Skocz do zawartości

Bartez38

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bartez38

Osiągnięcia Bartez38

0

Reputacja

  1. Z olejem tez wszystko ok, nie ma białych plam, masła ? A no nie ma żadnych problemów z olejem.
  2. Yelo pompy wody nie wymieniałem. Jak sprawdzić czy to rzeczywiście jej wina i jak droga jest jej wymiana?
  3. Tłustych plam w zbiorniczku nie mam. Wszystko jest ok, poza tym że muszę czasami płynu chłodniczego troszkę dolać.
  4. Witam! Nie podałem oznaczenia silnika bo jeszcze go nie znam. Mam Audi z 99 roku. Silnik 1,6, 74 kW + LPG. Posiadam to auto już rok i w pewnym momencie zauważyłem że zaczyna spadać poziom płynu chłodniczego w zbiorniku. Normalnie pomyślał bym że cieknie z chłodnicy lub tym podobne. Problem w tym że silnik jest suchy, nieszczelności nie ma, nic nie kapie spod silnika. Co najlepsze silnik się nie przegrzewa. Temperatura spokojnie rośnie od momentu uruchomienia auta i zatrzymuje się na 90 st. Poradźcie co to może być i co z tym zrobić ;(
  5. Chromowane ramki założyłem z dwa miesiące temu. Mam auto czarne metalik i razem z chromowanymi obwódkami szyb bardzo ładnie się komponują. Na wytrzymałość narazie nie narzekam.
  6. Dzięki za pomoc, ale jak już pisałem wcześniej z tego sposobu też korzystałem. ;(
  7. Witam! Posiadam aktualnie Audi A4 B5 rocznik 99, 1,6 benzyna + LPG. Od pewnego czasu przy włączaniu zapłonu ,pod licznikem kilometrów pojawia mi się komunikat SERVICE DEL. Po wciśnięciu na kilka sekund prawego pokrętła komunikat znika i pojawia się normalny licznik. Próbowałem wykasować to tak samo jak komunikat OIL lub INSP ale nie dało to rezultatu. Poradźcie jakiś dobry sposób aby to samemu usunąć.
  8. Byłem w tym serwisie z moim autem (Audi A4, 1,6 benzyna + LPG, 1999 rok, sedan ) i naprawdę go polecam. Wymieniałem klocki hamulcowe i tarcze hamulcowe (przód i tył ), a także skorzystałem z komputera. Pracownicy naprawdę szybko dokonali naprawy, gratisowo sprawdzili powierzchownie silnik ( czy nie ma wycieków) i zawieszenie auta. Dostałem kilka fachowych porad, m.in. na co uważać i na co zwrócić uwagę przy ewentualnej następnej wizycie na warsztacie. Przez cały czas dało się odczuć że pracownicy wiedzą co robią i znają się na rzeczy. Koszt wizyty 1150 zł.
  9. Mam pytanie, mam audi z 1999 r.1,6 benzyna + gaz Czy ktoś fachowo określi mi co ile tysiecy kilometrów należy wymieniać: -olej silnkowy, -filtr paliwa, oleju, powietrza, kabinowy -płyn hamulcowy, do chłodnicy -klocki hamulcowe -świece Różni mechanicy inaczej mówią. Dzięki [br]Dopisany: 19 Styczeń 2009, 15:29_________________________________________________Mam pytanie, mam audi z 1999 r.1,6 benzyna + gaz Czy ktoś fachowo określi mi co ile tysiecy kilometrów należy wymieniać: -olej silnkowy, -filtr paliwa, oleju, powietrza, kabinowy -płyn hamulcowy, do chłodnicy -klocki hamulcowe -świece Auto ma przejechane 154 tyś. km. Różni mechanicy inaczej mówią. Dzięki good
  10. Ja mam audi a4 1,6 benzynka,1999 r.,zamierzam wymienić klocki hamulcowe przód i tył-proszę o poradę jakie klocki dobre i w miarę tanie wybrać.
  11. Bartez38

    Ile pali Wam gazu?

    Kupiłem Audi A4 z silnikiem 1,6 benzyna i zamontowaną pólroczną instalacją sekwencyjną. Auto zbiornik 40 litrowy zużywa na 480 km w ruchu mieszanym. Nie wiem tylko czy spalanie to mieści sie w normach. Jakieś porady Pozdrawiam.
  12. Bartez38

    Polecane instalacje LPG/CNG

    W czerwcu 2008 założyłem do Audi A4 1999r. instalację sekwencyjną Elpigaz II gen. Bardzo dobrze działa z silniczkiem 1,6 benzyna. Jak dotąd zrobiłem na niej ok. 20 tyś i nie mam żadnych problemów. Najbardziej cieszy jak mówie na stacji "do pełna proszę" a gość w kasie "80 zł prosze". Polecam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...