maro82 Opublikowano 3 Października 2009 Opublikowano 3 Października 2009 hej ,znalazlem tania s4 b6 ,problem w tym ze jak podaja w opisie...slaba kompresja na jedym cylindrze,wie ktos jaki koszt naprawy i co trzeba wymienic?z gory dzieki! http://www.blocket.se/stockholm/Audi_S4_4_2_Avant_Reparationsobjekt_23855220.htm?ca=11&w=3 auto z importu
nike21 Opublikowano 3 Października 2009 Opublikowano 3 Października 2009 problem moze tkwic w glowicy lub w ukladzie korbowo-tlokowym. nikt bez demontazu Ci nie powie co jest przyczyna... koszt to na pewno komplet uszczelek, regeneracja/ wymiana glowicy (cena w zaleznosci od zakladu ktory sie tym zajmie), cena pierscieni/tlokow no i robocizna... poszukaj calego golego silnika bez osprzetu w innych ogloszeniach. prosciej bedzie wymienic caly silnik niz sie bawic w remont
maro82 Opublikowano 4 Października 2009 Autor Opublikowano 4 Października 2009 http://www.blocket.se/blekinge/Audi_S4_Avant__Sv_sald__V8_a__344hk__Navi_m_m_21505623.htm?ca=11&w=3 nastepny z padnietym slinikiem (juz wymienieny na nowy) pytanie czy warto pakowac sie w s4 czy lepiej 1,8t po modach,,,
Maciek80 Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 1.8 T po modach nigdy nie będzie S4-ką, zawsze będzie to tylko 1.8 T po modach S4 to S4. Ale ja na Twoim miejscu szukałbym zdrowego egzemplarza. No chyba że masz ograniczone finanse i szukasz uszkodzonego, wtedy bym się zastanowił nad tym egzemplarzem.
Reggi Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 pytanie czy warto pakowac sie w s4 czy lepiej 1,8t po modach,,, TO juz dochodzą własne upodobania. Ja np. wolałbym 1.8 T po modach bo wiem jak to jeździ ( na przykładzie Poźka ). Drugi natomiast woli S4 bo dzwięk V8 itd.
fidmac Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 S4 to S4 nie 1.8T po modach.Zreszta S4 tez mozesz zmodzic a wtedy zadna 1.8T nie stanie przy Tobie. To juz inna liga ale tez koszty utrzymania wyzsze!!!
PABLO Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 S4 to S4 nie 1.8T po modach.Zreszta S4 tez mozesz zmodzic a wtedy zadna 1.8T nie stanie przy Tobie. To juz inna liga ale tez koszty utrzymania wyzsze!!! Jak możesz zmodzić S4 bo bardzo mnie to bardzo ciekawi :?: :gwizdanie: Kompresor zapodasz po "małych" kosztach :?: Tym bardziej że żadne S4 B6,B7 nie trzyma serii
fidmac Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 Czy ja pisze o "malych" kosztach???Ja pisze ze w S4 tez mozna podlubac,a nie myslales chyba ze koszt modow w S4 bedzie taki jak w TICO .No i obojetnie co zrobisz w 1.8T to nigdy nie bedzie V8.Stac Cie na S4 i chcesz je modzic to niestety musisz liczyc sie z wydatkami . http://www.youtube.com/watch?v=0yaY0hW8EyM Wszystko idzie zmodzic tylko nasuwa sie pytanie po co dokladac turbawke jak mozna kupic RS4?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się