piotras1976 Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 Witam wszystkich ! Otóż w kwietniu tego roku rozpoczełem swoja przygodę z piękną audi 1,9tdi avant 115KM z 2000 roku. Taką właśnie chciałem z takim silnikiem i automatem (wcześniej jezdziłem VW golf 2 1,8 w automacie Problemy zaczeły się od tego że spryskiwacze ksenonów nie działały pózniej stuki przy hamowaniu i przyspieszaniu następnie aku, zresztą odbiegam od tematu. Teraz do setna sprawy, otóż ostatnio zauważyłem niepokojące zmiany w działaniu skrzyni biegów. Rano odpalam wszystko ok , skrzynia chodzi dobrze to znaczy nie szarpie po wrzuceniu w pozycje D, po przejechaniu 15 km gdy się zatrzymam, wrzuce na P a nastepnie na D szarpie autem , czasami 5 bieg wchodzi z szarpnięciem i tak cały czas do póki nie zgasze auta. Po ponownym uruchomieniu objaw zanika, znowu do pewnego czasu. I teraz pytanie czy to jest elektronika czy co bo sam normalnie zwariowałem? Czy teraz najlepszym rozwiązaniem będzie podłączenie pod VAG tam cos wykaże ? Bo przeciez olej pewnie ok? Pozdrowienia! i proszę o jakąś podpowiedż
OLO_GDA Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 bez VAGa nawet nie ma co wrózyc. jezeli po zgaszeniu wszsytko wraca do normy to dobry znak raczej bo wskazuje na jakis czujnik albo elektronike. a to powinno ujawnic sie na VAGu. jak nic nie wykaze to i tak musisz dobrego speca od skrzyni znalezc. samemu mozesz jeszcze VAGiem sprawdzac jak pracuje skrzynia w czasie jazdy, ale trzeba troche pomeczyc sie zeby zrozumiec co tam mozna wyczytac ..
majkel_majki Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 Olej w skrzyni zmieniałeś? I tak jak napisał Kolega Olo sprawdź błędy VAGiem.
piotras1976 Opublikowano 3 Listopada 2009 Autor Opublikowano 3 Listopada 2009 Dzięki za odpowieć. Oleju w skrzyni nie zmieniałem jeszcze mam zamiar dopiero to zrobić, ale najpierw na VaGA Będe tam prawdopodobnie w poniedziałek , takze poinformuje jak poszło. Pozdrowienia[br]Dopisany: 17 Październik 2009, 19:55_________________________________________________Witam No i problem rozwiązany na vagu pokazał się błąd napięcia alternatora, który niedawno był zmieniany (orginalny boscha 160pln) Po prostu mechanik nie wpioł jednego kabla masakra i stąd problem ze skrzynią.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się