Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Trudności z uruchomieniem silnika zimnego jak i ciepłego silnika.


gregory78

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy pomocy... Mój Blb tak mnie wku....a ze juz dalej nie mogie. Dość ,że go buja ,...do czego juz zdołałem sie przyzwyczaić ,to teraz jeszcze zaczął mieć ogromne problemy z odpalaniem . Musze go kręcic dlugo po kilka razy i bez przytrzymania pedału gazu nic . \niezależnie czy zimny czy ciepły. Po za tym jak już zaskoczy to bardzo nierówno chdzi i buja do niemiłosiernie ale jak tylko przytrzymam na obrotach jest ok. No i dalej ruszam 1 ok cały zakres obrotów 2 ok 3 ponizej 2tys obr zaczyna szarpac przy dodaniu gazu przez chwile . To uczucie jak by w bezynie nie dostawał iskry na jednym cylindrze i tak samo na 4 5 i 6 zawsze od obrorów poniż 2 tys do 2,4 . Wczoraj jadąc 140 na autostradzie na 6 biegu chciałem gwałtowniej przyspieszyć o on zaczął delikatnie poszarpywać jak by nie dostawał paliwa na jeden cylinder. Przy wysokich obrotach jest wszystko ok. Paliwo shell V power . Początkowo myslałem że to sprzegło przeskakuje i sie slizga ,ale to przy ruszaniu robiło by to tez, a tu jest ok. :wallbash: co tu zrobić zeby usunąć te dolegliwości i sprzedać zlomaBLB :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podlacz vaga.Moze byc wina kostki w pompowtrysku.

Nie przelacza w tryb awaryjny??

Mogly tez wykonczyc sie wtryski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak cienko pali to spróbuj wymienić filtr paliwa na początek. Objawy szarpania.....jak w większości postów z takim zachowaniem auta...tj padający PD. Jak masz możliwość to podepnij VAGa i sprawdź korekcje (grupa 013). :vaglogi:

Tak a propos paliwa Shell V power moja opinia....to wyreklamowane "g..." :thumbdown:. Też lałem tylko ten syf i co nagrodziło mnie wymianą PDkow na nowe. Generalnie nie polecam! :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego jesli masz problemy z odpalaniem na ciepłym silniku to masz tem sam problem co ja mialem.

Ale wczoraj moj tuner robil mi virusika i naprawil mi ten blad modyfikując program. Nie wiem do kladnie co zrobil ale w programie cos tam pozmieniął, dawkę paliwa na ciepłym czy coś i teraz pali na dotyk. i nie ma znaczenia czy zimny czy cieply. i teraz jastem bardzo zadowolony[br]Dopisany: 28 Październik 2009, 15:51_________________________________________________i zadne wtryski ani filtry itp nie maja z tym nic wspólnego tylko programy seryjne miały blędy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hola hola, takich wyroków bym nie ferował, najpierw trzeba auto na Vaga wrzucić

co z tego że zmieni program jak może ma PD padnięte

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrob pełna diagnostyke to po pierwsze.

Z opisu wynika ze prawdopodobnie trzeba bedzie pompki przeczyscic ultradzwiekowo.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy pomocy... Mój Blb tak mnie wku....a ze juz dalej nie mogie. Dość ,że go buja ,...do czego juz zdołałem sie przyzwyczaić ,to teraz jeszcze zaczął mieć ogromne problemy z odpalaniem . Musze go kręcic dlugo po kilka razy i bez przytrzymania pedału gazu nic . \niezależnie czy zimny czy ciepły. Po za tym jak już zaskoczy to bardzo nierówno chdzi i buja do niemiłosiernie ale jak tylko przytrzymam na obrotach jest ok. No i dalej ruszam 1 ok cały zakres obrotów 2 ok 3 ponizej 2tys obr zaczyna szarpac przy dodaniu gazu przez chwile . To uczucie jak by w bezynie nie dostawał iskry na jednym cylindrze i tak samo na 4 5 i 6 zawsze od obrorów poniż 2 tys do 2,4 . Wczoraj jadąc 140 na autostradzie na 6 biegu chciałem gwałtowniej przyspieszyć o on zaczął delikatnie poszarpywać jak by nie dostawał paliwa na jeden cylinder. Przy wysokich obrotach jest wszystko ok. Paliwo shell V power . Początkowo myslałem że to sprzegło przeskakuje i sie slizga ,ale to przy ruszaniu robiło by to tez, a tu jest ok. :wallbash: co tu zrobić zeby usunąć te dolegliwości i sprzedać zlomaBLB :thumbdown:

he he to samo mam, miałem spokój przez 2 dni jak zrobiłem czyszczenie Liqui Moly. Do 140 na autostradzie jest ok. a powyżej szarpie jak wściekły. zakres szarpania zaczyna się w okolicy 2,4tys :wallbash:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi statyczne, 003,004,011,013,023 wrzuc to powiemy czy PD padly czy jeszcze dychaja.

ktorys raz z kolei powtarzam, sie w przypadku problemow z rozruchem silnikow PD odpowiedzialna bywa peknieta tandem pompa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mowie ze mi to pomogło, ale ja nie mialem zadnych szarpań. moc też była w porzadku wiec wtryski na pewno padniete nie byly.[br]Dopisany: 28 Październik 2009, 21:37_________________________________________________podłączałem waga i też było w porządku wiec nie było innej opcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie oprogramowanie silnika BLB zapewnia mu gladki start, dlatego te silniki nie pala od strzala i trzeba je troche pokrecic. troche tzn 2 max 3 obroty.

jezeli, startuja od strzala tzn ze mialy zmieniana dawke rozruchowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie, ale bynajmniej zadowolony teraz jestem jak wszystko jast jak powinno. jedynie to lekkie bujanie na jałowym. chociaż mocno mi sie wydaje że po tej zmianie programu to bujanie lekko ustalo wiec może jast mozliwosć calkowitego wyeliminowania tego przez moda. chociaż żeby wiedziec z szym to ma związek to wtedy byłoby to latwiej naprawić. ale uważam że wszystko jast do zrobienia. i nie uważam że blb to kupa. ten silnik ma swoje slabe strony ale jak widać wszystko jest do zrobienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...