Skocz do zawartości
IGNOROWANY

CHIP Audi a4 b8 2.0 tdi cr


Rossi_46

Rekomendowane odpowiedzi

jak bedziesz chciał wgrac seryjny program to Witek ci zgra tej juz pomodzony program i jak juz bedziesz po naprawie auta (jak sie skopie oczywiscie) to znowu wgra ten pomodzony. mysle ze cos zapłacisz ale napewno nie tyle co za napisanie pierwszy raz progamu. A najlepiej to napisz do Witka i zapytaj ile by takie cos kosztowało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

koledzy mysle ze wgrywanie i zgrywanie programu to akurat jest najmniejszy problem!! bo przecierz jak sie cos zesra to trzeba po ten program do witka podjechach itd... wiec jesli to bedzie powazna usterka to nigdzie nie zajedziesz !!! jesli chodzi o sam serwis to mam inf ze oni raczej wersi softu nie badaja a le za to im wychodzi w jakich przedzialach mocy / cisnien turbiny auto pracowalo !!!! no bo przeciez to jest podstawowy test - czytanie logow z kompa. wiec jesli to badaja to od razu im wyjdzie zete parametry sa jakies pozawyzane i wtedy klops !!! chyba ze ktos ma jakas inna wiedze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tobi prosiłes na PW o informacje wiec piszę:

W tym sterowniku jest licznik programowan. Dostepne znane mi oraz popularne na rynku flashery (sprzet do wgrywania i zgrywania softu) nie maja mozliwosci kasowania (zerowania) tego licznika. Kolejna rzecz to suma kontrolna która takze sie zmienia (po wgrywaniu nowego softu) wzgledem oryginalnej.

Wiec, nie ma mozliwosci ukrycia przed dociekliwym ASO faktu flashowania sterownika !!

Teraz jak to bywa z ASO, jedni sa z pewnych przyczyn dociekliwi inni nie. Jedni maja wpływy z modyfikacji aut u nich na miejscu i przykrywaja przed gwarantem fakt modyfikacji auta inni nie.

Moim zdaniem osoba decydujaca sie na modyfikacje silnika powinna zdawac sobie z tego sprawe ze producent nie dał ! im gwarancji na 180cio konny motor tylko 140to. I jezeli ktoras czesc silnika podda sie (jedna z X czesci która po modyfikacji zuzywa sie szybciej) to powinien wziasc naprawe na własne barki a nie udawac przysłowiowego "greka".

Jest wiele przypakdów nawet na tym forum, jest kolega któremu ASO wymieniło 3 razy komplet tarcz w aucie o przebiegu ok 15kkm i za czwartym razem odmówili. Auto było seryjne.

Jest kolejny kolega któremu ASO naprawiało auto 3 miesiace we wsparciu z technologami z poznania - bezskutecznie. U nas naprawił wóz w 1godzine, machnał ręka na gwarancje w piatek zrobilismy moda...

Wybór należy do Was.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest wiele przypakdów nawet na tym forum, jest kolega któremu ASO wymieniło 3 razy komplet tarcz w aucie o przebiegu ok 15kkm i za czwartym razem odmówili. Auto było seryjne.

Jest kolejny kolega któremu ASO naprawiało auto 3 miesiace we wsparciu z technologami z poznania - bezskutecznie. U nas naprawił wóz w 1godzine, machnał ręka na gwarancje w piatek zrobilismy moda...

a jak byś cie zobaczyli wykres .....istny majstersztyk :cool1::)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie moje auto a kolegi ktory mial podobne porblemy jak ja wiec bylismy razem u Witeka na diagnozie i hamowaniu.On sie zdecydowal mimi konczaczej sie gwarancji na przeprogramowanie sterownika , a Witek przeslal mi wykres grzecznosciowo efekty jego pracy. Mysle ze poczekamy az sam kolega bedzie sie chwali a ma czym bo piekne kreski. 1,8 tys. 325 Nm -> 2,0 tys juz 380 Nm a peak ma przy 2,7 tys i 418 Nm !!!

