pawelwor Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 Wymienione wtryskiwacze (używane, sprawdzone), dzisiaj wymieniłem pompę paliwa (używana, sprawdzona) i dalej brak mocy... Zero błędów. Dlaczego nadal taki muł? Godzinę temu robiąc logi wyszło, że do 100km/h rozpędza się w prawie 20 s.... Już nie wspominam, że wyprzedzanie to udręka... Logi w dziale diognostyka TUTAJ
DeeJay_Kill Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 jeśli pompa paliwa jest ok, to zawór n109 pewnie też jest ok, jeśli nie, to można odkręcić i zerknąć, co jest. N75 - to kolejna sprawa- podepnij VAG'a, włącz na postoju 011BS i sprawdź, jak się rusza sztanga od turbiny - prawidłowy skok to jakieś 2-3 cm. Jak się rusza tylko troszkę, to przycięte kierownice. Kolejna, naprawdę ważna i często pomijana sprawa - filtr paliwa i powietrza do sprawdzenia. Jeśli spod maski słyszysz syk powietrza, to masz nieszczelność w dolocie i powietrze doładowane ucieka. Może być jeszcze jeden powód takiego stanu rzeczy - do rozebrania komp - trzeba sprawdzić, czy nie ma tam oleju (chodzi konkretnie o czujnik ciśnienia) - jak jest, to delikatnie umyć i przedmuchać, żeby było czysto. Próbuj - w końcu dojdziesz do ładu;)
Wihajster Opublikowano 8 Października 2009 Opublikowano 8 Października 2009 prawidłowy skok to jakieś 2-3 bez przesady...1,5 cm max 2cm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się