davidoff82 Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 Mam problem od kilku dni. Po nocy samochód odpala za pierwszym razem tak jak to robił zawsze po czym gaśnie po 1-2 sekundach , zapalam drugi raz i pracuje już poprawnie, usterka jest systematyczna, występuje codziennie i tylko rano później nie pojawiają sie inne komplikacje. Zetknął sie ktoś kiedyś z czymś takim?
grzesiek.1 Opublikowano 18 Października 2009 Opublikowano 18 Października 2009 Mam taką samą sytuację zapala za pierwszym razem z tym że silnik pracuje nierówno i gaśnie zapalam drugi raz i pracuje normalnie i to zawsze dzieje się po pierwszym odpaleniu ,podejrzewam że to może się kończy pompa paliwa
davidoff82 Opublikowano 22 Października 2009 Autor Opublikowano 22 Października 2009 Mam taką samą sytuację zapala za pierwszym razem z tym że silnik pracuje nierówno i gaśnie zapalam drugi raz i pracuje normalnie i to zawsze dzieje się po pierwszym odpaleniu ,podejrzewam że to może się kończy pompa paliwa Ja mam chwilowy spokój, po pewnym czasie zaczeły się dziać cuda w aucie, podpiąłem VAG okazało się że jest tyle błędów że to aż niemożliwe fizycznie... Powodem była woda i wilgoć w okolicy ECU (nie mylić z zapchanymi odpływami podszybia, to o czym piszę jesty wyżej).
Dev Opublikowano 22 Października 2009 Opublikowano 22 Października 2009 często brak masy powoduje generowanie sporej ilosci błedów
s6quattro Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 Mam u siebie w A6 C5 2.8 to samo, systematycznie co rano odpala za 2 razem, ale wykminilem oco biega - wymiana świec na takie jak sa podane oryginalnie i jest po sprawie.
Silverse Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 Witam, ja podobnie mialem rowniez taka usterke. Po nocy - auto stoi pod chmurka, jak zapalalem za pierwszym razem to gasl, dusil sie, nierowno pracowal - podobnie jak opisuje kolega. Dlatego zaraz po odpaleniu gasilem go i odpalalem jeszcze raz. Za drugim razem wszystko ok, odplalal i silniczek chodzil rownomiernie. Jezdze na LPG, ale odpalam na PB - sekwencja. Ostatnio takze zmienilem paliwo na 98 octanow. Dolalem rowniez jakis dodatek to czyszczenia wtryskow. Teraz odpala za pierwszysm razem i od razu silniczek pracuje ladnie, bez jakiegokolwiek duszenia i gasniecia. Poza tym zauwazylem, ze im zminiej jest na dworze to lepiej odpala :gwizdanie: nawet jak byly duze mrozy to odpala elegancko, a w lato tak jakos dziwnie sie meczy :/ Moze to jakis czujnik temp?, ale na VAG nie bylo bledow.
Dev Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 Witam, ja podobnie mialem rowniez taka usterke. Po nocy - auto stoi pod chmurka, jak zapalalem za pierwszym razem to gasl, dusil sie, nierowno pracowal - podobnie jak opisuje kolega. Dlatego zaraz po odpaleniu gasilem go i odpalalem jeszcze raz. Za drugim razem wszystko ok, odplalal i silniczek chodzil rownomiernie. Jezdze na LPG, ale odpalam na PB - sekwencja. Ostatnio takze zmienilem paliwo na 98 octanow. Dolalem rowniez jakis dodatek to czyszczenia wtryskow. Teraz odpala za pierwszysm razem i od razu silniczek pracuje ladnie, bez jakiegokolwiek duszenia i gasniecia. Poza tym zauwazylem, ze im zminiej jest na dworze to lepiej odpala :gwizdanie: nawet jak byly duze mrozy to odpala elegancko, a w lato tak jakos dziwnie sie meczy :/ Moze to jakis czujnik temp?, ale na VAG nie bylo bledow. na Vagu nie wyjdzie błąd czujnika no chyba ze ma zwarcie podłącz Vag-a na zimny silnik i odpal zobacz jak silnik nabiera temperatury i jak pracuje sonda lambda
s6quattro Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 jak sprawdzic w vagu jak pracuje sonda?
Dev Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 blok silnik potem bloki pomiarowe nie wiem jaki kanał ale u Ciebie sa dwie sondy trzeba poszukac
s6quattro Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 a jakąs fote pomocnicza screen z vag-a.
Dev Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 a jakąs fote pomocnicza screen z vag-a. zaraz żyły sobie podetnę
s6quattro Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 ok, przepraszam ze wogóle oto prosilem, ale nie znam na tyle tego programu. Sory
piterra Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 wymień świeczki i przewody wysokiego napięcia a przy okazji sprawdź kopułkę i palec rozdzielacza
Dev Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 wymień przewody wysokiego napięcia a przy okazji sprawdź kopułkę i palec rozdzielacza przyjmowałes dzisiaj jakies leki Kolego????? to nie jest stary polonez tylko 1.8T (AMB)
piterra Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 wymień przewody wysokiego napięcia a przy okazji sprawdź kopułkę i palec rozdzielacza przyjmowałes dzisiaj jakies leki Kolego????? to nie jest stary polonez tylko 1.8T (AMB) coś mi się poje..ło myślałem że to ADP
JanN Opublikowano 10 Listopada 2009 Opublikowano 10 Listopada 2009 Mam podobne problemy. Ciepły odpala i pracuje normalnie. Rano lub po dłuższej przerwie mam ogromne problemy. Po pierwszym odpaleniu silnik ledwo poradzi sam siebie, obroty spadają, gaśnie. Po drugim odpaleniu jest lepiej, chodzi w miarę normalnie dopiero po trzecim, chociaż nadal potrafi kichać, czuć nieprzepalone paliwo - bardzo mocno. Po podłączeniu do komputera nie ma żadnych błędów. Czytałem , że nie wykaże uszkodzenia czujnika temperatury, chyba że ma zwarcie - ale który ewentualnie wymienić? Przepustnica jest czysta. Przepływomierz również Proszę o pomoc.
PIOTREK1111 Opublikowano 10 Listopada 2009 Opublikowano 10 Listopada 2009 Widze ze duzo ludzi ma taki problem wlacznie ze mna. Czy jest ktos kto sobie poradzil z ta usterka?
Dev Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 czyjnik od wody KAPUTT, wymiana ale tylko ori po wymianie trzeba sprawdzic Vag-iem jak sie nagrzewa silnik i jak pracuje lambda
JanN Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 Zauważyłem dziwny objaw - przy pierwszym odpaleniu, w momencie spadku obrotów / prawie gaśnie/ słychać uruchamiającą się pompę paliwa - dźwięk identyczny jak po przekręceniu kluczyka przed odpaleniem. Może winna jest pompa paliwa? Po trzecim dopaleniu na zimnym silniku pracuje w zasadzie normalnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się