PS a to bylo auto ktore nie jechalo :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli radzicie zrobic chipa i nie czekac do konca gwarancji? a jesli cos sie zepsuje tfu tfu i ASO to wykryja raczej napewno, to wtedy biore to na siebie koszty naprawy itp tak? W sumie po gwarancji wyjdzie na to samo jesli cos by sie skopsalo...

Witek, a ile już aut z takim silnikiem jak moj m.in zrobiles? i czy byly jakies problemy potem, chocby małe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tobi_one kupowales auto w PL czy w portugali bo tak masz wpisane w avatorze ? Jesli w PL to miales am jakeo znajomego , byles z polecenia czy z ulicy ? czy auto serwisujesz w jednym aso w tym krorym kupiles czy gdzie popadnie ? to wszystko ma znaczenie.Z tego co wiem w w wielu salonach w PL jest nieoficjalne przyzwolenie ta chipowanie i czesto przymykaja na to oko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i W salonach w Pl jest nieoficjalne przyzwolenie na chipowanie, ale nie we wszystkich i uwierz mi ,że ASO w PL mają naprawdę mało do powiedzenia odnośnie napraw gwarancyjnych.Większość napraw jest uzgadniana z centralą KT i to ona wydaje decyzję odnośnie naprawy gwarancyjnej pojazdu.Tak więc po cichu chipowane auto przez ASO nie jest nie do wykrycia, a idąc dalej wyobraź sobie jak Ci się auto wysypie w drugim końcu polski lub za granicą i co wtedy? Da Ci ASO w której robiłeś chipa pisemną gwarancję ,że pokryją wszystkie koszta w przypadku kiedy inne ASO wykryje ,że auto miało modyfikowany sterownik ... raczej nie.Więc taka gwarancja w zaprzyjaźnionym ASO jest też raczej na bardzo drobne usterki, które podejrzewam byłyby usunięte na gwarancji i tak, a większe naprawy są niestety sprawdzane przez centrale KT i nie ma tu mowy o ukryciu modyfikacji sterownika.Wiem to z własnego doświadczenia o którym wspomniał Rogalotti. Sam mam problem z ASO odnośnie wymiany tarcz hamulcowych na gwarancji.Dodam ,że odmówili mi w zupełnie seryjnym aucie kolejnej wymiany wadliwych tarcz na gwarancji ,ale pierwszą rzeczą o którą mnie pytali przed wizytą pana z KT w celu sprawdzenia co z tarczami się dzieje było pytanie..........Czy aby auto na pewno nie jest po chip tuningu. Sprawa trafiła do prawnika.Tak ,więc robienie chipa w ASO moim zdaniem nie ma sensu, lepiej zrobić moda u dobrego tunera, biorąc oczywiście na siebie wszystko co się z tym wiążę i możliwą utratą gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Carlos* jasna sprawa , i wiadomo ze jak wysypie sie motor to jest raczej porobione tak jak usterki poza granicami kraju lub naprawy w innym ASO , nie zmienia to jednak faktu ze sa ugadani tunerzy i sam uczestniczyłem w rozmowie ( czekając na auto ) w ASO Beltowski w Krakowie w ktorej uczestniczył chyba szef serwisu i chłopak z Krakowskiego CompSportu , gdzie gość z ASO zapewniał ze jeśli auto pozostanie serwisowane u nich to nie ma żadnego problemu z gwarancja.Nie wspomnę juz o tym ze mam wrażenie ( nie wiem jak to sie ma w innych ASO czy innych markach ) ze w serwisie panuje ogromne "kolesiostwo" co drugi klient przychodzący do serwisu za tego , owego, szefa serwisu itp. odchodzą bajerki i szeptanki na boku.Dlatego sie pytam gdzie było auto kupowane i na jakich zasadach.Bo jeśli jest to kolejne auto kupione w trym ASO , jesteś mu " wierny " masz firmę i flotę która serwisuje to właśnie ASO to wydaje mi sie ze krzywdy ci tam nie zrobią a raczej pomogą.To sa oczywiście moje przemyślenia i nie traktuj ich wiążąco.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja gwarancja konczy sie w czerwcu , wiec wyczekam raczej zime i zabiore sie za to na wiosne , gdyby ktos chcial razem ze mna sie za to zabrac to prosze o kontakt . Raczej napewno udam sie do Rogala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ turdzi dltego mówie,że drobne usterki usuną Ci na gwarancji prawdopodobnie w każdym ASO a nie tylko w "zaprzyjaźnionym" ,ale grubsze naprawy nie ma mowy i raczej nie będą wstanie Ci pomóc choć nie wiem jak by chcieli , chyba że pokryją to na własny koszt.Osobiście w moim przypadku ASO twierdziło ,że jak najbardziej należy mi sie wymiana czwartego kompletu tarcz na gwarancji i nawet je wymienili,lecz po przyjeździe pana z KT nie mieli nic do gadania.Zaproponowali naprawę płatną i sami byli zszokowani jaką decyzję podjął pan Inz. z KT.Drugi osobisty przypadek to wymiana na gwarancji w ASO tylnego mostu w aucie przy przebiegu około 8 kkm.I sam powiedz w czym "zaprzyjźnione" ASO Ci pomoże ,jeśli takie auta są dokładnie weryfikowane przez KT pod względem chipa.To nie te czasy kiedy można było modyfikować oprogramowanie sterownika bez pozostawiania śladu taj jak w EDC15.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tobi_one kupowales auto w PL czy w portugali bo tak masz wpisane w avatorze ? Jesli w PL to miales am jakeo znajomego , byles z polecenia czy z ulicy ? czy auto serwisujesz w jednym aso w tym krorym kupiles czy gdzie popadnie ? to wszystko ma znaczenie.Z tego co wiem w w wielu salonach w PL jest nieoficjalne przyzwolenie ta chipowanie i czesto przymykaja na to oko.

