icek211 Opublikowano 25 Września 2009 Opublikowano 25 Września 2009 Pewnego dznia na pulpicie pokazala sie konrolka Chek Engine,sprawdzilem na Vag-u i wyszło że jest uszkodzony Czujnik temperatury płynu chłodniczego o symbolu G60,od tamtej pory pojawiły sie problemy z rozruchem ciepłego silnika,smierdzi benzyna tak jak by auto sie zalewało i stop ,juz nie odpali az nie wystygnie.czy tej czujnik daje sygnal do komutera ze auto jest zimne choc tak nie jest i zalacza sie ssanie.
Wihajster Opublikowano 25 Września 2009 Opublikowano 25 Września 2009 Pewnego dznia na pulpicie pokazala sie konrolka Chek Engine,sprawdzilem na Vag-u i wyszlo ze uszkodzony Czujnik temperatury plynu chlodniczego o symbolu G60,od tamtej pory pojawił sie problemy z rozruchem cieplego silnika,smierdzi benzyna tak jak by auto sie zalewało i stop,juz nie odpali az nie wystygnie.czy tej czujnik daje sygnal do komutera ze auto jest zimne choc tak nie jest i zalacza sie ssanie. ma wpływ jak najbardziej....
icek211 Opublikowano 25 Września 2009 Autor Opublikowano 25 Września 2009 Dzieki za informacje. A gdzie szukac mam tego czujnika na silniku Kolego.w okolicach jakich
ardian6 Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 Witam. Ten czujnik znajduje się z tyłu silnika( przy wycieraczkach) na środku.Żeby go wyjąć musisz zdjąć rurę od filtra powietrza.
domjenick Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 Witam. Ten czujnik znajduje się z tyłu silnika( przy wycieraczkach) na środku.Żeby go wyjąć musisz zdjąć rurę od filtra powietrza. ten na bloku,z zieloną wtyczka?-on jest do pokazywania temperatury na wskazniku,G60 o ile dobrze pamietam jest na dole,przy chlodnicy
Dev Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 czujnik od wody musi znajdowac sie jak najblizej silnika i podaje nie tylko sygnal na blat a przede wszystkim do ECU. Kolego wymien go jak najszybciej bo pojdzie z dymem morze paliwa, czujnik tylko ori, zadnego szajsu
domjenick Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 czujnik od wody musi znajdowac sie jak najblizej silnika i podaje nie tylko sygnal na blat a przede wszystkim do ECU. w B6 sa dwa jeden na bloku,drugi kolo chlodnicy,w V6 jeden,ten od pokazywania temperatury na zegarze(zielone gniazdo),jest na tym wezu,ktory lączy rzędy cylindrow,z tylu silnika,drugi jest na wezu wychodzacym z lewej strony chlodnicy(niebieskie gniazdo) i to prawdopodobnie ten padł nr 5 zaznaczone na czerwono
audi2.6V6 Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 Stojac przed silnikiem masz go po lewej stronie na wężu ok 20 cm w dół od pokrywy silknika(pamietaj zeby go nie wuciagac na goracym silniku)
przemekliber Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 A czy wskaźnik temperatury pokazuje normalnie 90 stopni? Mam podobny problem, też sie dziwnie odpala na ciepłym silniku i cały czas mam 50 stopni na zegarach.
domjenick Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 sprawdzić to można po logach,sprawdzasz czujniki na zimnym i ciepłym silniku-w silniku i w zegarach,Vagiem-jesli pokazują duze róznice-wiesz który padł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się