Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] brak mocy-logi...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problemy ze swoją niunią...kiedyś wyłączało mi turbo przy ok. 2500 obr., i po kolejnym uruchomieniu silnika problem ginął, od kilku tygodni nie ma tego problemu, lecz czuć dziury w mocy...proszę o pomoc...

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 018 S

Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1621

Coding: 00002

Shop #: WSC 06325

1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 111 AB

Component: ABS 5.3 FRONT D00

Coding: 0273004281

Shop #: BB 24548

No fault code found.

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 919 861 A

Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D02

Coding: 00040

Shop #: WSC 24694

IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0V0257254

No fault code found.

Address 25 -------------------------------------------------------

Controller: Bitte Adress

Component: e 17 eingeben

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

or a communication error ocurred

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 8L0 862 257 L

Component: ZV-Pumpe D05

Coding: 00000

Shop #: WSC 06325

3 Faults Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

01366 - Opened Due to Crash Signal

35-00 - -

00991 - Interior Lights

28-00 - Short to B+

End -------------------------------------------------------

_L_O_G_I_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1.jpg 2.jpg

3.jpg 4.jpg

Opublikowano

co to za logi :eek:

zrób pożadne logi dynamiczne grupy przede wszystkim 010 i 011 ;)

575 to jakieś problemy z ciśnieniem doładowania, być może kierownice, ale po zrobieniu ww. logów wzystko się wyjaśni :)

Opublikowano

ok. zrobię inne logi :) to były moje pierwsze, więc się zastanawiałem, które będą odpowiednie. Dzięki z góry za pomoc brada SebMis, a co do zmiany tematu, to nie łapię, bo myślałem, że logi znajdują się w dziale VAG?? :rolleyes:

[ Komentarz dodany przez: pre_pl: 05-05-2007, 09:44 ]

regulamin zdaje się musiałeś przeczytać ? -> 2 punkt zobacz jeszcze raz...

Opublikowano
01366 - Opened Due to Crash Signal

35-00 - -

Crash Signal! Autko chyba poszło na czołowe :rolleyes:

Opublikowano
Crash Signal! Autko chyba poszło na czołowe :rolleyes:

ale tylko chyba, nie zawsze oznacza to "trzask prask"....

Zobacz, że jest też

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

Ktoś mógł grzebać w centralnym (próba naprawy), pojawia się wtedy chyba właśnie crash sygnał (odłączenie sterownika)

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

no to świadczy praktycznie tylko o jednym - o modnym temacie ostatnio (kierownice :cool: )

Opublikowano

Przeczytałem jeszcze raz 2 punkt regulaminu... :bicz: będę pamiętał :)

[ Dodano: 05-05-2007, 22:39 ]

Aha. Czołówka raczej odpada. Auto jest w idealnym stanie i brak śladów większego dzwona...

ale faktycznie nie wiem czemu jest komunikat o wycieku (or something) z centralnego. Działa idealnie...

Opublikowano
ale faktycznie nie wiem czemu jest komunikat o wycieku (or something) z centralnego. Działa idealnie...

tak Ci się wydaje ;)

czas działania pompki jest zbyt długi, więc na pewno jest nieszczelność w układzie, na razie jest mała więc wszystko dział :)

jeśli masz możliwość to sprawdź układ, jeśli Ci się nie chce to jeździj i czekaj aż się całkiem zepsuje, u mnie też mam ten błąd, na razie jeżdżę z tym.

Opublikowano

do pełnej diagnozy potrzeba :

logi statyczne :

000 (basic settings);001;003;004;013.

dynamiczne:

003;004;008;010;011.

bład 00575 moze byc spowodowany wieloma rzeczami ... wspomniales o braku moczu wiec prawdopodobnie problem tkwi w sterowaniu turbulum tzn:N75,kierownice turbulum,wezyki ciśnieniowe, a jak autko zaczeło mocniej poddymiac to nieszczelnosc w dolocie ...

