Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] AHU nie jedzie, zerknijcie na logi.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów,

silnik AHU do analizy siedzi w B5 kolegi Maxym83 z Olsztyna, auto jest z 1998 r.

Jakieś półtora roku temu zostało zrogalowacone z 96KM na 117KM.

Do tej pory rwał do przodu w pełnym zakresie obrotów i jak mówi Maxym: raptem przestał jechać w górnym zakresie.

Silnik się zatrzymuje po przekroczeniu 4000obr/min, wchodzi każdorazowo w klasyczną niemoc - tryb awaryjny.

Na dzień dobry dwa błędy:

6cf117d9e0a39363m.jpg

po wykasowaniu i zrobieniu dynamicznych błąd z czujnikiem G62 już nie powrócił, natomiast wciąż trwał na posterunku błąd 00575 :gwizdanie:

stat 000

9e7ecec01092296fm.jpg

stat 001

5739aa5ec1192d63m.jpg

stat 003

ad597b2a117121ebm.jpg

stat 004

abbb8751a75d7771m.jpg

stat 007

73a4e8539323b57am.jpg

stat 013

08c3217852a24d66m.jpg

BS 000

459cd0711b446b41m.jpg

BS 003

eeec3deafca75106m.jpg

BS 004

321e3dad9ce2d718m.jpg

BS 011

2edc60a266620d57m.jpg

dyn 000

13cf83ea309ff172m.jpg

dyn 001

3de5527d5f5b9b41m.jpg

dyn 003

8ab9988d3b3ac4c9m.jpg

dyn 004

019c3c84213436bbm.jpg

dyn 008

e0b67525460617fcm.jpg

dyn 010

34b1423e15466008m.jpg

dyn 011

0f80e631235684a1m.jpg

Proszę o przeczytanie i analizę.

Opublikowano

za***iste przeładowanie, prawdopodobnie siedzi zaworek N75

Opublikowano

Dzięki taktuś za wrzucenie logów :a4fan:

Po mojej amatorskiej analizie dodam tylko informację że widząc ładowanie turbo ok ~2500 mbar, skojarzyłem sobie że od czasu kiedy się zaczęły te dziwne notlaufy, słychać z turbiny głośniejsze syczenie niż było wcześniej. Jutro obadam sztangę pod turbiną czy się rusza i obejrzę N75.

Opublikowano

najpierw sprawdź węzyki przy zaworku i jeszcze kąt wtrysku na zimę do podniesienia na ok 54 (000BS III kolumna)

Opublikowano

podmien n75 bo to pewnie jego wina

Opublikowano

przewody od N75 i sam N75 do sprawdzenia ...

Opublikowano

Panowie, okazało się że to zaworek N75.

Po otworzeniu go zobaczyłem przetartą sprężynkę od tłoczka w środku i dlatego się nie zamykał.

A wpadłem na to po tym, że zawsze po przekręceniu kluczyka było słychać cykanie tego zaworka

a ostatnio cisza. Na szczęście udało mi się zamontować nową sprężynkę i zaworek działa jak ta lala :)

Teraz :audi::a4fan: śmiga jak powinna, można bez strachu wyprzedzać :)

Dzięki ponowie za rady. Temat można zamknąć. Pozdrawiam.

Opublikowano

auto zrogalowacone,

temat ospankowany ,

można zamykać :decayed:

Opublikowano

temat ospankowany ,

ooo ... protestuje :evil:
Opublikowano

temat ospankowany ,

ooo ... protestuje :evil:

przepraszam, kolega też naprowadził :good:

to był taki synonim :decayed:

Opublikowano

temat ospankowany ,

ooo ... protestuje :evil:

no ... :cool1::wink4:

przepraszam, kolega też naprowadził :good:

to był taki synonim :decayed:

Opublikowano

to zamykam w imieniu Spankeja :kox:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...