miniSteel Opublikowano 30 Września 2009 Opublikowano 30 Września 2009 Problem wygląda następująco mój kuzyn w audi a6 c6 w silniku 20 tdi ze skrzynią manualną ma falujące obroty na biegu jałowym na zimnym silniku. Gdy tylko silnik się zagrzeje problem z falującymi obrotami znika. Co ciekawe auto było na serwisie w audi i problemu nie było przed wizytą a gdy auto zostało odebrane z serwisu problem się pojawił. Na serwisie były wymieniane wszystkie filtry oraz rurka od turbo gdyż wcześniej pomiędzy obrotami 1400 a 2000 auto szarpało, dymiło i nie miało mocy. Po serwisie jeden problem znikł ale pojawił się następny. Gdzie może być problem
Musashi Opublikowano 30 Września 2009 Opublikowano 30 Września 2009 a w jakim zakresie sa obroty biegu jalowego? ktora rurka od turbo? podlaczaliscie auto pod VAGa?
miniSteel Opublikowano 30 Września 2009 Autor Opublikowano 30 Września 2009 Biegi skaczą od 800 a dochodzą nawet do 1400. A gdy silnik się zagrzeje później problemu tego nie ma. Kurce z rurką to nie wiem dokładnie bo to wszystko na serwisie się odbywało.
Musashi Opublikowano 30 Września 2009 Opublikowano 30 Września 2009 dowiedz sie prosze co to za rurka byla. podlaczcie auto do VAG-a
Sztomel Opublikowano 1 Października 2009 Opublikowano 1 Października 2009 Biegi skaczą od 800 a dochodzą nawet do 1400. A gdy silnik się zagrzeje później problemu tego nie ma najprawdopodobniej usterka w połączeniu czujnika temperatury płynu chłodzącego ze sterownikiem silnika (Coolant temperature) G62, wtedy sterownik bierze wskazania z czujnika temperatury paliwa ale obydwa mogą mieć uszkodzoną wiązkę, diagnostyka Vagiem wskaże ew. ich błędy. Przypuszczam, że chodzi o rurkę doprowadzającą olej smarujący wałek turbiny bo w tym silniku innej rurki od turbo nie ma.
miniSteel Opublikowano 1 Października 2009 Autor Opublikowano 1 Października 2009 Cała sprawa jest załatwiana na odległość i dlatego mi ciężko jest mówić szczegóły ale po dzisiejszej wizycie w audi kuzynowi powiedzieli że spowodowane jest to przez rozrząd. Auto ma przejechane ok 80 tys mil a rozrząd był już wymieniany.
Musashi Opublikowano 1 Października 2009 Opublikowano 1 Października 2009 Cała sprawa jest załatwiana na odległość i dlatego mi ciężko jest mówić szczegóły ale po dzisiejszej wizycie w audi kuzynowi powiedzieli że spowodowane jest to przez rozrząd. Auto ma przejechane ok 80 tys mil a rozrząd był już wymieniany. to akurat mozna zdiagnozowac VAGIEM, grupa 004 ostatnia pozycja.
miniSteel Opublikowano 1 Października 2009 Autor Opublikowano 1 Października 2009 niestety do tego modelu nie mam na razie kabla żeby poszaleć z diagnozami:D ale wg serwisu Audi w Londynie wahania spowodowane są przez rolkę do napinacza rozrządu a kompletny rozrząd był wymieniany z 20 tys. km wcześniej również przez serwis audi. Więc zalecam omijanie serwisów audi przynajmniej w londynie
etronic Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 Jak chcesz to moge ci pomoc z diagnostyka. Mieszkam w Bracknell wiec niedlaeko Londynu. Podjedz kiedys to sie sprawdzi co i jak...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się