aro13 Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 witam wybija mi olej przez bagnet. sprawdzali cisnienie-ok. czy to moze byc pompa oleju lub zatkany smok w misce??? ;(
wojtek26 Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 Powiedz czy duzo masz oleju czy tylko zapocenie z oleju. Jezeli masz nie wielkie ilosci oleju to sprawdź czy nie masz peknietej rurki plastikowej od bagnetu oleju, u mnie było to pekniete cały bagnet miałem lekko zasmarkany olejem, po wymianie wszedzie jest sucho.
aro13 Opublikowano 2 Listopada 2009 Autor Opublikowano 2 Listopada 2009 nie niestety ubywa oleju i jest dosc mokro. sa widoczne slady na kolektorze i bloku.
Gość Mr. Axe Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 oj stary to musz mieć przedmuch zajeb@#$y uszczelka??
zibizab Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 Jeśli lużno wchodzi załóż 2 oringi . u mnie pomogło-
aro13 Opublikowano 2 Listopada 2009 Autor Opublikowano 2 Listopada 2009 uszczelka raczej nie sprawdzali cisnienie na tlokach i jest bdb!!! chyba musze rozbrac go z dolu [br]Dopisany: 02 Listopad 2009, 11:46_________________________________________________tez tak myslalem ze bagnet jest luzny ale go wybija z rury
jasam Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 ... to musz mieć przedmuch ... trzeba się z tym zgodzić
zibizab Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 ... to musz mieć przedmuch ... trzeba się z tym zgodzić Nie wprowadzj ludzi w błąd Przy lużnym bagnecie olej jest wyrzucany przez przeciwwagi korbowe W moim przpadku wyleciało 0,5 litra,po założeniu gumowych oringów bagnet ciasno wchodził w rurkę i po problemie. 1
jasam Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 ... to musz mieć przedmuch ... trzeba się z tym zgodzić Nie wprowadzj ludzi w błąd Przy lużnym bagnecie olej jest wyrzucany przez przeciwwagi korbowe W moim przpadku wyleciało 0,5 litra,po założeniu gumowych oringów bagnet ciasno wchodził w rurkę i po problemie. Niech kolega jeszcze kleju użyje, albo założy trzy oringi żeby nie "wylatywało". U mnie bagnet wchodzi luźno i nic nie wydmuc**je. A może ja nie mam przeciwwag??
bin85 Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 Jeżeli bagnet wyskakuje z rurki to raczej będą przedmuchy ja miałem siebie ułamany kawałek tej plastikowej rurki i bagnet niczego się nie trzymał i go nie wydmuchiwało a już nie ma mowy o jakimś pluciu olejem.
zibizab Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 Jeżeli bagnet wyskakuje z rurki to raczej będą przedmuchy ja miałem siebie ułamany kawałek tej plastikowej rurki i bagnet niczego się nie trzymał i go nie wydmuchiwało a już nie ma mowy o jakimś pluciu olejem. Przy prędkości ok.120 próbowałeś-mi wywaliło
aron Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 a napewno olej leci z gniazda bagnetu? :mysli:moze od peknietej odmy?-jest blizko
CoLo Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 a napewno olej leci z gniazda bagnetu? :mysli:moze od peknietej odmy?-jest blizko Można sprawdzić...a sprawdzenie kompresji wszystkiego Ci nie powie...
Gość Mr. Axe Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 A może ja nie mam przeciwwag?? Dobre, dobre....musi mieć przedmuch
bin85 Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 Przy prędkości ok.120 próbowałeś-mi wywaliło No jeżeli u ciebie pluje że 0,5 litra straciłeś to chyba prędkość niema tu znaczenia przy każdej będzie pluć, u mnie ani grama oleju nie wyrzuciło a jeżdziłem tak po kupnie chyba z miesiąc zanim się zorientowałem że mam tą rurkę ułamaną, co do problemu to może odma jest zatkana i dlatego dmucha w bagnet
aro13 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2009 dzieki koledzy ale jednak okazalo sie ze to oring na pompie i cisnienie idzie do bloku wiec latanie bagnetu nic nie daje silnik juz mam na wiezchu i trwa naprawa i przygotowanie do sezonu. moze tez jakies malowanie
mstan Opublikowano 3 Grudnia 2009 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Witam Przeczytałem wszystkie posty (Nie będę ich komentował). Ciśnienie które powstaje na wskutek nieszczelności pierścieni w korpusie silnika i w misce olejowej to spaliny pomieszane z rozpylonym olejem. Są one odprowadzane przez odmę do układu dolotowego-ssącego. Jeżeli w skrzyni korbowej powstaje większe ciśnienie może to świadczyć o niedrożności odmy. Jak masz silnik zdemontowany to tylko ułatwia sprawę. Pompa olejowa nie wytwarza ciśnienia w skrzyni korbowej bo jeżeli nawet wyrzuci olej do skrzyni przez nieszczelność to najpierw go musi pobrać z dolnej części skrzyni korbowej -czyli z miski olejowej. Pozdrawiam
aro13 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2010 podziekowal.masz racje to byly pierscienie na 3 a ta pompa tez choc to nie przez nia to cisnienie ale koszt naprawy przerasta drugi silnik. za duze juz wciecia na cylindrze. pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się