Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Ciężkie odpalanie


miroy511

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam pytanie, czy zle ustawiony kat wtryskow moze byc przyczyna ciezkiego odpalania auta i kopcenia na niebiesko??

teraz gdy noce i dnie sa zimne, zeby odpalic auto musze pokrecic z od 5do10 sekund, i gdy odpali strasznie nakopci na niebiesko, potem jest juz ok. Na cieplym silniku odpala tak po 3-5sekundach

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam pytanie, czy zle ustawiony kat wtryskow moze byc przyczyna ciezkiego odpalania auta i kopcenia na niebiesko??

teraz gdy noce i dnie sa zimne, zeby odpalic auto musze pokrecic z od 5do10 sekund, i gdy odpali strasznie nakopci na niebiesko, potem jest juz ok. Na cieplym silniku odpala tak po 3-5sekundach

Pozdrawiam

gdybyś użył opcji szukaj wiedział bys to przed założeniem tematu :cool1:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kąt wtrysku może być przyczyną, ale w ciemno obstawiam świece (2 spalone i jedna nadpalona). Powyciągaj i te okopcone są do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kąt wtrysku może być przyczyną, ale w ciemno obstawiam świece (2 spalone i jedna nadpalona). Powyciągaj i te okopcone są do wymiany.

przy aktualnych temperaturach świece nie mają nic do tego..nie zrobi logi grupy 00 BS i bedzie wszystko jasne :gwizdanie:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawowe rzeczy przed zimą wymiana filtra paliwa sprawdzenie próbówką świec żarowych i kat wtrysku musisz mieć dobrze ustawiony.Ja na przykład miałem wszystkie świece spalone ale tamtej zimy palił bez problemu nawet w duże mrozy koszt świec żarowych to około 100 zł tak zapłaciłem parę dni temu przez allegro świece Beru :) a jeszcze jedno świece nie grzeją powyżej 5 stopni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio jak odpalalem temperatura była 4-4,5 stopnia. Filtry powymienialem juz wszystkie miesiac temu+olej. Swiec nie sprawdzalem. Niedlugo wstawiam Audi do mechanika, bo wymieniam skzynie biegow z CPC na DHL to i mu powiem zeby sprawdzil odrazu swiece i ustawil kat wtryskow, juz nie bede nic sam kombinowal

A tak z ciekawosci co ta sa te ,,logi grupy 00 BS" ??

PS.A jesli chodzi o wymiane swiec to najlepiej na jakie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak z ciekawosci co ta sa te ,,logi grupy 00 BS" ??

PS.A jesli chodzi o wymiane swiec to najlepiej na jakie??

Bierzesz komputerek, reszta tutaj :)http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html

Co do świec: Beru, w Volvie używam też Boscha i też polecam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam te same objawy co kolega miroy511 tylko mój silnik to AHU. Wiec daj znać jak wykryjesz co to było. Mnie w tej chwili zasypało śniegiem i nie mam jak jechać do mechanika/elektryka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie w tej chwili zasypało śniegiem i nie mam jak jechać do mechanika/elektryka.

to się odkop :cool1:

nie rozumiem podejscia, przeciez u ciebie moze byc zupelnie co innego.

sprawdzcie sobie zasilanie swiec zarowych gdy silnik jest zimny. :decayed:

na niebiesko moze dymic ze wzgledu na to ze pomimo ze rozruch nie nastapil podawane sa dawki paliwa, i po rozruchu olej napedowy musi sie wypalic...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podłącze sie do tematu, w moim AHH na wtrykacha 216, uruchomienie silnika przy temp. ok 5stopniC zajmuje niecałe 2sekundy kręcenia, czy jest to normalne??(zawsze mialem benzyniaki,one paliły od strzała)

dodam że wartość kąta wtrysku wynosi ok 43-45, a powinno być ok 51, świece sprawne na 100%, pazatym one jeszcze w takiej temp nie grzeją

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podłącze sie do tematu, w moim AHH na wtrykacha 216, uruchomienie silnika przy temp. ok 5stopniC zajmuje niecałe 2sekundy kręcenia, czy jest to normalne??(zawsze mialem benzyniaki,one paliły od strzała)

dodam że wartość kąta wtrysku wynosi ok 43-45, a powinno być ok 51, świece sprawne na 100%, pazatym one jeszcze w takiej temp nie grzeją

w normie...choć nie wykluczone,że odpalał by szybciej przy kącie większym niż 50
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam takie pytanie, jak są świece spalone to czy kontrolka będzie świecić i pokazywać że świece grzeją? Dzisiaj rano przy temp -5C kontrolka świeciła mi jakieś 4s i zgasła odczekałem jeszcze moment aż przekaźnik "cyknie" i tak 3x po czym próbuję palić i :confused4: musiałem kręcić z 10sek za nim załapał ale za raz po zapłonie wydał dźwięki tak jak by każdy z cylindrów palił osobno czyli najpierw 1 i 2 późnij 3 i 4. Kąt mam dobrze ustawiony. Czy to będzie wina świec?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontrolka zawsze świeci czy świeca dobra czy spalona. Skoro kąt masz dobry to pozostają świece. Możesz je pomieżyć miernikiem, albo wyjąć i posprawdzać. Te które nie grzeją są okopcone sadzą. To jakieś 10 min roboty jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lub sprawdzić na kontrolkę samochodową krokodylek do + akumulatora końcowkę probowki do czubka świecy jak się zapali to jest świeca dobra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to sposób ale nie do końca dobry, bo nadpalona świeca też zaświeci kontrolkę a jednak grzeje się zbyt wolno i czas jaki ma na nagrzanie jest za krótki, co nie pozwoli jej uzyskać odpowiedniej temp. i silnik dalej nie będzie palił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...