donatt Opublikowano 7 Września 2009 Opublikowano 7 Września 2009 Od pewnego czasu gdy silnik się nagrzeje (zwłaszcza po dłuższej trasie) nie chce odpalać. Rozrusznik kręci jak trzeba ale nie odpala. Na pewno się zalewa, bo bardzo czuć benzynę. Po 6 dniach u mechanika (wymiana przewodów zapłonowych, czyszczenie przepustnicy i jej adaptacja, płukanie układu chłodzenia, wymiana jakiejś rurki od podciśnienia, ) wydalem 650pln i dalej to samo. Któryś z kolejnych magików po podpięciu komputera doszukał się, że czujnik temperatury zasysanego powietrza podaje wartość 145 stopni. Straszy mnie, że trzeba wymienić przepływomierz. To dość kosztowna sprawa dla mnie, wiec chciałbym wiedzieć czy to na pewno to. Nie chce wyrzucić w błoto 800pln. Dodam, ze spalanie wzrosło o 2-3 litry.
pan kierownik Opublikowano 7 Września 2009 Opublikowano 7 Września 2009 Podepnij VAG i podaj dokładnie jaki błąd pokazuje. U mnie problem z odpaleniem ciepłego silnika tkwił w czujniku temp. cieczy chłodzącej.
klema Opublikowano 8 Września 2009 Opublikowano 8 Września 2009 Standardowa przyczyna , do wymiany czujnik temperatury cieczy chłodzącej Pociesze Cie , sam to możesz zrobić bez problemu i zaoszczędzić kasę na mechanika
rafi_a4 Opublikowano 8 Września 2009 Opublikowano 8 Września 2009 tak wymienic mozesz sam ale podaj jakie sa bledy na Vag
baraka Opublikowano 8 Września 2009 Opublikowano 8 Września 2009 u kumpla w skodzie tez tak bylo to padl czujnik halla..wymienil i pali jak diabel w starym piecu
stempel72 Opublikowano 8 Września 2009 Opublikowano 8 Września 2009 Opisujecie co padło u Was, a kolega i tak nie wie co dalej. Musisz podłączyć VAG bo inaczej będziesz działał po omacku, a mechanicy Cie oskubią, co też już uczynili.
pan kierownik Opublikowano 8 Września 2009 Opublikowano 8 Września 2009 Opisujecie co padło u Was, a kolega i tak nie wie co dalej. Musisz podłączyć VAG bo inaczej będziesz działał po omacku, a mechanicy Cie oskubią, co też już uczynili. Jeśli zadałbyś sobie trud i przeczytał wszystkie udzielone odpowiedzi w liczbie cztery (4!) to wiedziałbyś, że pojawiły się już porady mówiące podłączeniu VAG... Cóż, widocznie to wysiłek ponad Twoje możliwości :gwizdanie:
stempel72 Opublikowano 9 Września 2009 Opublikowano 9 Września 2009 pan przemądrzały kierownik, odpal kule i wróż dalej
duluki Opublikowano 9 Września 2009 Opublikowano 9 Września 2009 sprawdzałeś poziom płynu chłodniczego, ja miałem tak kiedyś w Astrze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się