s6quattro Opublikowano 22 Października 2009 Opublikowano 22 Października 2009 Witam, mam taki problem [A4 1.8T 170PS 2002] - po podłaczeniu komputera specjalistycznego w warsztacie wyszlo ze mam "zdechnięty" katalizator, świeci mi sie check engine (nie wiem czy dobrze napisalem). Nie ukrywam ze szkoda mi kasy na nowy katalizator, nie mam instalacji lpg i nie zamierzam zakladac jesli ma to jakies znaczenie. Chce najlepiej wyciać i wstawić strumiennice. tylko.... poczytalem pare tematów i sie zastanawiam czy jest to do zrobienia? czy nadal nie bedzie mi sie świecil blad silnika? Koledzy pisza ze wstawiaja rurki 2.5' lub wyprówaja bebechy i jest ok. ale ja chcial bym sie upewnić. Dziekuje[br]Dopisany: 22 Październik 2009, 12:31_________________________________________________Aha i jeszcze jedno, moje auto teraz pali w trasie przy spokojnej jezdzie tak do 140km/h 10 - 11 litrów a na miejscu w cyklu mieszanym dochodzi do prawie 15. Coś jest nie tak i nie wiem gdzie szukac problemu poza tym katalizatorem. Kolega ma takie samo auto i w cyklu mieszanym pali mu 8 - 10 litrów
udy Opublikowano 22 Października 2009 Opublikowano 22 Października 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/jak_oszukac_druga_sonde_lambda_po_wycieciu_katalizatora_rozwiazanie-t89199.0.html Witam, spróbuj z tą tulejką ja tak zrobiłem jak miałem zapchanego kata, wspawałem w środek puszki po katalizatorze rurę 2.5 cala, żadnej strumienicy !!!!!!!, i użyłem takiej właśnie tulejki jak ta w ogłoszeniu, błąd jest cały czas ale tylko jak podepnę waga, check się nie świeci od tego (swoją drogą dziwne to jest że mam błąd ale nie swieci się check ) co do spalania to mam podobne, może troche niższe mi się udaje osiągną w trasie ale w sumie niekoniecznie, PS. wstaw błędy jakie wyszły Ci na wagu może to nie tylko katalizator powoduje check pozdro
s6quattro Opublikowano 23 Października 2009 Autor Opublikowano 23 Października 2009 Witam, jednak znalazłem na allegro praktycznie nówkę katalizator razem z sadami, z b7 cabrio, z takim silnikiem jak ja mam, kat jest identyczny. Koszty minimalne bo 270zł - śmiech prawda? Może obie sady tez mi podejdą choć wątpię ale jedna na pewno. Co do tej tulejki mam mieszane uczucia po przeczytaniu tematu, w każdym razie dzięki za pomoc. Pozdrawiam
Dev Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 zakładaj nowy kat i nie cuduj
s6quattro Opublikowano 23 Października 2009 Autor Opublikowano 23 Października 2009 Zamówilem ta uzywke http://allegro.pl/item778052341_audi_a4_1_8t_cabrio_b7_katalizator_2007r.html nie bede wydawal kasy na nowy jak tu mam prawie nówke za grosze z sondami
Dev Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 Zamówilem ta uzywke http://allegro.pl/item778052341_audi_a4_1_8t_cabrio_b7_katalizator_2007r.html nie bede wydawal kasy na nowy jak tu mam prawie nówke za grosze z sondami sondy tez w cenie?
s6quattro Opublikowano 23 Października 2009 Autor Opublikowano 23 Października 2009 tak wszystko co na zdjeciu[br]Dopisany: 23 Październik 2009, 17:16_________________________________________________to chyba dobry zakup?
Dev Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 jak wszystko jest 100% sprawne no to strzeliłeś hita
s6quattro Opublikowano 23 Października 2009 Autor Opublikowano 23 Października 2009 jak na mój gust to jak jest to kat z 2007 pomijając juz ten opis ze z końca roku to jak by ktoś w tym aucie siedział non stop i jeździł to max 40tys km. To uważam ze kat będzie lalka. Sonda 1 na 100% mi pasuje ta na 4 piny, a ta 2 jeśli ma 6 pinów to też mi będzie pasować ale tego nie wiem bo jeszcze nie widzialem. Przeglądnąłem aukcje tego typa - sprzedaje takie 1.8T za 4000zł po wygladzie widać ze silnik jest świerzynka
Dev Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 ciekaw jestem komu z forum zgineła ta fura ? :polew:
s6quattro Opublikowano 23 Października 2009 Autor Opublikowano 23 Października 2009 tez mi to wygląda na "ciepłe częsci" ale........ jeden traci a wielu zyskuje [br]Dopisany: 23 Październik 2009, 17:38_________________________________________________gdyby nie to ze mam 88tyś przebiegu łyknął bym jeszcze ten silnik
Dev Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 tez mi to wygląda na "ciepłe częsci" ale........ jeden traci a wielu zyskuje [br]Dopisany: 23 Październik 2009, 17:38_________________________________________________gdyby nie to ze mam 88tyś przebiegu łyknął bym jeszcze ten silnik kup na zapas :>
s6quattro Opublikowano 27 Października 2009 Autor Opublikowano 27 Października 2009 nie ma sensu, to żony auto - ona robi 10 000km rocznie. Moja A6 C5 2.8 łyka 50-80tyś rocznie, ale ten silnik jest nie do zaje.... jezdze 3 lata, jak kupilem miala przebiegu 105tyś (włoszka) sprawdzilem na hamowni moc [wyszlo 192PS] w tym roku mam juz przebieg ponad 250tys [ v-tech kraków = 189PS] 150tyś na gazie [sekwencja STAG-300] [br]Dopisany: 23 Październik 2009, 17:49_________________________________________________tylko jak wiemy paliwo u nas w polsce jest różne - pasuje sprawdzic na niemieckim paliwie, w zeszlym roku jak z kumplem kupowaliśmy A6 C4 95rok 2,6 150PS na niemieckim paliwie a ja na polskim LPG nie dawalem mu rady na autostradzie do 230km/h był szybszy, zato w polsce wszystko wrociło do normy, samochód jak by pół mocy stracił [br]Dopisany: 23 Październik 2009, 16:52_________________________________________________musze sie pochwalić ze zakup był wielkim HITEM za 300zł nówka katalizator i obie sondy lambda, katalizator z B7 pasuje idealnie i ma te same sondy. mówimy o silniku 1.8T
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się