Logan Opublikowano 3 Maja 2007 Opublikowano 3 Maja 2007 Witam mam pytanie : zakupiłem samochód rok temu z dziwnymi drganiami na 3 i 4 i 5 biegu w obrotach 1800-2000 Vag wykazał uszkodzony N75 . Po wymianie zaworka drgania na 3 biegu znikły na 4 znacznie sie zmniejszyły a na 5 jest jak było. I tu pytanie > czy jazda z uszkodzonym N75 mogła spowodować uszkodzenie turbo bo wydaje mi ze własnie to jest przyczyna moich nieprzespanych nocy >?>? I napisze od razu ze nie dymi, poza tym zakresem obrotów wkręca sie super.... co o tym sądzicie.....?
Rogalotti Opublikowano 4 Maja 2007 Opublikowano 4 Maja 2007 Może auto jest po nie udanej modyfikacji albo nadal turbo przeładowuje. Ciężko jest tak wróżyć tylko diagnostyka... Pozdrawiam
sliszew Opublikowano 20 Grudnia 2007 Opublikowano 20 Grudnia 2007 Nie chce zakładać nowego tematu -mam pytanie czy w AFB słychac n75 takie metaliczne stukanie(bo wyczytałem ze w 90 słychać jego) chociaz mysle ze to raczej hydraulika,zawor z lewej strony(akurat jest tam zawór i moze to on hałasuje?)
wesoly1601 Opublikowano 20 Grudnia 2007 Opublikowano 20 Grudnia 2007 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,5421.30.html Temat o tym samym przypadku, ja mam 90 KM i też słyszę ten dźwięk na 3,4,5 biegu, jeśli przyspieszam spokojnie nie słychać, a gdy wcisnę w podłogę to przechodzi przez 1800-2100 obrotów z drganiami i tym dźwiękiem. Jutro jadę na diagnostykę i zobaczymy co będzie dalej dam znać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się