Skocz do zawartości
IGNOROWANY

FILTR sportowy wkładka powietrza AUDI A4 PASSAT


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Kaziu_Wichura
Opublikowano

była o tym dyskusja i wyszło na to, że lepiej jest częściej zmieniać tańsze filtry.

Opublikowano

w 1.8T kumpel robił pomiar na hamowni z normalnym filtrem i wkładką K&N - i wiesz co... żadnej różnicy - generalnie nie ma się nad czym zastanawiać

Opublikowano

Robiłem pomiar na seryjnym aucie wkładka K&N vs filtr seria i różnica wyszła 0KM i 0Nm :lol:

Poza tym filtr K&N maja tą nieładną przypadłość uwalania przepływomierza ... jeżeli więc koniecznie chcesz wkładke to najlepiej firmy AFE - są mniej naolejone (czytaj: bezpieczniejsze dla MAFa).

Opublikowano
Poza tym filtr K&N maja tą nieładną przypadłość uwalania przepływomierza

tzn mam rozumiec ze sama wkladka tez potrafi uwalic przeplywke ? Ze stozki to wiedzialem... Wsadzilem sobie taka Greena, zrobilem na niej moze z 1000km i zaczely sie problemy z autem - dlawi sie przy dodawaniu gazu

Opublikowano
Poza tym filtr K&N maja tą nieładną przypadłość uwalania przepływomierza

tzn mam rozumiec ze sama wkladka tez potrafi uwalic przeplywke ? Ze stozki to wiedzialem... Wsadzilem sobie taka Greena, zrobilem na niej moze z 1000km i zaczely sie problemy z autem - dlawi sie przy dodawaniu gazu

Kunio dobrze rozumiesz :rotfl:

Opublikowano

mam przepływke jeśli potrzebujesz

Opublikowano

Możesz spróbować umyć ją (tzn. wymoczyć) w czystym alkoholu. Zazwyczaj pomaga.

Opublikowano

Poza tym filtr K&N maja tą nieładną przypadłość uwalania przepływomierza

tzn mam rozumiec ze sama wkladka tez potrafi uwalic przeplywke ? Ze stozki to wiedzialem... Wsadzilem sobie taka Greena, zrobilem na niej moze z 1000km i zaczely sie problemy z autem - dlawi sie przy dodawaniu gazu

Panowie, jak kupiłem swoją B5-tkę to miała już zamontowaną wkłądkę K&N'a, od tamtej pory przejechałem niecałe 30kkm+ nie wiadomo ile kkm poprzedni właściciel (wkładka była w międzyczasie 2x czyszczona i nasączana przeze mnie) i jak narazie przepływka ma się raczej OKi.

Piszę to nawiązując do niektórych wypowiedzi mówiących, że montaż wkładki=natychmiastowa śmierc MAF'a.

Wychodzi na to, że wkładka nie zawsze oznacza śmierc, a przynajmniej nie natychmiastową :cool: , przepływomierza.

Nie zaprzeczam jednocześnie temu, że jednak czasami tak się dzieje.

Co do skuteczności wkładki, to myślę, że jest bliska-równa zeru :frown:

Pozdrawiam!

Opublikowano

Uwalony przepływomierz wcale nie musi wywalać błędu. W wiekszości przypadków, przepływka sobie powoli zdycha tracąc swoje właściwości, a właściciel żyje w błogiej nieświadomości :biggrin:

Błąd wywala dopiero gdy przepływka jest bliska smierci.

Najłatwiej sprawdzić stan przepływki monitorując przepływ powierza w g/s (Block 001) oraz zasilanie paliwem w Block 032 (jak pada przepływka to zwiekszają sie wartości w drugiej kolumnie - Multiplicative, np z 3% do 15%).

U mnie nie było błędów, ale po wymianie MAFa odczyty przepływ w jakis cudowny sposób skoczyły od razu ze 160 g/s do 210 g/s.

Opublikowano

no właśnie :lol: teraz logicznie myśląc wyciągnij z tego wniosek :rotfl: Odpinasz przepływke - żle, podpinasz przepływke - też źle - podpinasz sprawną przepływke - dobrze :question::lol::lol::lol:

Opublikowano

Podepnij vaga i zobacz jakie masz wartości Mass Flow - przy twojej mocy powinieneś mieć w ok 200 g/s.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...