Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHH] [B5 AHH] Podłaczenie przekaznika 389 do spryskiwaczy lamp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów ,potrzebuje pomocy w podłączeniu przekażnika nr 389 odpowiada on za działanie spryskiwaczy lamp.chodzi o to ze zamontowałem spryski i chce aby działały jak fabryczne.znalazłem opisy w google z forum golfa i seata, http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=190955

i opis z seata . czy zadziała to i w audi?

==========================================================

1. prowadzimy przewody od pompki do podszybia

2. demontujemy podszybie i od strony kierowcy jest biała puszka która pozwala na przeprowadzenie przewodów do kabiny

3. demontujemy wyłącznik świateł (wcisnąć pokrętło, przekręcić w LEWO, pociągnąć do siebie)

4. demontujemy tapicerkę/osłonę pod kierownicą (cała dolna osłona)

5. na wprost mamy skrzynkę przekaźnikową a w niej przekaźnik o numerze 377, wyciągamy go

6. w podstawce tego przekaźnika brakuje nam 3 styków. Styki są numerowane od 1 do 18. Musimy mieć odpowiednie oryginalne styki lub kombinować...

dokładamy styk numer 9 - kabelek od tego styku prowadzimy do wyłącznika świateł do styku numer 11

dokładamy styk numer 6 - kabelek od tego styku prowadzimy i łączmy ze stykiem "+" pompki wysokiego ciśnienia

dokładamy styk numer 15 - kabelek od tego styku prowadzimy do skrzynki bezpiecznikowej do wolnego miejsca numer 33

7. drugie wolne miejsce pod bezpiecznik numer 33 (20 Amper) także uzupełniamy stykiem i prowadzimy kabel do zacisku 30 (zasilanie) widocznego na spodzie skrzynki przekaźnikowej

8. drugi kabelek z pompki łączymy do masy (na pompce są oznaczone styki jako "+" i "-" - nie pomylić).

9. Zakładamy bezpiecznik numer 33 o wartości 20 Amper

10. W miejsce po przekaźniku 377 zakładamy przekaźnik o numerze 389.

=========================================================

Powinno działać tylko przy włączonych światłach, każdorazowo jak przytrzymamy dłużej manetkę spryskiwacza szyby.

Opublikowano

Zadziała jak najbardziej, ale: wyłącznik świateł w A4 jest inny niż w Golfie, więc styk 9 najlepiej podpiąć pod bezpiecznik 20 lub 21. Bezpiecznik 33 masz zajęty - zapalniczka. Musisz wykorzystać jakieś wolne miejsce, lub styk 15 podpiąć bezpośrednio do zacisku 30. W A4 nie ma bezpiecznika zabezpieczającego ten obwód.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...