STO_PROCENT Opublikowano 18 Października 2009 Opublikowano 18 Października 2009 Witam wszystkich W końcu zdecydowałem się obniżyć furaka, najprawdopodobniej wybiorę TA technix z allegro Miesiąc temu wymieniałem amortyzatory z tyłu (standardowe) plus odboje i osłony Czy jeśli kupię tylko amortyzatory przednie i zestaw sprężyn TA technix a z tyłu zostaną standardowe praktycznie nowe amory to zrobie dobrze? Pisałem maila do sprzedającego odpisał że zestaw sprężyn jest jednakowy dla 1.6 1.8 i 1.9 (hmm diesel jest cięższy od 1.6 ) Czy ktoś miał podobny problemi mogłby mi poradzić co robic w tej sytuacji? Pozdrawiam _PROCENT
soolek Opublikowano 18 Października 2009 Opublikowano 18 Października 2009 Standardowe amorki napewno dostaną bardziej w d... na obniżonych springach. Ale, że masz nowe to może jakiś czas pociągną. Jeżeli jednak kupisz na przód utwardzone amorki (skok skrócony pewnie), to zapewne odczujesz różnicę w prowadzeniu się samochodu - tył będzie niespokojny i będzie się bardziej bujał, co w skrajnym przypadku może doprowadzić to wyjechania tyłem z zakrętu.
ksiadz99 Opublikowano 18 Października 2009 Opublikowano 18 Października 2009 ja na twoim miejscu pchnalbym te amory co kupiles a zamiast ta technix wsadzil sprawdzone przez forumowiczow i tanie mts technik komplet p+t http://motoallegro.pl/item772827069_zawieszenie_sportowe_audi_a4_b5_40_40mm_od_mts.html lub gwint http://motoallegro.pl/item779149077_zawieszenie_gwintowane_audi_a4_b5_94_01_od_mts.html[br]Dopisany: 18 Październik 2009, 23:27_________________________________________________tylko z tego co pamietam to ktos mial problem z nizej siedzacym tyłem przy MTS.. poszukaj kto to byl i zapytaj czy sie ulozylo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się