DeeJay_Kill Opublikowano 15 Września 2009 Opublikowano 15 Września 2009 Witam. Kolega ma A4 z silnikiem 2,8 193PS (chyba ACK) - problem polega na tym, że gdy się nagrzeje, to obroty falują, po lekkim dodaniu i puszczeniu gazu spadają do ok 400 i zdarza się, ze auto gaśnie. Przepustnica była czyszczona i adaptowana poprzez wyjęcie kostki. Podłączyłem VAG'a, (tu prośba -jaki jest login do silników benzynowych, bo nie mam w tej chwili dostępu do istotnych danych) wyleciało sporo błędów (immo, lambdy, niskie napięcie aku, przepływka - sygnał za wysoki). Wykasowałem, przejechaliśmy się i tylko przepływka została. Wyjęliśmy ją i z racji braku benzyny do czyszczenia, kolega zrobił to następnego dnia przy użyciu wacików kosmetycznych. Przepływka wyczyszczona, włożona do auta - nie gaśnie, ale obroty ok 500, czyli nadal za niskie. Wczoraj robiliśmy test na odpiętej przepływce - auto nie zgasło, lecz obroty również były zbyt niskie. Za całą tę aferę odpowiada najprawdopodobniej silnik krokowy i tu moja prośba - może mi ktoś podesłać widok z Etki, zdjęcie, czy coś obrazującego ów element w silniku ACK? Byłbym wdzięczny, bo wydaje mi się, że tu leży problem... Jeżeli nie - macie inne sugestie? Pozdrawiam i liczę na pomoc:)[br]Dopisany: 12 Wrzesień 2009, 17:09_________________________________________________Czyżby naprawdę nikt nie wiedział, co poradzić?
M3I Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 Chyba w ACK to nie ma silnika krokowego. jest nastawnik pzepustnicy . Obroty za niskie ,ale równe? dolot szczelny? może ma jakies obciązenie , cos się przyciera( alternator, klima ).
DeeJay_Kill Opublikowano 17 Września 2009 Autor Opublikowano 17 Września 2009 Wtedy i tak komp podniósłby te obroty...
aron Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 mam identyczny problem-jak na wolnych obrotach(tylko goracy silnik) mam 830, po lekkim dodaniu gazu obroty przes jakies 8-10 sek. foluja od 400 do 1000ob\min ale w koncu sie uspokojaja.wymenilem filtr powietrza,czyscilem przewplywke,adaptowalem przepusnice(bez vagu)-nadal to samo. czyszczenie przepustnicy zostawilem na koncu :> ale to chyba wina nastawnika przepustnic.a ten element nie dasie wymienic-tylko cala przepustnica koledzy czy moze byc temu wina slaby akumulator? bo mam 45a\h pojemnosci i od dnia zakupu auta(3lata) nie wymienilem. moze napiecie signala od komputera jest zanizki , a nastawnik troche sie meczy, dopuki uspokaja obroty
tymonA4 Opublikowano 19 Września 2009 Opublikowano 19 Września 2009 raczej nie ale sprawdź miernikiem na zgaszonym silniku jakie jest napięcie potem na odpalonym powinno mieć około 14V +/- oczywiście
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się