Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Problem z rozruchem na ciepłym i zimnym (audio)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolejny problem :wallbash:

Po wymianie pompy silnik dziwnie odpala, czy na zimnym czy na ciepłym, nie będę tego opisywał, bo to nagrałem. Byłem z tym u pana co mi wymieniał pompę, ale nie wie dlaczego tak się dzieje :blink: Pomóżcie, żebym mógł do niego pojechać i powiedzieć co ma zrobić...

LINK DO PLIKU AUDIO

Opublikowano

masz na mysli pompe wtryskowa ...

dlaczego wymieniales ,moze jest uszkodzona ... ?

vag wywala bledy, pompa dobrze ustawiona ?

Opublikowano

a dlaczego wymieniałeś pompę jakie objawy na starej ....

Opublikowano

Logi są zrobione w innym temacie :wink4: Kąt wtrysku przestawiał na różne sposoby i zawsze ten problem był. Błędów brak.

Co do wymiany pompy:

Chciałem wymienić tylko zawór magnetyczny n108, bo nie pracował poprawnie (logi), mimo że błędów nie wyrzucało. Zaworek steruje przestawiaczem (znajduje się za zaworkiem, jest w poprzek pompy, wygląda jak walec), który się zatarł, tj. były rysy na korpusie pompy, tak tarło, przez co nie mógł poprawnie się przestawić. Początkowo próbował te rysy papierem ściernym potraktować, wstawił nowy zaworek n108 (zresztą całą pompą się zajął od środka), zamontował i troszeczke się poprawiło, ale nadal nie to co powinno być, powymieniał jeszcze jakieś inne zaworki (poza n109) i dalej nic. Wstawił używaną pompę żeby sprawdzić jak to będzie chodziło i czy na pewno to przez pompę i odrazu poprawa, inaczej chodziła, inny dźwięk, taki jak powinien być. Postanowiłem ją zostawić i pozbyć się paru stówek...

Dowiedziałem się, że taki problem z odpaleniem i dźwięk przy rozruchu może być spowodowany przez za słaby/uszkodzony rozrusznik. Czy to prawda? Jakie są objawy padniętego rozrusznika?

Wychodziłoby na to, że stara pompa była już strasznie słaba i rozrusznik nie potrzebował zbyt dużej siły do ruzruchu :mysli:

Opublikowano

Sprawdź kont wtrysku, dawne roruchowa oraz dawke na wolnych obrotach.

Opublikowano

Pomóżcie, już nie mam pomysłów, problem dalej wystepuje :wallbash:

Byłem w warsztacie, żeby sprawdzili rozrusznik - dobry, pompy były dwie sprawdzane, kąty wtrysku różne - bez zmian. O kij chodzi? Ktoś się z czymś takich spotkał już?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...