jaksebastian Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 na egr zrób logi BS 003 a na kierowniczki BS 011 i patrz czy sztanga się rusza jak nie spróbuj śrubokrętem ją poruszyć
storm37 Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 panowie przeciez sztanga ladnie pracuje widac to bardzo dobrze na 11BS, a lekkie opoznienie moze byc spowodowane zlym pomiarem przeplywki co za tym idzie zlym doborze dawki paliwa. Co niektorzy to zawsze od du.y strony
karwat23 Opublikowano 6 Października 2009 Autor Opublikowano 6 Października 2009 koledzy niech mi lepiej ktoś powie co ja mam zrobić z tym EGRem bo prziecież przez to nie moge wcale jeżdzić bo nie mam mocy na 1,2 biegu ,zawór czyściłem a w styczniu był wymieniany na nowy może ten n18 który steruje egrem albo ten drubi taki mały czujniczek NUMER 2 Czujnik regulujący raworem egr
letallec Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 Spróbuj go odpiac i zoabczysz jaki bedzie efekt.
Musashi Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 sprawdz czy nie masz zamieinonych wezykow
karwat23 Opublikowano 6 Października 2009 Autor Opublikowano 6 Października 2009 zamienionych wężyków tzn czy są odwrotnie podłączone tak? opiąć całkiem egr czy tylko wężyki ? powiem wam jeszcze ze jeżdze na odłączonej przepływce i silnik parcuje normalnie nie dławisie tylko nie ma mocy powyżej 2000 obr a jak podłącze przepływke to znowu sie dusi ,kopci ,i nie ma siły jechać logi statyczne i bs były robione przed czyszczeniem EGRa I Kolektora ssącego , ale egr czysciłem tylko w środku nie moczyłem go na noc w ropie może dlatego?
karwat23 Opublikowano 19 Października 2009 Autor Opublikowano 19 Października 2009 nie zmieniałem bo nie mam skąd? jak bym wiedział na 100% to bym kupił a czy musi być od AWXa czy może być od inngo 130km silnika tdi[br]Dopisany: 07 Październik 2009, 09:23_________________________________________________??? [br]Dopisany: 07 Październik 2009, 12:56_________________________________________________ :dance: :dance: normalnie nie uwierzycie odłączyłem wężyk od EGRa ten od grzybka a tu nagle olsnienie wszystko chodzi jak trza normalnie niemoge uwierzyć ,auta ma buta od najniższych obrotów tak jak dawniej przepływka podłączona i wszystko gra napewno wężyk jest cały bo ciągnie i prawie wciągną mi palca jak spowrotem podłączyłem do erga to momentalnie zaczoł sie dławić , wiec myśle że jest zapchany egr ta cienka rureczka w środku egra może jak czyściłem EGRa to powinienem go zamoczyń na noc w ropie a ja tylko wytarłem go w środku chciałem wszystkim podziekować za pomoc bez was to jak bez ręki [br]Dopisany: 07 Październik 2009, 13:36_________________________________________________witam ponownie ponawiam temat a mianowicie za szybko sie cieszyłem bo auto chodzi ok ale przy odłaczonym węzyku wczoraj wziełem sie za czyszczenie ponownie EGRa dopiero wpadłem jak działa ten grzybek od którego odłączyłem wężyk gdy zasysam węzykiem od grzybka otwiera się komora w egrze i wtedy wpadaja spaliny ale, zauwżyłem ze jak wężyk jest odłączony to cały czas zasysa powietrze czy to normalne czy może jest zepsuty czujnik n18 regulacji spalin ktoś sie na tym zna powyżej jest wszystko na rysunku czekam na wasze opinie i z góry dziekuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się