MarcinRoz 0 Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Objawy to drgania i kołysanie karoserii na biegu jałowym http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/0461b74029d16ebb.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/46c517f906f24467.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/12a87ecef952ddb0.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c07ac52299c0cdad.html Proszę o fachową opinię z góry dzięki :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Już Ci trochę opisałem w wątku http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_silne_drgania_nadwozia_w_trakcie_pracy_silnika_na_wolnych_obrotach-t95637.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 temp ma byc 90 stropni ... 2 pompki tragiczne ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinRoz 0 Opublikowano 30 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 temp ma byc 90 stropni ... wcale nie musi... min. do pomiarów ma być 80'C w Vag-u, a na desce stoi jak bat 90. Po za tym wywaliło mi błąd czujnika temp. 2 pompki tragiczne ... a mógłbyś łaskawie napisać które? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafaello79197919 0 Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Im bliżej zera tym lepiej. 2 i 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się