Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Polski VAG


szmekot1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, nie wiem czy temat był poruszany, ale na pewno po części tak. Otóż moja audi słabo odpala rano czyli na zimno. podpoiłem pod polski vag podkreślam polski vag. Sprawdziłem kąt wtrysku poprzez połączenie sie ze silnikiem, później blok danych i blok nr 4 tu jest kąt wyprzedzenia wtrysku wychodzi mi 115 (silnik rozgrzany). Czy vag com to to samo co polski vag, ponieważ nie wiem czy wartości wg tego programu są takie same, czytałem ze po podpięciu vag coma kąt wtrysku powinien być 49-54, czy na polskim vagu tez powinien tyle wskazywać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qrcze mam ten sam problem.

Coś z tym polskim chyba jest nie tak, bo zmieniłem kąt po poluzowaniu nastawnika pompy i auto faktycznie lepiej odpala, a w bloku 4 nic się nie zmieniło - jak było 136 tak jest 136 :confused4:

Do kabla z Allegro dostałem też okrojoną wersję oryginalnego vag-a, niestety w nim grupa 000 nie działa i nie mam jak sprawdzić kąta :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Polski VAG Jest dobry do kasowania inspekcji,oraz sczytanie błędów.Można także poobserwować parametry w niektórych blokach,ale trzeba dobrze znać własny silnik,gdyż opis z reguły nie zgadza się z tym co ukazuje odczyt.Brak instrukcji.

A już na pewno nie jest to program do silników dizla(o czym już się przekonaliście)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wartość wyprzedzenia kąta wtrysku sprawdza się w grupie 000 w drugim polu od lewej w funkcji "nastawy podstawowe" czyli Basic Settings a nie w grupie 004. Poza tym info dla kolegi Dyfer30 - luzując i przesuwając nastawnik nie zmieniłeś kąta wtrysku tylko wartość dawki paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wartość wyprzedzenia kąta wtrysku sprawdza się w grupie 000 w drugim polu od lewej w funkcji "nastawy podstawowe" czyli Basic Settings a nie w grupie 004. Poza tym info dla kolegi Dyfer30 - luzując i przesuwając nastawnik nie zmieniłeś kąta wtrysku tylko wartość dawki paliwa.

Problem w tym, że w tej okrojonej wersji do kabla nie miałem odczytu grupy 000.

Co do zmiany kąta wtrysku to faktycznie nie ruszałem nastawnika tylko całą pompę wg opisu w odpowiednim wątku - najlepsze, że trafiłem bez vag-a co wyszło po sprawdzeniu na pełnej wersji programu :wink4:

Sorki za błąd w terminologii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...