drewno1986 0 Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Witam, ostatnio testowałem moje Audi 2.8 30v czy ktoś wie czy jest w tym modelu ogranicznik prędkości? Bo na 250 km/h zatrzymała się wskazówka ale mocy jeszcze było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMeM 0 Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 ogranicznikiem jest skrzynia, która kończy się przy ~275km/h - jednak potrzeba sporej górki żeby do tej prędkości dojść absolutnym max ktory da sie uzyskac na rownej drodze to 260 km/h - wtedy ma ok. 6200 obr/min i nie ma absolutnie szans aby poszedl dalej i nie rozumiem jak przy 250km/h mowisz ze mocy jeszcze bylo - jak by bylo to by poszedl dalej :gwizdanie: powyzej 240 km/h to naprawde juz sie wolno zbiera i zeby dojsc do tych 260km/h potrzebowalem naprawde dluuugiej prostej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drewno1986 0 Opublikowano 3 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Jechałem z 1 min 250 km/h, odpusciłem gaz do ok 240 i znów dodałem do dechy i zaczął przyspieszać dośc odczuwalnie i znów 250 i jakby coś go zablokowało. dlatego sie pytam o tą blokade bo przyspieszał dobrze i nagle koniec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMeM 0 Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 hmm no u mnie jest troche inaczej - do 240km/h idzie w miarę sprawnie i nagle jest wyraźny spadek ciągu i od tych 240 do 260 km/h idzie bardzo wolno ale płynnie ale takie już są uroki tego silnika - co by nie mówić ma już swoje lata tu na forum były o ile mnie pamięc nie myli 2 przypadki sprawdzania go na hamowni w serii auto ma 193km i 280nm - jedno auto na hamowni miało 194km i 240nm - więc trzymał moc a nie trzymał momentu - z kolei drugi przypadek miał 174km i 280nm - więc trzymał moment a nie trzymał mocy w serii ten silnik powinien trzymać moc 193km w obrotach między 6000 a 6200 - wlasnie takie obroty na 5-tym biegu odpowiadają predkosciom 250-260km/h - może poprostu moc w twoim silniku od 6000 obr gwaltownie spada i 250km/h to jest max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drewno1986 0 Opublikowano 3 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 zapomniałem o jednej rzeczy, a mianowice jechałem na gazie, chociaż niewiem czy to ma jakis związek ale może na gazie niepojedzie tyle co na benzynce, wiec jak tylko bede miał możliwość to przełacze na benzyne i sprawdze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staniek 61 Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Jak już sprawdzac V max. to GPS'em. Licznik to niepoprawny optymista :> Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Newman 0 Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 musze tez swojego pocisnac... niedlugo beda nowe oponki wiec bedzie mozna przetestowac na razie jechalem lekko ponad 200 ale to osiaga bez ziewania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Jak już sprawdzac V max. to GPS'em. Licznik to niepoprawny optymista to prawda-licznik zawyza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Newman 0 Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 u mnie o jakies 5km zawyża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się