Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Nieregularnie dymi na biało


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam problem z ustaleneim przyczyny nieregularnego dymienia na biało , kłęby dymu , ubywa płynu z zbiornika , utrudniony rozruch, troszkę nierówna praca nie wiem czy te dwie usterki maja ze sobą związek. Rurę obok turbiny ogrzewana woda juz odłączyłem i nie pomogło czekam na podpowiedzi

Opublikowano
:szukaj: bo było. Zacznij od sprawdzenia szczelnosci chlodnicy spalin.
Opublikowano

jak wygląda ten utrudniony rozruch i ile tego płynu ubywa no i kiedy Ci kopci ? nierówna praca to norma w 2.0 TDI i nie ma co się tym bardzo przejmować ....

Opublikowano

płynu ubywa zbiornik na 100km , kopci zazwyczaj gdy postoi.... rozruch wygląda jak odpalał bym starego diesla

Opublikowano

płynu ubywa zbiornik na 100km , kopci zazwyczaj gdy postoi.... rozruch wygląda jak odpalał bym starego diesla

\

to musisz poszukać przyczyny nieszczelności - gdzie Ci ucieka może jakieś wężyki .... każdy diesel kopci po tym jak postoi a szczególnie jak jest chłodniej to bardziej to widać ..... potem już jest ok ?

rozruch tego modelu też jest taki że nie jest to tylko cyknięcie ale to nie ma co się przejmować 3.0 TDI kręcą znacznie dłużej :wink4:

Opublikowano

1. powachaj plyn chlodzacy w zbiorniczku czy spalinami nie zalatuje.

2. mozna sprobowac wykonac pomiar cisnienia sprezania.

3. jezeli dymienie na bialo jest zwiazane z ubywaniem plynu a wyglada na to ze tak, powody moga byc 2:

- jeden to uszkodzona chlodnica spalin,

- drugi peknieta glowica lub uszkodzona uszczelka pod glowica.

4. postaraj sie o historie serwisowa, auta, lub chociaz dopytaj czy byla wykonana akcja serwisowa dotyczaca wymiany glowicy..

5. podjedz do warsztatu ktory jest w stanie sprawdzic szczelnosc ukladu chlodzenia na zimno. bedzie mozna wykluczyc wycieki zewnetrzne.

6. jaki rok i miesiac produkcji auta?

7. jaki przebieg?

8. powodem dlugiego rozruchu moga byc problemy z cisnieniem paliwa generowanym przez pompe podwojna lub nieszczelnosci. ew. taki urok auta... btw ile musisz krecic?

Opublikowano

Witam ponownie uszkodzona okazala byc sie głowica , byla pęknięta na pierwszym zaworze , juz jak rozkręcałem to woda z kolektora poleciała. dzieki i pozdrawiem. zamykam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...