taktuś Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 Witam kolegów, silnik AHU do analizy siedzi w B5 kolegi Maxym83 z Olsztyna, auto jest z 1998 r. Jakieś półtora roku temu zostało zrogalowacone z 96KM na 117KM. Do tej pory rwał do przodu w pełnym zakresie obrotów i jak mówi Maxym: raptem przestał jechać w górnym zakresie. Silnik się zatrzymuje po przekroczeniu 4000obr/min, wchodzi każdorazowo w klasyczną niemoc - tryb awaryjny. Na dzień dobry dwa błędy: po wykasowaniu i zrobieniu dynamicznych błąd z czujnikiem G62 już nie powrócił, natomiast wciąż trwał na posterunku błąd 00575 :gwizdanie: stat 000 stat 001 stat 003 stat 004 stat 007 stat 013 BS 000 BS 003 BS 004 BS 011 dyn 000 dyn 001 dyn 003 dyn 004 dyn 008 dyn 010 dyn 011 Proszę o przeczytanie i analizę.
mcm Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 za***iste przeładowanie, prawdopodobnie siedzi zaworek N75
Maxym83 Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 Dzięki taktuś za wrzucenie logów Po mojej amatorskiej analizie dodam tylko informację że widząc ładowanie turbo ok ~2500 mbar, skojarzyłem sobie że od czasu kiedy się zaczęły te dziwne notlaufy, słychać z turbiny głośniejsze syczenie niż było wcześniej. Jutro obadam sztangę pod turbiną czy się rusza i obejrzę N75.
mcm Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 najpierw sprawdź węzyki przy zaworku i jeszcze kąt wtrysku na zimę do podniesienia na ok 54 (000BS III kolumna)
grabson765 Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 podmien n75 bo to pewnie jego wina
spanky Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 przewody od N75 i sam N75 do sprawdzenia ...
Maxym83 Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 Panowie, okazało się że to zaworek N75. Po otworzeniu go zobaczyłem przetartą sprężynkę od tłoczka w środku i dlatego się nie zamykał. A wpadłem na to po tym, że zawsze po przekręceniu kluczyka było słychać cykanie tego zaworka a ostatnio cisza. Na szczęście udało mi się zamontować nową sprężynkę i zaworek działa jak ta lala Teraz śmiga jak powinna, można bez strachu wyprzedzać Dzięki ponowie za rady. Temat można zamknąć. Pozdrawiam.
taktuś Opublikowano 7 Października 2009 Autor Opublikowano 7 Października 2009 auto zrogalowacone, temat ospankowany , można zamykać
mcm Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 temat ospankowany , ooo ... protestuje
taktuś Opublikowano 7 Października 2009 Autor Opublikowano 7 Października 2009 temat ospankowany , ooo ... protestuje przepraszam, kolega też naprowadził to był taki synonim
mcm Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 temat ospankowany , ooo ... protestuje no ... przepraszam, kolega też naprowadził to był taki synonim
Wihajster Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 to zamykam w imieniu Spankeja
Rekomendowane odpowiedzi