83piotrek 0 Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Witam, pare dni temu kupilem A4 1.6 AHL. Martwi mnie jednak spalanie tego auta. W cyklu mieszanym (50/50) spala mi lekko ponad 10 l Pb. W miescie jezdze spokojnie, na trasie 120-130km/h. Na spalanie moze miec wplyw to, iz mam alu 16' z oponami 205 oraz niedogrzewanie sie silnika- termostat trzyma 70stC na trasie i ok 80 w miescie, ale przez takie minimalne niedogrzanie tyle palil? Czy w A4 jest cos takiego jak kontrolka awarii -check engine? Czytajac forum, zauwazylem ze niektorzy pisza o odczytywaniu temperatury z klimatronik- o co chodzi ? Z gory dzieki, mam nadzieje ze wybaczycie ale jestem tu nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yelo 0 Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 niedogrzewanie sie silnika- termostat trzyma 70stC na trasie i ok 80 w miescie, ale przez takie minimalne niedogrzanie tyle palil? Dokładnie jak piszesz. Wymień termostat i ciesz się mniejszym spalaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mstan 0 Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Witam "zauwazylem ze niektorzy pisza o odczytywaniu temperatury z klimatronik- o co chodzi ? Pod tym linkiem znajdziesz wszystkie informacje. http://www.a4-klub.pl/smf/kody_klimatronika-t70.0.html Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
83piotrek 0 Opublikowano 20 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 I tu jest dziwna sprawa. Sprawdzalem temperarure na tkzw kanale 51. W tej funcji temperatura silnika szybko rosnie do 90 st C i niezalezenie jak i gdzie jade(nawet w korku) trzyma caly czas 90. Sprawdzilem tez temp na kanale 49 i tam temperatura odpowiada dokladnie tej z pulpitu- czyli caly czas mi trzyma 70 stopni.... Czyli rozumiem ze prawdziwa temperatura silnika to ta z kanalu 49 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 zmień czujnik i termostat ale ori Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan kierownik 0 Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 zmień czujnik i termostat ale ori Spokojnie. Niech na początek zmieni termostat bo wygląda na to, że właśnie on jest uwalony. Jeśli wszystko będzie OK to wymianę czujnika może sobie darować. Po co go wymieniać jeśli okaże się, że jest sprawny - G62 też swoje kosztuje.. Czyli rozumiem ze prawdziwa temperatura silnika to ta z kanalu 49 ? Zgadza się - w naszym roczniku kanał 49. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_g84 7 Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Czyli rozumiem ze prawdziwa temperatura silnika to ta z kanalu 49 ? Tak bo na 51 to jest temp. nagrzewnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
83piotrek 0 Opublikowano 22 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 Jestem wlasnie po wymianie filtrow i temostatu. Auto ladnie teraz trzyma 90 stopni i szybko sie rozgrzewa(sprawdzane na kanale 49). Niestety pali wg mnie za duzo 12-13 l Pb w miescie bez duzych korkow przy lekkiej nodze.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekII 0 Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 Troszkę dużawo jak na 1.6 mi starcza spoko 10 l Pb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się