Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w A4 B6 i B7


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

czyli mogła się uszkodzić mechanicznie przez dwumas ale jest jeden mały problem wcześniej nie miałem żadnych objawów wskazujących na zepsutą dwumase

W jakich warunkach drogowych mialo miejsce opisywane przez Ciebie telepanie silnikiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jadąc normalnie po drodze aswaltowej jeszcze nigdy nie miałem takiego przypadku a samochodów przez ręce przwaliłem już kilka

No to rzeczywiscie nie jest to objaw na dwumas. Silnik OK? Pompki sprawdzone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko sprawdzone wszystko ok niewiem ale pewno będzie trzeba szukać skrzyni używki albo gdzieś wysłać do naprawy ale dalej nie ma tej pewności czy to skrzynia żadnych błędów po diagnostyce komputerowej

Bo jesli to mechanika to bledow nie bedzie - po powrocie do PL (za 2 tygodnie). Moge sie zajac Twoja skrzynia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok jak coś to się odezwe ajakie to koszty w przybliżeniu

Nie da się tego stwierdzić bez rozebrania skrzyni, inaczej to tylko wróżenie z fusów :hi:

---------- Post dopisany 27-06-2013 at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany 25-06-2013 at 17:50 ----------

Yyy pytam w imieniu znajomego elektronika :grin:

"Froosty mam do ciebie pytanie. Multitronic ma symulowane biegi. Da się je przeprogramować na inne przełożenia oraz zmienić liczbę przełożeń?"

Tak w sumie na logikę to jakby się dobrał do softu skrzyni jakimś cudem to dałoby się chyba przeprogramować czyż nie ? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok jak coś to się odezwe ajakie to koszty w przybliżeniu

Nie da się tego stwierdzić bez rozebrania skrzyni, inaczej to tylko wróżenie z fusów :hi:

---------- Post dopisany 27-06-2013 at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany 25-06-2013 at 17:50 ----------

Yyy pytam w imieniu znajomego elektronika :grin:

"Froosty mam do ciebie pytanie. Multitronic ma symulowane biegi. Da się je przeprogramować na inne przełożenia oraz zmienić liczbę przełożeń?"

Tak w sumie na logikę to jakby się dobrał do softu skrzyni jakimś cudem to dałoby się chyba przeprogramować czyż nie ? :decayed:

Tak ale wiedza jakiej to wymaga przekracza umiejętności rozgryzaczy sterowników. Dostać się do softu to jedno a przerobić go to drugie - trzeba znać bardzo dobrze zasady działania tej skrzyni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy m.w. jakiej temp. otwiera się termostat w skrzyni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niema czegos takiego jak termostat w skrzyni... A moze sie myle:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To olej do chłodnicy jest tłoczony od razu po odpaleniu auta. Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To olej do chłodnicy jest tłoczony od razu po odpaleniu auta. Dzięki.

Dokładnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ chłodnica oleju skrzyni jest przy chłodnicy silnika tym samym chłodnica silnika rozgrzewa olej w skrzyni i utrzymuje go na podobnym poziomie jakim pracuje silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko. Zbliża mi się termin wymiany oleju. Poprzedni właściciel robił to 50 tys km temu. Niestety nie wiem w jaki sposób to robił ani w jakim miejscu. Gdzie w Warszawie trafie na dobry warsztat? Czy polecacie zrobić tylko wymianę oleju czy też mały jej przegląd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko. Zbliża mi się termin wymiany oleju. Poprzedni właściciel robił to 50 tys km temu. Niestety nie wiem w jaki sposób to robił ani w jakim miejscu. Gdzie w Warszawie trafie na dobry warsztat? Czy polecacie zrobić tylko wymianę oleju czy też mały jej przegląd?

Ze spokojem. Olej wymień przy 60 000km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej Bartku,

Po przygodzie ze sterownikiem wróciłem do domu, jazda prawie ok gdyby nie tarka wibracje podczas przyśpieszania ok 90 do 120km/h potem cisza i w okolicy 150km znowu wibracje chociaż delikatniejsze. Na jednym z forów ktoś opisywał to zjawisko podobno wymienił kilka elementów przy skrzyni tj: półosie przegubami, poduszki pod skrzynią i silnikiem i nic dalej miał wibracje. Dopiero zabieg reanimacji skrzyni załatwił sprawę. u mnie po naprawie wałka sytuacja sie poprawiła, ale nie do końca, nie wiem czy to nie ma jakiegoś związku z łańcuchem ( może wyciągnięty) i on to powoduje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam...nie przeglądałem całych 35 stron bo temat niby dotyczy B6 i B7, skrytykujcie mnie jeśli to gdzieś jest o co pytam :decayed:.

Mam Audi A4 B8 2009 rok 2.0 TDI w automacie (skrzynia bezstopniowa) w wyniku demontażu chłodnicy nastąpił ubytek oleju, chciałbym sprawdzić jego stan lecz nie ma jak w starszych modelach 2 korków w skrzyni, jest tylko jeden ten na klucz 12-kątny...podpowie ktoś jak sprawdzić jego stan?? co do temp oleju myślę ze mogę sprawdzić go za pomocą VCP (odpowiednik VCDS)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...