Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Nowa Turbina,Silnik wyremontowany a Kopci...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie,mam taki problem mam wyremontowany silnik tzn nowe tloki(na wymiar specjalnie zamawiane) pierscienie uszczelniacze glowica po planowaniu,odma nowa turbina rowniez nowa i sprawa wygląda nastepująco jak zapale zimny silnik i pochodzi tak z 5 min na wolnych obrotach i pozniej mu lekko przygazuje to pusci niebieski dym potem jak postoi np minute na wolnych i znowu mu przygazuje to znowu pusci dym,jak pale auto to tego dymu nie ma,Co moze byc przyczyna tego zjawiska ?? turbina ma przejechane 117 km silnik po remoncie ma 5tys km,tylko ze z tym kopceniem mam juz dluzszy czas problem nie od dzis.Objawy sie zaczely jakies 2 tys po remoncie silnika,wraz z remontem silnika byla robiona turbina ale teraz jest nowy wklad.Prosze o pomoc :) Dzieki wielkie

Opublikowano

a sprawdzałeś gumki na wtryskach?

Opublikowano

gumki na wtryskach ??ale jak by wtryski laly to by chyba nie kopcilo na niebiesko bo niebieski to z oleju jest co nie ??

Opublikowano

Też tak myślałem ale ostatnio Patryk z CompSportu mi powiedział że to nie z oleju a paliwa...

kolega miał takie same objawy w fabii i okazało się że były to uszczelniacze wtrysków...

Mnie kopci przy odpalaniu na niebiesko i chłopaki z CompSportu powiedzieli mi że najprawdopodobniej uszczelniacze są do wymiany.

Opublikowano

kolega w fabii miał objawy takie że jak auto było zimne to było wszystko spoko, a jak sie silnik zagrzał to jak stał przez pare minut na luzie to zaczynał kopcić na niebiesko. Okazało się żę do wymiany były uszczelniacze wtrysków.

Opublikowano

siemian mówisz o TDI na PD a boniu ma 1,8 T :gwizdanie:[br]Dopisany: 09 Wrzesień 2009, 21:02_________________________________________________stawiam na uszczelniacze zaworowe :cool1:

Opublikowano

Wojtek ale jak by to byly uszelniacze zaworowe to jak bym zgasil cieply silnik i jak bym rano przyszedl to by zakopcil bo przez noc by skapalo co nie?? a jak sie zagrzeje to gumki sie uszczelniaja bardziej co nie??

Opublikowano

Wojtek ale jak by to byly uszelniacze zaworowe to jak bym zgasil cieply silnik i jak bym rano przyszedl to by zakopcil bo przez noc by skapalo co nie?? a jak sie zagrzeje to gumki sie uszczelniaja bardziej co nie??

mylisz się gumki się nie uszczelniają

Opublikowano

ktoś Ci spaprał robotę Kolego

tłoki nowe a tuleje cylindrowe stare?????

jeżeli tak jest to bedzie niestety kopcił jeszcze długo albo już stale

oleju ubywa?

Opublikowano

Turbo miałeś regenerowane????

Tak jak pisze kolega uszczelniacze zaworów mogą puszczać.

Wojtek ale jak by to byly uszelniacze zaworowe to jak bym zgasil cieply silnik i jak bym rano przyszedl to by zakopcil bo przez noc by skapalo co nie?? a jak sie zagrzeje to gumki sie uszczelniaja bardziej co nie??

Ja miałem walnięte uszczelniacze do momentu rozgrzania,czyli tak jak u Ciebie nie było niebieskiej chmurki.

Skoro wymieniałeś tłoki to ja bym jeszcze sprawdził czy głowica nie jest walnięta.

Opublikowano

kolego oleju ubywa,tylko ze on na dotarciu nie kopcil,tuleje byly nowe i szlifowane pod nowe tloki,3 tyg,temu jak byla poprawa turba przestalo kopcic na tydzien i znowu zaczelo,teraz mam nowe turbo ale dalej kopci ;/[br]Dopisany: 09 Wrzesień 2009, 21:28_________________________________________________Turbo bylo regenerowane,potem bylo dane na gwarancje bo kopcilo,potem znowu i sie wku****em i powiedzialem kolesiowi ze zaplacilem za dobre turbo i nie bede wiecej go przywozil i ze chce nowe i mam caly nowy wklad.

Opublikowano

kolego oleju ubywa,tylko ze on na dotarciu nie kopcil,tuleje byly nowe i szlifowane pod nowe tloki,3 tyg,temu jak byla poprawa turba przestalo kopcic na tydzien i znowu zaczelo,teraz mam nowe turbo ale dalej kopci ;/[br]Dopisany: 09 Wrzesień 2009, 21:28_________________________________________________Turbo bylo regenerowane,potem bylo dane na gwarancje bo kopcilo,potem znowu i sie wku****em i powiedzialem kolesiowi ze zaplacilem za dobre turbo i nie bede wiecej go przywozil i ze chce nowe i mam caly nowy wklad.

kto remontował głowicę i czy była remontowana ?

Opublikowano

głowica byla planowana i nic wiecej

:shocked: a uszczelniacze

Opublikowano

jakie uszczelniacze ??

zaworowe

Opublikowano

siemian mówisz o TDI na PD a boniu ma 1,8 T :gwizdanie:[br]Dopisany: 09 Wrzesień 2009, 21:02_________________________________________________stawiam na uszczelniacze zaworowe :cool1:

Ale dałem duupy... Nie popatrzyłem jaki silnik ma Boniu tylko z rozpędu pomyślałem że TDI... :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Opublikowano

no sieman za to lecisz piwo na spocie :P...Wojtek uszczelniacze byly nowe,wszystkie uszelniacze uszczelnienia w silniku sa nowe...

Opublikowano

Sprawdź jeszcze ciśnienie na cylindrach i ob lukaj czy czasem w nie ma oleju w dolocie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...