boseron 2 Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moro99 0 Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 powachaj spaliny. jesli beda lekko slodkie tzn ze masz wydmuchana uszczelke pod glowica i tamtedy ucieka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Solar_ 0 Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 posprawdzaj wszystkie krućce przy głowicy moze tam jest jakiś mały wyciek moze przepuszcza oring Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djkuna 0 Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Częstą przypadłością jest rozpadająca się chłodnica(prawy,lewy dolny róg) tam zerknij. U mnie tak było,ale zauważyłem dopiero jak wymieniałem rozrząd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 potwierdzam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Zapomnieliscie tez o cieknacej pompie wody... ja mialem taki przypadek. Ile Twoj rozrzad ma km? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wypsiu 3 Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Zobacz jeszcze z tyłu silnika,tam gdzie są świece co podgrzewają płyn chłodniczy przy samym podszybiu.Jest tam kolanko plastikowe i dosyć często jest tam wyciek podczas jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesand 0 Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Zobacz jeszcze z tyłu silnika,tam gdzie są świece co podgrzewają płyn chłodniczy przy samym podszybiu. AVF nie ma takowych, AWX też nie, z PD tylko AJM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 No to stary... w fure inwestujesz, fele kupujesz, a rozrzadu nie zrobiles skoro nawet nie wiedziales kiedy i czy byl robiony? Shame on you Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Solar_ 0 Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 a płyn różowy to chyba zostawia ślady jak najbardziej zostawia ślady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moro99 0 Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 jak dla mnie (sie nie znam) ale wydaje mi sie ja dolejesz ciecz a do cieczy b to nie nastapi redukcja a rozcieczenie lub zageszczenie substancji nowopowstalej c Prawdopodobnie sprawdzales ale powiem jeszcze raz. sprawdz czy ci sie przez przypadek nigdzie zaden waz nie poci jesli dysponujesz garazem lub innym suchym miejscem zdejmij oslone silnika spodnia poluz sporo gazet pod silnik i zostaw na noc. jesli bedzie mokre to masz odp ze nieszczelnosc jak nie to musi parowac gdzies w silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się