Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty Bielska Białej i okolic. Każda środa godz.18-ta Nałęże przy grillu


Arturoo

Rekomendowane odpowiedzi

a ja wdychalem spaliny z macka auta :) caly czas trzymajac mu sie na d*pie i odpisywalem na smsy :) takze cie macku nie wyprzedzilem :D .. poprawie sie nastepnym razem ..

a na paste to normalnie przepis tajny :) hyhy .. trza sprobowac z wlasnymi proporcjami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 39.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Arturoo

    4560

  • siemian

    3414

  • Wihajster

    2912

  • H4mm3R

    2689

Top użytkownicy w tym temacie

a ja wdychalem spaliny z macka auta :) caly czas trzymajac mu sie na pupie i odpisywalem na smsy :) takze cie macku nie wyprzedzilem :D .. poprawie sie nastepnym razem ..

a na paste to normalnie przepis tajny :) hyhy .. trza sprobowac z wlasnymi proporcjami

ale jakoś Ci uciekłem o jedno autko :naughty:... poza tym mój parch ma mniej koników :wallbash:.... ale co tam... przecież nie ma rywalizacji :D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja wdychalem spaliny z macka auta :) caly czas trzymajac mu sie na pupie i odpisywalem na smsy :) takze cie macku nie wyprzedzilem :D .. poprawie sie nastepnym razem ..

a na paste to normalnie przepis tajny :) hyhy .. trza sprobowac z wlasnymi proporcjami

jest przepis wrzucony :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobry wieczór :hi: co tam słychać w wielkim świecie :>

sie dzieje :D.... a jak zdrowie? już wyleczony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, hej!

Dzisiaj podpiąłem vaga i wywaliło mi taki błąd:

Control Module Part Number: 8D0 907 558 E

Component and/or Version: 1.8L R4/193 MOTR HS D02

Software Coding: 04001

Work Shop Code: WSC 06435

1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent

Na forum doczytałem, że dotyczy to N75. Teraz pytania - trzeba od razu wymieniać, czy można coś z nim zrobić? Przeczyścić itp...

No i czy dużo złego mogło się stać jeśli jeździłem tak przez kilka dni i butowałem sprzęta? Bo jeśli dobrze kminie to zaworek ten zapobiega przeładowywaniu suszarki... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobry wieczór :hi: co tam słychać w wielkim świecie :>

sie dzieje :D.... a jak zdrowie? już wyleczony?

niestety nie ;( wciąż problemy z gardłem :wallbash: ale od wczoraj rzuciłem lekarstwa i lecze sie domowymi sposobami :kox:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobry wieczór :hi: co tam słychać w wielkim świecie :>

sie dzieje :D.... a jak zdrowie? już wyleczony?

niestety nie ;( wciąż problemy z gardłem :wallbash: ale od wczoraj rzuciłem lekarstwa i lecze sie domowymi sposobami :kox:

:hi: Nie pytam jakie to sa sposoby :gwizdanie: :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobry wieczór :hi: co tam słychać w wielkim świecie :>

sie dzieje :D.... a jak zdrowie? już wyleczony?

niestety nie ;( wciąż problemy z gardłem :wallbash: ale od wczoraj rzuciłem lekarstwa i lecze sie domowymi sposobami :kox:

:hi: Nie pytam jakie to sa sposoby :gwizdanie: :decayed:

nie jest tak zle...wszystko smakuje :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuruj się Piotrek kuruj, bo taka niedoleczona choroba potrafi dopiec potem.

Eyesmon, patrzyłem co ci napisali o logach. Wnioskując dodatkowo z twojej próby z n75, masz do wymiany wężyki podciśnienia, które mają kontakt z N75. Moim zdaniem jak to wszystko wisiał to się doszczelniło i dlatego było dobrze.

Kup dobrego węża w jakimś motoryzacyjnym sklepie i wymien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proton

Czyli co - turbo mialem nie wymieniac tylko wezyki? :)

a tak powaznie - wsadzilem jak sie okazalo turbo z AJM - z koncowka oznaczenia 702R zamaist 702H jak powinno byc w AVG - taka mi dali. reklamowac? czy to nie ma roznicy - bo moze to cos psuje?

z wezykami tez posprawdzam - jutro sie pojawiam w gliwicach na spocie to ich od Was pozdrowie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest ktoś w stanie odpowiedzieć na moje pytanie/a czy szukać odpowiedzi gdzie indziej? :bag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proton

Czyli co - turbo mialem nie wymieniac tylko wezyki? :)

a tak powaznie - wsadzilem jak sie okazalo turbo z AJM - z koncowka oznaczenia 702R zamaist 702H jak powinno byc w AVG - taka mi dali. reklamowac? czy to nie ma roznicy - bo moze to cos psuje?

z wezykami tez posprawdzam - jutro sie pojawiam w gliwicach na spocie to ich od Was pozdrowie :)

bez różnicy :naughty:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest ktoś w stanie odpowiedzieć na moje pytanie/a czy szukać odpowiedzi gdzie indziej? :bag:

na początek posprawdzaj podciśnienia i kostki elektryczne :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: W ten piękny poranek :)

Proton

Czyli co - turbo mialem nie wymieniac tylko wezyki? :)

a tak powaznie - wsadzilem jak sie okazalo turbo z AJM - z koncowka oznaczenia 702R zamaist 702H jak powinno byc w AVG - taka mi dali. reklamowac? czy to nie ma roznicy - bo moze to cos psuje?

z wezykami tez posprawdzam - jutro sie pojawiam w gliwicach na spocie to ich od Was pozdrowie :)

Turbinę masz dobrą. Skoro w tych warunkach po podmianie N75 było dobrze to problemu trzeba szukać w tym co jest do niego podłączone, czyli przewody elektryczne (przeczyść styki, sprawdź czy którys z przewodów nie jest uszkodzony), albo przewody podciśnienia - wymień wężyki jak już Ci pisałem.

Hej, hej!

Dzisiaj podpiąłem vaga i wywaliło mi taki błąd:

Control Module Part Number: 8D0 907 558 E

Component and/or Version: 1.8L R4/193 MOTR HS D02

Software Coding: 04001

Work Shop Code: WSC 06435

1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent

Na forum doczytałem, że dotyczy to N75. Teraz pytania - trzeba od razu wymieniać, czy można coś z nim zrobić? Przeczyścić itp...

No i czy dużo złego mogło się stać jeśli jeździłem tak przez kilka dni i butowałem sprzęta? Bo jeśli dobrze kminie to zaworek ten zapobiega przeładowywaniu suszarki... :/

Masz niedoładowanie. To może być jakiś stary błąd, którego ktoś wcześniej nie wykasował. Jeśli auto jeździ dobrze i po wykasowaniu błąd się juz nie pojawia, to ja bym nic nie ruszał. Jeśli jednak błąd się pojawia dalej, no to do sprawdzenia N75, jego podłączenie elektryczne i wężyki podciśnieniowe. Ewentualnie gruszka od turbo może być nieszczelna, ale wtedy raczej byłoby przeładowanie, a nie niedoładowanie, ale tu nie mam pewności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem. Dzięki za odpowiedzi. Ostatnio wyciągałem puszkę filtra powietrza i może coś ruszyłem. Wykasowałem błąd i zobaczymy czy pojawi się jeszcze. Auto jeździ raczej normalnie. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...