Opublikowano

Dzięki Spanky. Dzisiaj zrobię logi. Co do kopcenia, to tego objawu brak. Pięknie pali, że chmurki najmniejszej nie widać...

[ Dodano: 10-05-2007, 21:25 ]

Kurcze pieczone, wyjąłem przepływomierz i chciałem go zastąpić kumpla sprawnym, ale okazało się, że ma inny...więc przedmuchałem go powietrzem (wszystko się przecież brudzi) i zamontowałem...hmm...problem z dziurami w mocy zniknął :eek: ale proszę o interpretację logów, bo może nie jest wszystko całkiem ok...nawet już nie wywala błędu 00575...

[ Dodano: 11-05-2007, 21:11 ]

clip_image001.jpg clip_image002.jpg clip_image003.jpg

clip_image004.jpg clip_image005.jpg clip_image006.jpg

clip_image007.jpg[br]Dopisany: 09 Maj 2007, 14:56 _________________________________________________Hallo Spanky...Możesz mi przeanalizować logi. Bardzo będę wdzięczny... :angel:

Opublikowano

przepływomierz masz bidny

reszta OK .... :afro:

Opublikowano

przepływomierz masz bidny

reszta OK .... :afro:

O mistrzowie diesli wszelakich, moglibyście oświecić mnie maluczkiego z których grup

można to wywnioskować ? Miałbym już na przyszłość :-)

Opublikowano

żeby zbadać przepływomierz, należy mieć wszystko ok w 011 (turbina)

Patrzysz w grupy 008 i 003

w 008 masz 4 kolumny : obroty|A|B|C

zależność powinna być taka : A>C>B

w 003 : obroty|A|B|C

A i B powinny mieć zbliżone wartości (może być w B więcej), ale zobacz jak jest w tym przypadku - dużo mniej jest w B.

Oczywiście próba dynamiczna i dla silnika 1.9

W 2.5 TDI w 003 wartości w B mogą być ciutkę niższe

Opublikowano

Czyli, jeśli w 011 ciśnienie wymagane i otrzymane są różne, nie należy brać się za diagnozę przepływomierza ?

Właśnie tak mam: log tutaj -> http://bastech.info/audi/dynamiczne-2/011.png. Została mi już tylko wymiana N75. Zobaczę co to da.

Dzięki za bezcenne wyjaśnienia :grin:

Opublikowano

Czyli, jeśli w 011 ciśnienie wymagane i otrzymane są różne, nie należy brać się za diagnozę przepływomierza ?

dokladnie tak .... :afro:

Opublikowano

bastech po tych logach widac że coś sie dzieje z reg turbo mocno zbija cisnienie przy chyba 2400 i wolno wraca do zadanego zaworek N75 lub kierowniczki

Opublikowano

bastech po tych logach widac że coś sie dzieje z reg turbo mocno zbija cisnienie przy chyba 2400 i wolno wraca do zadanego zaworek N75 lub kierowniczki

Sztanga od kierownic chodzi bez żadnych oporów, niestety nie mam w moim ECU grupy 011 Basic Settings i nie mogę sprawdzić tego "na żywo"

Na pierwszy ogień pójdzie podmiana N75.

czy my mówimy dalej o silniku AFN ?

popraw swój profile : dane wpisz

[pre_pl]

Opublikowano

bastech po tych logach widac że coś sie dzieje z reg turbo mocno zbija cisnienie przy chyba 2400 i wolno wraca do zadanego zaworek N75 lub kierowniczki

Sztanga od kierownic chodzi bez żadnych oporów, niestety nie mam w moim ECU grupy 011 Basic Settings i nie mogę sprawdzić tego "na żywo"

Na pierwszy ogień pójdzie podmiana N75.

czy my mówimy dalej o silniku AFN ?

popraw swój profile : dane wpisz

[pre_pl]

Tak, mówimy o silniku AFN. Dane w profilu były, ale znikły. Są już z powrotem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...