Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AMB] A4 1.8T quattro, Tiptronic, S-line, RNS-e


Thom4s

Rekomendowane odpowiedzi

Tam gdzie jeździłeś w Grudziądzu prawie zawsze wali jak z wysypiska śmieci :)

Aaa śmierdzące rondo... heh. Tam gdzie jeździłem akurat smród nie dochodził. Nieźle rozpoznałeś miejscówę. Bywasz w Grudziądzu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

andegrand, nie byłeś konkretnie w tym miejscu ;)

Thom4s, ponad 5 lat mieszkałem w Grudziądzu, na początku kwietnia przeprowadzka była :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema

Mam pytanie.

Te 270 kucy masz na ori tłokach i korbach?

Ja bym coś z moim 1.8T porobił.

Napisz mi na PW co dokładnie masz porobione jesli coś wiecej niż w opisie

I co za sprzeglo i kolo zamachowe masz u Siebie???

Pozdro

Łuki :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

setup masz dokladnie opisany w pierwszym temacie, naped seria, bo to tiptronic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, silnik seria, zmieniony "tylko" osprzęt i mapa silnika. Jak chcesz dowiedzieć się czegoś więcej to pisz na PW.

Tomcio co tu taka sza :gwizdanie:

Zaaklimatyzowala sie juz na holenderskich drogach ?

Tak zaaklimatyzowała się, szczególnie na holenderskich autostradach. Mandaty tu srogie, więc nie ma co szaleć. Ostatnio dostałem €50 za przekroczenie o 13km/h. :chytry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko jak cos to bede pisał.

:) Dzięki A pytam bo czytałem, zalecają do 250KM na serii. A sprzęgło też seria? I ile masz do setki teraz???:cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak Fly pisał wcześniej mam automat, więc seria. Zmianę korb i tłoków zaleca się powyżej 300KM. Do setki nie mierzyłem, ale jest dużo szybszy niż seria. Na pewno dużo lepiej się zbiera niż 3.0 V6.[br]Dopisany: 13 Sierpień 2011, 21:38_________________________________________________Dzisiaj komuś bardzo spodobał się mój spojler z klapy, do tego stopnia, że go sobie wyrwał. Jak widać w Holandii też kradną.

cimg4638.jpg

cimg4639.jpg

Najgorsze jest to, że zostały resztki kleju, które nie chcą zejsć. Macie jakiś pomysł jak to usunąć, bez uszkodzenia lakieru?? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja pier.... :facepalm::wallbash: szkoda bo miales ja ori...

No dokładnie, ori. Udało mi się go kupić za 350zł, cena w ASO 1400pln. :kwasny: Są jakieś dobrej jakości zamienniki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki to był klej? taki jak do wklejania szyb? najlepiej wyciąć ile się da żyletką a potem usuwać resztę pozostałości, podpytaj w warsztacie montażu szyb, może coś podpowiedzą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to był klej do szyb. Jutro biorę coś ostrego i to grube zetnę, a resztę się zobaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie nic nie pomogło, musiałem to żyletką robić. Tylko mi się ten spoiler odkleił, więc nie zwracałem aż takiej uwagi na ryski, bo od razu spoilerek był przyklejany na nowo. A może spróbuj żyłką to ścinać po kawałku, lakieru tak nie porysujesz jak żyletką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro popróbuję i dam znać jakie będą efekty. Mimo wszystko trochę się wkoorwiłem, bo nie spodziewałem się czegoś takiego tutaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...