Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Od kiedy w montowana była skrzynia DSG?


Bastek

Rekomendowane odpowiedzi

dopiero w A4 B8 i tak jak ktos piasał w A3 wczesniej bo to w sumie golf.

czesto na allegro barany pisza DSG a sprzedaja multi. nie wiem czy nie rozumieja roznicy czy naciagaja nieswiadomych.

wogle to z tego c widzialem w cenniku to nowe 3.0tdi mozna kupic albo z TIP'em albo z Stronikiem.

baardzo jestem ciekaw roznic w jezdzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kuzyna ma Passka B6 2.0TDi 103kW z DSG

jazda jest przyjemnością, tylko nie wiem po co komu tam łopatki do zmiany biegów

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kuzyna ma Passka B6 2.0TDi 103kW z DSG

jazda jest przyjemnością, tylko nie wiem po co komu tam łopatki do zmiany biegów

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

Sorry za odgrzewanie kotleta ale mialem okazje wlasnie jezdzic A3 po alpach i serpentynach i sporo autobachnem i mimo ze do tej pory bylem zawzietym fanem manuali i gardzilem automatem - musze stwierdzic ze ta skrzynia jest rewelacyjna. W alpach jezdzilem takimi drogami ze zakrety o 180 stopni i w o duzym nachyleniu byly czyms powszechnim. Przy kazdym takim zakrecie trzeba by manualem redukowac do 1 zeby to jakos poszlo. i tak caly czas co 50-100m a tutaj skrzynia DSG pieknie idzie - biegi wskakuja tak plynnie ze auto praktycznie caly czas ciagnie do przodu z takim samym natezeniem i mozna sie w 100% skoncentrowac na trzymaniu toru jazdy - kierownicy. :hi:

A co do twojego polewu z lopatek tez uwazam ze sa swietne np w sytuacji gdy:

Jedziemy sobie autostrada w trybie Drive (nie S) i jest wzniesienie - autko wtedy oszczednie i mozolnie na ostatnim biegu wjezdza sobie pod te wzniesienie z zauzymy predkoscia 120km/h przy zaledwie 1500-1800 obrotow (skrzynia nie redukuje jeszcze biegu) i chcemy dynamicznie cos wyprzedzic to zamiast robienia brutalnego buta i kickdowna to przelaczamy lopatka na nizszy bieg i wtedy but. Wg mnie przebiega to bardziej plynnie i daje nam praktycznie nieograniczona mozliwosc plynnego manipulowania biegami i momentem obrotowym o jakim manualne skrzynie moga tylko pomarzyc. :kox:

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...