Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AJM] Problem ze automatyczną skrzynią tip-tronic


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich !

Otóż w kwietniu tego roku rozpoczełem swoja przygodę z piękną audi 1,9tdi avant 115KM z 2000 roku.

Taką właśnie chciałem z takim silnikiem i automatem (wcześniej jezdziłem VW golf 2 1,8 w automacie :)

Problemy zaczeły się od tego że spryskiwacze ksenonów nie działały pózniej stuki przy hamowaniu i przyspieszaniu

następnie aku, zresztą odbiegam od tematu. Teraz do setna sprawy, otóż ostatnio zauważyłem niepokojące zmiany

w działaniu skrzyni biegów. Rano odpalam wszystko ok , skrzynia chodzi dobrze to znaczy nie szarpie po wrzuceniu

w pozycje D, po przejechaniu 15 km gdy się zatrzymam, wrzuce na P a nastepnie na D szarpie autem , czasami

5 bieg wchodzi z szarpnięciem i tak cały czas do póki nie zgasze auta. Po ponownym uruchomieniu objaw zanika, znowu do pewnego czasu.

I teraz pytanie czy to jest elektronika czy co bo sam normalnie zwariowałem?

Czy teraz najlepszym rozwiązaniem będzie podłączenie pod VAG tam cos wykaże ? Bo przeciez olej pewnie ok?

Pozdrowienia! i proszę o jakąś podpowiedż

Opublikowano

bez VAGa nawet nie ma co wrózyc.

jezeli po zgaszeniu wszsytko wraca do normy to dobry znak raczej bo wskazuje na jakis czujnik albo elektronike.

a to powinno ujawnic sie na VAGu.

jak nic nie wykaze to i tak musisz dobrego speca od skrzyni znalezc. samemu mozesz jeszcze VAGiem sprawdzac jak pracuje skrzynia w czasie jazdy, ale trzeba troche pomeczyc sie zeby zrozumiec co tam mozna wyczytac ..

Opublikowano

Olej w skrzyni zmieniałeś? I tak jak napisał Kolega Olo sprawdź błędy VAGiem.

Opublikowano

Dzięki za odpowieć.

Oleju w skrzyni nie zmieniałem jeszcze mam zamiar dopiero to zrobić, ale najpierw na VaGA

Będe tam prawdopodobnie w poniedziałek , takze poinformuje jak poszło.

Pozdrowienia[br]Dopisany: 17 Październik 2009, 19:55_________________________________________________Witam

No i problem rozwiązany na vagu pokazał się błąd napięcia alternatora, który niedawno był zmieniany

(orginalny boscha 160pln) Po prostu mechanik nie wpioł jednego kabla masakra i stąd problem ze skrzynią.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...