[B7 BPW] Wymiana turbiny - a dalsza jazda
0

    14 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Na dniach będę wymieniał turbo na większe, mocniejsze (BRD) od 170KM A4. Jak również dostawiał drugi oryginalny intercooler. Czy zanim pojade na zmiane programu do Witka mogę normalnie śmigać autkiem ? Czy mogę coś uszkodzić ?

    Dodam tylko ze na chwile obecna jestem juz po wirusie u Witka....

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    nic nie uszkodzisz ,auto bedzie normalnie jezdzic tylko bedzie wiekszy lag jak to na brd

    kazdy kto wymienia turbo jakis czas jezdzi na nim za nim na koretke trafi

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A mozesz mi wytłumaczyc o co chodzi z tym "większym lagiem" ? czyli bedzie przeładowywac ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    nie... będzie później wstawać...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    zapytaj siemiana niedawno to robił :kox: w compsporcie mówili żeby nie jeździć bez strojenia

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    zapytaj siemiana niedawno to robił :kox: w compsporcie mówili żeby nie jeździć bez strojenia

    bez jaj... laik jestem ale drugi intercooler nie ma kompletnie znaczenia... tym bardziej że jesień idzie :decayed:

    a turbina daje tyle ile ma zadane... ta będzie miała jedynie większy zapas...

    niech mnie ktoś poprawi :mysli:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    chodzi o turbine podobno wiadomość z compsportu

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeździć można ale raczej delikatnie i bez pełnego otwarcia przepustnicy

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeździć można ale raczej delikatnie i bez pełnego otwarcia przepustnicy

    niby czemu?to jak masz spr czy turbo jest w formie i pompuje wymagane wartosci? :decayed:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    no choc by dlatego ze program jest napisany do pracy z innym turbo , przez dodatkowy IC sa inne temperatury w dolcie czyli ogolnie srodowisko pracy uleglo zancznej zmianie.Przeciez nikt go nie zmusza , przynajmniej ja po takiej operacji staral bym sie jezdzic jak naj mniej i jak najdelikatniej do chwili zrobienia programu i zestrojenia wszystkiego.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    przeciez to nie jest turbo sterowane nadcisneniem i nie ma zmiany na podcisnienie,wiec program nie ma tu zadnego znaczenia poza wolniejszym wstawaniem turbiny,po programie moze szybciej sie zbierac z dolu.wychodzi na to ze robiac FMIC albo jezdzac w zimie trzeba jezdzic delikatnie :naughty: bo sie zmienia srodowisko pracy turbiny :kox: ?

    podstawa po zamontowaniu turbiny to sa logi dyn zeby zobaczyc jak pompuje.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Piotrek98igo zadzwon sobie do kompotow i spytaj dlaczego ja bym jezil delikatnie i auta nie palowal.Twoje auto twoja sprawa....

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    chcialem dowiedziec sie co powiecie :), ale widze ze zdania podzielone są :) dzwoniłem do Witka i powiedział ze mozna jechac ale delikatnie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy