Czaja Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 witam mam problem z ustaleneim przyczyny nieregularnego dymienia na biało , kłęby dymu , ubywa płynu z zbiornika , utrudniony rozruch, troszkę nierówna praca nie wiem czy te dwie usterki maja ze sobą związek. Rurę obok turbiny ogrzewana woda juz odłączyłem i nie pomogło czekam na podpowiedzi
letallec Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 bo było. Zacznij od sprawdzenia szczelnosci chlodnicy spalin.
Czaja Opublikowano 11 Października 2009 Autor Opublikowano 11 Października 2009 wertowałem całe forum ale co do blb nic nie znalazłem
Madas Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 jak wygląda ten utrudniony rozruch i ile tego płynu ubywa no i kiedy Ci kopci ? nierówna praca to norma w 2.0 TDI i nie ma co się tym bardzo przejmować ....
Czaja Opublikowano 12 Października 2009 Autor Opublikowano 12 Października 2009 płynu ubywa zbiornik na 100km , kopci zazwyczaj gdy postoi.... rozruch wygląda jak odpalał bym starego diesla
Madas Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 płynu ubywa zbiornik na 100km , kopci zazwyczaj gdy postoi.... rozruch wygląda jak odpalał bym starego diesla \to musisz poszukać przyczyny nieszczelności - gdzie Ci ucieka może jakieś wężyki .... każdy diesel kopci po tym jak postoi a szczególnie jak jest chłodniej to bardziej to widać ..... potem już jest ok ? rozruch tego modelu też jest taki że nie jest to tylko cyknięcie ale to nie ma co się przejmować 3.0 TDI kręcą znacznie dłużej
Musashi Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 1. powachaj plyn chlodzacy w zbiorniczku czy spalinami nie zalatuje. 2. mozna sprobowac wykonac pomiar cisnienia sprezania. 3. jezeli dymienie na bialo jest zwiazane z ubywaniem plynu a wyglada na to ze tak, powody moga byc 2: - jeden to uszkodzona chlodnica spalin, - drugi peknieta glowica lub uszkodzona uszczelka pod glowica. 4. postaraj sie o historie serwisowa, auta, lub chociaz dopytaj czy byla wykonana akcja serwisowa dotyczaca wymiany glowicy.. 5. podjedz do warsztatu ktory jest w stanie sprawdzic szczelnosc ukladu chlodzenia na zimno. bedzie mozna wykluczyc wycieki zewnetrzne. 6. jaki rok i miesiac produkcji auta? 7. jaki przebieg? 8. powodem dlugiego rozruchu moga byc problemy z cisnieniem paliwa generowanym przez pompe podwojna lub nieszczelnosci. ew. taki urok auta... btw ile musisz krecic?
Czaja Opublikowano 13 Października 2009 Autor Opublikowano 13 Października 2009 Witam ponownie uszkodzona okazala byc sie głowica , byla pęknięta na pierwszym zaworze , juz jak rozkręcałem to woda z kolektora poleciała. dzieki i pozdrawiem. zamykam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się