auto kupowane w PL w salonie Audi, auto serwisowane narazie w jednym ASO wlasnie w tym w ktorym kupilem auto.

a ile Wy macie gwarancji na swoje B8? 3 lata?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ile Wy macie gwarancji na swoje B8? 3 lata?

w PL i europie masz chyba tylko 2 lata.Ja w swojej B7 mam 3 bo dodatkowy rok to gwaracjca Dealera Norweskiego ale obejmuje ona tylko naprawy w wykonywane w ich serwisie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ile Wy macie gwarancji na swoje B8? 3 lata?

w PL i europie masz chyba tylko 2 lata.Ja w swojej B7 mam 3 bo dodatkowy rok to gwaracjca Dealera Norweskiego ale obejmuje ona tylko naprawy w wykonywane w ich serwisie.

zgadza sie, jednak u mnie tez jest 2 lata nie wiem czemu cos mi sie ubzduralo ze 3 :tongue4: 3 rok dodatkowo jest na lakiernicze rzeczy, a 10 lat dodatkowo po gwarancji na korozje nadwozia...

mi się konczy we wrzesniu za rok, tak więc z jednej strony fajnie bo blizej do programu bedzie :naughty: jednak z drugiej strony wiadomo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak zrobie chyba w serwisie..

2100PLN brutto mi powiedzieli..normalnie fakturke wystawiaja, odejdzie mi VAT takze sie chyba zdecyduje..

gwarance mam jeszcze troche ponad rok.

jak skonczy sie to pojade do rogala na chamownie sprawdzi czy jest juz optymalna konfiguracja...jak nie to niech JĄ bierze w swoje rece

Ja potrzebuje wiecej mocyod zaraz :decayed:

Napewno bedzie lepiej ciekała niż seryjna :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale chyba te programy robione przez serwis nie sa za dobre? ktos cos moze powiedziec na ten temat?

Zależy w jakim serwisie :wink4: W Krakowie np Compsport robi programy dla ASO i Ci to sprzedają jako normalną usługe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...