bromba Opublikowano 6 Maja 2007 Opublikowano 6 Maja 2007 Witam Mam Audi A6 1.8T 132kw z 99 roku, przebieg 96tyś. km. Problem pojawia sie podczas porannego odpalania. Żeby uruchomić autko musze długo kręcić rozrusznikiem (jakieś 5-7 sek.) później łapie na 500obr i gaśnie, przy drugiej próbie już odpala i pracuje idealnie. Raczej nie jest to uzależnione od temp. na zewnątrz, a pompowanie paliwa pompką przekręcając zapłon też nic nie pomaga Podczas jazdy na równym gazie pojawiają się jakieś dziwne szarpnięcia silnikiem. Świece wydają się być ok, choć sam ich nie wymienialem, bo auto mam od nie dawna. Wymieniałem rozrząd i filtr paliwa, ale rezultatów żadnych...
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 6 Maja 2007 Opublikowano 6 Maja 2007 1. Czemu nie czytasz regulaminu?! Ciebie nie obowiązuje? 2. To forum Audi A4 nie pomiłeś przypadkiem for? Tradycyjnie na pocztęk czyszczenie przepustnicy. A przede wszystkim obowiązkowo sprawdzić błędy Vagiem. Auto jest zamulone? Pali więcej? Napisz coś. Po tym jak odpali samochód chodzi na ssaniu (obroty około 1200)? Śmierdzi pompą paliwa.
wojtas-audi Opublikowano 6 Maja 2007 Opublikowano 6 Maja 2007 2. To forum Audi A4 nie pomiłeś przypadkiem for? Ale silniki te same, a atmosfera u nas duzo lepsza
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 6 Maja 2007 Opublikowano 6 Maja 2007 2. To forum Audi A4 nie pomiłeś przypadkiem for? Ale silniki te same, a atmosfera u nas duzo lepsza jestem Audi A4 rasistą i ksenofobem
bromba Opublikowano 6 Maja 2007 Autor Opublikowano 6 Maja 2007 Wszędzie formalności :biggrin: no nic postaram się ich dopełnić. nie jeździłem nigdy z takim silnikiem więc nie wiem czy jest zamulone, a jeżeli chodzi o obroty, to po odpaleniu trzyma odrazu jakieś 700 - wczoraj wróciłem z Pomorza i odkryłem jeszcze jedną usterkę, przy hamowaniu silnikiem i później delikatnym dodaniu gazu również szarpie silnikiem, ponad to na trzecim biegu po przekroczeniu 5tyś. obr odczuwalne jest mocniejsze przyspieszenie, poza tym chodzi przyzwoicie PS wymieniłem jeszcze akumulator i olej (jakiś Castrol dedykowany dla Audi). Nic więcej nie wiem na temat auta, bo dopiero niedawno je przyprowadziłem z niemiec.
schiller Opublikowano 6 Maja 2007 Opublikowano 6 Maja 2007 cos mi sie wydaje ze szukuja sie swiece i osprzet do wymiany...
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 6 Maja 2007 Opublikowano 6 Maja 2007 to po odpaleniu trzyma odrazu jakieś 700 a powinien 1200 obr trzymać. Przyczyn może być wiele... . Trudno cokolwiek powiedzieć. Musisz udać się na porządną diagnostykę. Szkoda samochodu więc nie czekaj!
bromba Opublikowano 6 Maja 2007 Autor Opublikowano 6 Maja 2007 Jeszcze dzisiaj sprawdzałem - jak wcisnę gaz do oporu przy odpalaniu na zimnym, to odpali w miarę ok, ale i tak trzyma 900obr/min. Jak już pierwszy raz odpali, to później jest oki. Może ssanie się nie włącza??
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 6 Maja 2007 Opublikowano 6 Maja 2007 Może ssanie się nie włącza?? no to na bank. Zresztą o tym już pisałem przecież wyżej. jak wcisnę gaz do oporu przy odpalaniu na zimnym tak się nie powinno robić. Stary jedź na diagnostykę bo na odległość nikt ci samochodu nie uleczy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się