Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Problem=zbyt wolno wchodzi na obroty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam sprowadzilem autko z niemiec i mam problem z wchodzeniem silnika na obrotyy tzn gdy szybko wcisne gaz obroty wskocza ale dopiero po chwili tak jakby zamulal proszę o radę(ewentualnie co mam sporawdzic,a na dodatek pokazuje sie service in 2,moze to robi jakis problwm)!!!nie znam sie na mechanice pojazdowej a to jest moje pierwsze autko.Prosze o nie cwaniakowanie i wyrozumiałość,ponieważ teraz sie zaczynam przygodę z autem pozdrawiam.

Opublikowano

posprawdzaj sobie Kolego filterki i przepustnicę ,a najlepiej byś zrobił jak byś podpiąlł się do VAG-a wtedy będzie o wiele prościej[br]Dopisany: 09 Wrzesień 2009, 14:52_________________________________________________popytaj chłopaków z Gdańska kiedy mają spota i poproś żeby ktoś zabrał komputer ze sobą tak nie bedziesz musiał za nic płacić

Opublikowano

rozumiem że na biegu jałowym wciskasz gaz do podłogi, najpierw sprawdź filtr powietrza i paliwa, możesz zobaczyć też w jakim stanie są świece, jeżeli pod dużym obciążeniem zaczyna przerywać to może być to, z tym że świece jak się kończą to przerywa na wolnych obrotach tak do 2500 potem jeszcze dobrze działają/nie odczuwasz złego działania.

jeżeli na wolnych dobrze chodzi, nie zawieszają się obroty na jakimś dziwnym poziomie, nie pali 20L/100 to raczej na vagu nic nie pokaże (tzn błędów), wtedy trzeba by zrobić logowanie w pewnych grupach żeby sprawdzić przepływke i ewentualnie czujniki czy nie przekłamują

no jest jeszcze pytanie czy to ci sie dzieje na zimnym czy na dogrzanym silniku

dawniej w starych gaźnikowcach to bym na 99% powiedział że zapłon zły ale tutaj to raczej nie bardzo :)

Opublikowano

Dzisiaj sie wsłuchałem i gdy wlączylem zapłon uslyszalem piszczenie chyba przepustnicy okolo 20 sek to normalne????

Opublikowano

nom raczej tak

zauważ jeszcze że jak przekręcasz zapłon ustawiają sie nawiewy (chyba je też słychać)

jakbyś miał vaga to możesz sobie zrobić adaptacje przepustnicy-bez czyszczenia jej to nic nie da ale będziesz wiedział jaki odgłos wydaje podczas ustawiania i porównasz z tym co słyszysz teraz

Opublikowano

to norma w adr-ach. po co szukac problemy silnik ozywa dopiero przy 3 tys. przegon go troche na wysokich obrotach a zobaczysz roznice. dziadkowe jezdzenie do 3 tys tylko go zamula. sprawdz ewentualnie filtry. masz kat.

Opublikowano

kat do wycięcia i może coś z przepławką najlepiej vaga i będzie wiadom

Opublikowano

no z tym 3k to bym był ostrożny, u mnie np od 3-4 jest dziura jak niżej, ale wystarczy że przekroczę 4k i tak od 4100 to jest bardzo fajnie

z tym że może przełożenia mam inne w auto więc może inaczej to odczuwam

a kata bym nie wycinał puki nie wiem na 100% że coś z nim nie tak

Opublikowano

zbytnio sie tym nie przejmuj tak ma być. to nie japonczyk taka jest charakterystyka pracy tego silnika. tez duzo nad tym myslalem czemu w moim adr tak jest i nic nie wymyślilem. wymien swiece ewentualnie sprawdz ustawienie rozrzadu i oczywiscie vag. jak nic nie wykaze nie masz czym sie martwic. jesli autko dobrze sie wkreca powyzej 3 tys to jest wszystko ok.

Opublikowano

Filtr powietrza został wymieniony na nowy,filtr paliwa jeszcze nie wymienialem tak jak i świec.To normalne,że moje audi cyka po odpaleniu?potem jak się rozgrzeje tego nie robi.

Opublikowano

u mnie też czasami cyka ten zawór przy przepływce :decayed:

Opublikowano

ADR-y mają to do siebie że zanim się pozgrzeją to cykają ,też tak mam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...