Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Kąt skrętu


zysiek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Auto to A4 B6 AVF quattro ze skrzynia FYT, kola 225/40/18, zawieszenie s-line.

Chodzi o to ze "za mocno skreca w lewo na kierownicy". W lewo mam dwa obroty a w prawo poltora obrotow kierownicy.

W prawo jak skrecam to auto zachowuje sie ok, natomiast jak skrecam w lewo to troche (jak jest mokra nawierzchnia) auto przesuwa (slychac takie tarcie wtedy).

Wyglada na to ze maglownica??....zbierznosc jest ok, auto nie "biega po drodze", drazki maja rowne wysuniecia. To tak jakby skrecajac w lewo kola o zly kat sie obracaly.

za wszelkie podpowiedzi dziekuje.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W prawo jak skrecam to auto zachowuje sie ok, natomiast jak skrecam w lewo to troche (jak jest mokra nawierzchnia) auto przesuwa (slychac takie tarcie wtedy).

Wyglada na to ze maglownica??....zbierznosc jest ok, auto nie "biega po drodze", drazki maja rowne wysuniecia.

Mam tak samo... co prawda wszyscy twierdza, ze tak ma Quattro, ale sam juz nie wiem.

Maglownica u mnie podobno juz nie jest najswiezsza - niby lekko przecieka, ale nie widze ubytkow plynu wspomagania...

Musze jeszcze sprawdzic ile u mnie jest obrotow kierownica w lewo i prawo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak bylo od poczatku jak nabylem auto.

zbieznosc sprawdzana komputerowo .... zawsze robie u nich auta i naprawde dobrze robia.

co do tego ze quattro to mam rozumiec ze za mocno pcha tyl....ale jak skrecam w prawo na maxa jest ok, a w lewo na maxa to juz przesuwa.

tez zauwazylem ze przy max skrecie w lewo jak auto stoi to jest ok, ale jak troszke z tak skrecono kierownica pojade to prawe kolo prawdopodobnie obciera o lacznik stabilizatora.

za wszelkie podpowidzi dzieki z gory.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawdopodobnie była już wyciągana przekładnia a potem żle załozona na wielowypust

sprawdz na koncówkach czy są tak samo zamontowane, tzn, czy odległości sa takie same

od środka przegubu do nakrętki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W prawo jak skrecam to auto zachowuje sie ok, natomiast jak skrecam w lewo to troche (jak jest mokra nawierzchnia) auto przesuwa (slychac takie tarcie wtedy).

Wyglada na to ze maglownica??....zbierznosc jest ok, auto nie "biega po drodze", drazki maja rowne wysuniecia.

Mam tak samo... co prawda wszyscy twierdza, ze tak ma Quattro, ale sam juz nie wiem.

Maglownica u mnie podobno juz nie jest najswiezsza - niby lekko przecieka, ale nie widze ubytkow plynu wspomagania...

Musze jeszcze sprawdzic ile u mnie jest obrotow kierownica w lewo i prawo.

W B6 też mam takie tarcie kół o podłoże na pełnym skręcie, jakby mechanizm się blokował, a w B7 cisza, nic nie słychać.

Obrotów kierownicą to normalnie jest po równo, to nie NASCAR :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podepnę się pod temat,chciałem zapytać czy to normalne,że w quattro przy mocniejszym skręcie np. przy ruszaniu jest słychać coś jakby zdzieranie,przesuwanie opon? Nie wiem jak to do końca wytłumaczyć,to moja pierwsza 4-napędówka więc nie wiem czy to normalne czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...