Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Ubywa płynu chłodniczego


Bartez38

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdź na rozgrzanym silniku czy nigdzie nie wydobywa się jakaś mgiełka pary( gdy wyciek jest mały to będzie odparowywać od razu i plam nie znajdziesz.

Ostatnim i najgorszym rozwiązaniem jest uszczelka pod głowicą(czy auto nie puszcza więcej pary z rury wydechowej niż zwyke?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i do tego przy silnikach z LPG dochodzą "trójniki" wpięte w układ chłodzenia.. Często przepuszczają. Dobrze jest je wymienić na midziane, zamiast tych najczęściej montowanych plastikowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

ja również miałem podobny problem bo w moim zbiorniczku poprstu zniknąl płyn chłodniczy o duza ilaośc ponieważ komputer pokładowy aż zareagował.zalałem do pełna i jakos teraz jest dobrze.Takze z tym korkiem jest bardzo prawdopodobne.Mam pytanie.czy ktoś z was posiada w swojej a4 silnik 2,4 v6? jeżeli tam to napiszcie prosze bo potrzebuje znaleźć czujnik stukowy a nie moge sie dowiedzic gdzie on dokladnie sie znajduje.Pomozecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Nie podałem oznaczenia silnika bo jeszcze go nie znam. Mam Audi z 99 roku. Silnik 1,6, 74 kW + LPG

Na pewno nie jest to [ALZ] (tak jak masz w opisie) który był produkowany od 2000r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w samochodach z lpg to norma spowdowana dodatkowym obiegiem płynu.

dolewać i jeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GRYFI ty to wiesz z doświadczenia czy tak ci się wydaje? Bo mam gaz i ubywał mi płyn chłodniczy i postanowiłem wymienić korek od zbiornika wyrównawczego i jak na razie nie zauważyłem ubytków - czy ubywanie płynu może być spowodowane tym, że korek nie "upuszcza" ciśnienia, które wytwarza się w układzie i przez to na łączeniach rur z króćcami płyn jest "wyrzucany" na zewnątrz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy ze korek jest nieszczelny a płyn będzie odparowywał (i tak to robi ale wolniej).

Tak samo na dodatkowych łączeniach.

Wiem z doświadczenia mojego i samochodów, które serwisuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...