Vendeur 0 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Witam. Gdzieś widziałem wątek o spalaniu silników, ale nie potrafię już go odnaleźć. Ponadto nie widziałem tam stosownej informacji, dlatego proszę o nią tutaj. Chciałbym, aby wypowiedzieli się posiadacze takiej konfiguracji: B5 kombi automat 4-biegowy (u mnie akurat 1996 r.). Ile to auto powinno palić? Moje zużywa niestety 8L ON przy bardzo spokojnej jeździe, prawie maksymalnie ekonomicznej. Przy lekkim gazowaniu wzrasta do 10 L... Silnik jest niby oszczędny, jednak nie wiem czy to przypadkiem nie jest wina skrzyni biegów, której konstrukcja dość leciwa - 4 biegi to nie rewelacja, często wkręca się na wyższe obroty, rzadziej zmienia; zapewne przez to także rośnie spalanie nieco. Ale może mam coś nie tak u siebie jednak? Bardzo proszę o informacje. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Jeśli chodzi o wątek o spalaniu to proszę bardzo... :gwizdanie: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t1540.0.html;highlight=ile+na+baku Myślę, ze na 170 stronach znajdziesz coś dla siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vendeur 0 Opublikowano 2 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Dzięki . Choć przyznam szczerze, że przeglądnięcie 170 stron zajmie mi sporo, może do tego czasu ktoś tutaj odpisze . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeeJay_Kill 1 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Posiadam auto w takiej konfiguracji. Spalanie w mieście dokładnie takie, jak u Ciebie, kiedy naprawdę trzeba przybutować, to 11 też spali, ale przeważnie 8-9l. Trasa - wg FIS'a - 5,5, jednak naprawdę prawie 6l wziął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vendeur 0 Opublikowano 2 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Tylko, że moją jazdę trudno nazwać jazdą w mieście... Codziennie do pracy robię w każdą stronę 12 km, po drodze kilka zakrętów, również kilka przyspieszeń i hamowań. Ale to jak dobrze pójdzie wyjdzie mi 6 odcinków, w których wcale nie muszę zbytnio zmieniać trybu jazdy. Ogólnie nazwałbym to cyklem mieszanym, bo ani to miasto, ani trasa... I oszczędzając w takim cyklu to te 8L wydaje mi się jednak dużo... :/ 7 jeszcze by uszło. A ten wątek o spalaniu... dajcie spokój , 30 stron przeglądnąłem i raptem 2 wzmianki o spalaniu, choć nie do końca konkretne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wagabunda 0 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 ja jak chcę wiedzieć coś o spalaniu to zaglądam tutaj: http://www.autocentrum.pl/?FF=307&makeid=1&modelid=27&genid=1732696029&bid=157&filtr=1&engineid=918&yearfrom=1996&yearto=2001&trybopinii=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 ja jak chcę wiedzieć coś o spalaniu to zaglądam tutaj: http://www.autocentrum.pl/?FF=307&makeid=1&modelid=27&genid=1732696029&bid=157&filtr=1&engineid=918&yearfrom=1996&yearto=2001&trybopinii=1 Jak już mówimy o podobnych stronach to zapraszam Was tutaj - mamy tam konto klubowe... :gwizdanie: http://www.motostat.pl/ KONIEC OT :gwizdanie:[br]Dopisany: 02 Listopad 2009, 21:27_________________________________________________I jeszcze tylko wątek dotyczący tej kwesti. http://www.a4-klub.pl/smf/motostatpl_konto_klubowe-t93777.0.html;all= Bezpośredni link do Naszego klubu... http://motostat.pl/kluby/info/id/35 :good: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vendeur 0 Opublikowano 2 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 ja jak chcę wiedzieć coś o spalaniu to zaglądam tutaj: http://www.autocentrum.pl/?FF=307&makeid=1&modelid=27&genid=1732696029&bid=157&filtr=1&engineid=918&yearfrom=1996&yearto=2001&trybopinii=1 Jakbyś nie zauważył, chodzi mi WYŁĄCZNIE O AUTOMAT. Znam tamtą stronę, jednak nie pozwala ona na wybór skrzyni biegów, zaś tylko w jednym komentarzu odnalazłem wzmiankę o automacie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert479 0 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Witam. Ja posiadam takie samo autko z 1999r. w automacie i spalanie wychodzi mi tak do ok.100km/h 6l , do ok.140km/h to już w granicach 7-7.5l a w mieście to jest 8-9l ale to tez zależy jak się umiesz posługiwać pedałem przyspieszenia także też jestem zaskoczony że tak dużo. