swoje właściwości, a właściciel żyje w błogiej nieświadomości :biggrin: Błąd wywala dopiero gdy przepływka jest bliska smierci. Najłatwiej sprawdzić stan przepływki monitorując przepływ powierza w g/s (Block 001) oraz zasilanie paliwem w Block 032 (jak pada przepływka to zwiekszają sie wartości w drugiej kolumnie - Multiplicative, np z 3% do 15%). U mnie nie było błędów, ale po wymianie MAFa odczyty przepływ w jakis cudowny sposób skoczyły od razu ze 160 g/s do 210 g/s.
Kunio Opublikowano 11 Maja 2007 Opublikowano 11 Maja 2007 jednak to nie przeplywka, odpiąłem ją i dalej to samo
poziek Opublikowano 11 Maja 2007 Opublikowano 11 Maja 2007 no właśnie teraz logicznie myśląc wyciągnij z tego wniosek Odpinasz przepływke - żle, podpinasz przepływke - też źle - podpinasz sprawną przepływke - dobrze
Kunio Opublikowano 11 Maja 2007 Opublikowano 11 Maja 2007 hmm nie pomyslalem ale teraz to auto wcale nie jedzie - laduje max 0,5 bara
Elberoth Opublikowano 11 Maja 2007 Opublikowano 11 Maja 2007 Podepnij vaga i zobacz jakie masz wartości Mass Flow - przy twojej mocy powinieneś mieć w ok 200 g/s.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się