piter220v Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 a ja wdychalem spaliny z macka auta caly czas trzymajac mu sie na d*pie i odpisywalem na smsy takze cie macku nie wyprzedzilem .. poprawie sie nastepnym razem .. a na paste to normalnie przepis tajny hyhy .. trza sprobowac z wlasnymi proporcjami
mk4 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 a ja wdychalem spaliny z macka auta caly czas trzymajac mu sie na pupie i odpisywalem na smsy takze cie macku nie wyprzedzilem .. poprawie sie nastepnym razem .. a na paste to normalnie przepis tajny hyhy .. trza sprobowac z wlasnymi proporcjami ale jakoś Ci uciekłem o jedno autko ... poza tym mój parch ma mniej koników .... ale co tam... przecież nie ma rywalizacji :D
wojtekce Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 a ja wdychalem spaliny z macka auta caly czas trzymajac mu sie na pupie i odpisywalem na smsy takze cie macku nie wyprzedzilem .. poprawie sie nastepnym razem .. a na paste to normalnie przepis tajny hyhy .. trza sprobowac z wlasnymi proporcjami jest przepis wrzucony
Wihajster Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 dobry wieczór co tam słychać w wielkim świecie :>
mk4 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 dobry wieczór co tam słychać w wielkim świecie :> sie dzieje .... a jak zdrowie? już wyleczony?
bakuś Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Hej, hej! Dzisiaj podpiąłem vaga i wywaliło mi taki błąd: Control Module Part Number: 8D0 907 558 E Component and/or Version: 1.8L R4/193 MOTR HS D02 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 06435 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent Na forum doczytałem, że dotyczy to N75. Teraz pytania - trzeba od razu wymieniać, czy można coś z nim zrobić? Przeczyścić itp... No i czy dużo złego mogło się stać jeśli jeździłem tak przez kilka dni i butowałem sprzęta? Bo jeśli dobrze kminie to zaworek ten zapobiega przeładowywaniu suszarki... :/
Wihajster Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 dobry wieczór co tam słychać w wielkim świecie :> sie dzieje .... a jak zdrowie? już wyleczony? niestety nie ;( wciąż problemy z gardłem ale od wczoraj rzuciłem lekarstwa i lecze sie domowymi sposobami
damian25 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 dobry wieczór co tam słychać w wielkim świecie :> sie dzieje .... a jak zdrowie? już wyleczony? niestety nie ;( wciąż problemy z gardłem ale od wczoraj rzuciłem lekarstwa i lecze sie domowymi sposobami Nie pytam jakie to sa sposoby :gwizdanie:
Wihajster Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 dobry wieczór co tam słychać w wielkim świecie :> sie dzieje .... a jak zdrowie? już wyleczony? niestety nie ;( wciąż problemy z gardłem ale od wczoraj rzuciłem lekarstwa i lecze sie domowymi sposobami Nie pytam jakie to sa sposoby :gwizdanie: nie jest tak zle...wszystko smakuje
proton2 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Kuruj się Piotrek kuruj, bo taka niedoleczona choroba potrafi dopiec potem. Eyesmon, patrzyłem co ci napisali o logach. Wnioskując dodatkowo z twojej próby z n75, masz do wymiany wężyki podciśnienia, które mają kontakt z N75. Moim zdaniem jak to wszystko wisiał to się doszczelniło i dlatego było dobrze. Kup dobrego węża w jakimś motoryzacyjnym sklepie i wymien.
Baddy Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 dobry wieczór co tam słychać w wielkim świecie :> A co gazet nie czytasz? :polew:
Eyesmon Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Proton Czyli co - turbo mialem nie wymieniac tylko wezyki? a tak powaznie - wsadzilem jak sie okazalo turbo z AJM - z koncowka oznaczenia 702R zamaist 702H jak powinno byc w AVG - taka mi dali. reklamowac? czy to nie ma roznicy - bo moze to cos psuje? z wezykami tez posprawdzam - jutro sie pojawiam w gliwicach na spocie to ich od Was pozdrowie
bakuś Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Jest ktoś w stanie odpowiedzieć na moje pytanie/a czy szukać odpowiedzi gdzie indziej?
Wihajster Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Proton Czyli co - turbo mialem nie wymieniac tylko wezyki? a tak powaznie - wsadzilem jak sie okazalo turbo z AJM - z koncowka oznaczenia 702R zamaist 702H jak powinno byc w AVG - taka mi dali. reklamowac? czy to nie ma roznicy - bo moze to cos psuje? z wezykami tez posprawdzam - jutro sie pojawiam w gliwicach na spocie to ich od Was pozdrowie bez różnicy
wojtekce Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Jest ktoś w stanie odpowiedzieć na moje pytanie/a czy szukać odpowiedzi gdzie indziej? na początek posprawdzaj podciśnienia i kostki elektryczne
proton2 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 W ten piękny poranek Proton Czyli co - turbo mialem nie wymieniac tylko wezyki? a tak powaznie - wsadzilem jak sie okazalo turbo z AJM - z koncowka oznaczenia 702R zamaist 702H jak powinno byc w AVG - taka mi dali. reklamowac? czy to nie ma roznicy - bo moze to cos psuje? z wezykami tez posprawdzam - jutro sie pojawiam w gliwicach na spocie to ich od Was pozdrowie Turbinę masz dobrą. Skoro w tych warunkach po podmianie N75 było dobrze to problemu trzeba szukać w tym co jest do niego podłączone, czyli przewody elektryczne (przeczyść styki, sprawdź czy którys z przewodów nie jest uszkodzony), albo przewody podciśnienia - wymień wężyki jak już Ci pisałem. Hej, hej! Dzisiaj podpiąłem vaga i wywaliło mi taki błąd: Control Module Part Number: 8D0 907 558 E Component and/or Version: 1.8L R4/193 MOTR HS D02 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 06435 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent Na forum doczytałem, że dotyczy to N75. Teraz pytania - trzeba od razu wymieniać, czy można coś z nim zrobić? Przeczyścić itp... No i czy dużo złego mogło się stać jeśli jeździłem tak przez kilka dni i butowałem sprzęta? Bo jeśli dobrze kminie to zaworek ten zapobiega przeładowywaniu suszarki... :/ Masz niedoładowanie. To może być jakiś stary błąd, którego ktoś wcześniej nie wykasował. Jeśli auto jeździ dobrze i po wykasowaniu błąd się juz nie pojawia, to ja bym nic nie ruszał. Jeśli jednak błąd się pojawia dalej, no to do sprawdzenia N75, jego podłączenie elektryczne i wężyki podciśnieniowe. Ewentualnie gruszka od turbo może być nieszczelna, ale wtedy raczej byłoby przeładowanie, a nie niedoładowanie, ale tu nie mam pewności.
bakuś Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Rozumiem. Dzięki za odpowiedzi. Ostatnio wyciągałem puszkę filtra powietrza i może coś ruszyłem. Wykasowałem błąd i zobaczymy czy pojawi się jeszcze. Auto jeździ raczej normalnie.
wojtekce Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 http://fishki.net/comment.php?id=55589
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się