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 dziwisz sie ze tyle pali to norma w automacie nawet przy 12 km do pracy przeciez silnik nie zdązy sie nawet zagrzać wiec musi wiecej spalić kto kupuje automat musi brac poprawke na spalanie + 2 L niestety coś za coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vendeur 0 Opublikowano 3 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Bzdura, w nowych automatach różnica w spalaniu jest minimalna. Dlatego pytanie jest czy to wina tej konkretnej skrzyni biegów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Bzdura, w nowych automatach różnica w spalaniu jest minimalna. Dlatego pytanie jest czy to wina tej konkretnej skrzyni biegów. jedyne skrzynie ktore nie maja wplywu na zuzycie paliwa to multitronic oraz dsg natomiast zgadza sie ze wynik 10 L poza miastem do bardzo duzo. do kontroli: cisnienie kol, zbieznosc, stan hamulcow - czy nie blokuja jezeli nic z powyzszych nie wykaze niesprawnosci, wtedy logi do zrobienia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vendeur 0 Opublikowano 3 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Logi, czyli podpięcie pod komputer? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeeJay_Kill 1 Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Tak, ale podczas jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vendeur 0 Opublikowano 3 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 A np. podczas postoju w warsztacie odpowiednio manipulując gazem? Bowiem ktoś mi ostatnio tak sprawdzał i wykazało błąd kolektora ssącego... Facet powiedział, że to może mieć wpływ zarówno na moc jak i spalanie, wkrótce ma się temu przyjrzeć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeeJay_Kill 1 Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 logi dynamiczne muszą być wykonywane podczas jazdy, natomiast logi statyczne można wykonać na postoju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vendeur 0 Opublikowano 5 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Wybaczcie, jestem kompletnie zielony w tych sprawach... Logi to po prostu odczyty komputera, czyli informacje wyświetlane przez niego tak? Mechanik podłączał komputer (podobno oryginalna serwisówka, małe, niebieskie, rozkładane pudełko) podczas postoju i sprawdzał wtryskiwacze etc. Wszystko było w porządku, problem zaś pojawił się na kolektorze ssącym, zawór. Czy dodatkowe sprawdzenie podczas jazdy może dać inne/dodatkowe informacje? Jeśli tak, to dlaczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Bzdura, w nowych automatach różnica w spalaniu jest minimalna. Dlatego pytanie jest czy to wina tej konkretnej skrzyni biegów. w nowych tak ale przeciez mowa o starym samochodzie zauważ 96r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vendeur 0 Opublikowano 6 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Wybaczcie, jestem kompletnie zielony w tych sprawach... Logi to po prostu odczyty komputera, czyli informacje wyświetlane przez niego tak? Mechanik podłączał komputer (podobno oryginalna serwisówka, małe, niebieskie, rozkładane pudełko) podczas postoju i sprawdzał wtryskiwacze etc. Wszystko było w porządku, problem zaś pojawił się na kolektorze ssącym, zawór. Czy dodatkowe sprawdzenie podczas jazdy może dać inne/dodatkowe informacje? Jeśli tak, to dlaczego? Czy ktoś mógłby odpowiedzieć mi na te pytania? Zaraz jadę do warsztatu i nie chciałbym tylko częściowo przetestować auta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio911 0 Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Najlepiej umów się na logi dynamiczne w dziale spoty na pewno któryś z kolegów pomoże. Większość mechaników nie wie co to logi dynamiczne a wysuwanie teorii będzie Cię kosztować i nie rozwiąże problemów. Kolega Boseron ma racje 12Km to za mały odcinek na jazdę ekonomiczną gdzie silnik może rozgrzewać się do 10Km (zależne od temp. Otoczenia ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się