SoMeS Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 adadur myślisz że to zła dawka? swoją drogą te pukanie pompy to fajna sprawa
nyggga Opublikowano 12 Listopada 2009 Autor Opublikowano 12 Listopada 2009 Coś mi mówi że trzeba będzie u Ciebie pompę "puknąć" a nie EGRy zaślepiać. a to chyba nie u mnie:Pco to spota ja w piatek mam na nocke wiec odpadam...;/ a kabel se zamowilem wiec nie dlugo zrzuce logi a co do blaszki ktora zamowilem na allegro to ma 1.5 mm ale na pewno nie jest taka jak od puszki ciezko ja nawet lekko zgiac a co dopiero mowic o przepaleniu....niby ocynkowana...
SoMeS Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 nygga żebyś się nie zdziwił tam jest wyyyysoka temperatura... mi nawet to co ja mam zgrzało się tak że lakier zszedł :gwizdanie:
nyggga Opublikowano 13 Listopada 2009 Autor Opublikowano 13 Listopada 2009 wlasnie dostalem kabelek....w weekend sie jakos pobawie z logami....i tu moja prośba czy mozecie wyslac mi screena z poprawnie dzialajacym EGR`em z silnika AFN bo w "FAQ DIAGNOSTYKI" jest troche o tym ale kolo tak to opisal ze nawet nie wiem jak to czytac;/ pzdr
adadur Opublikowano 13 Listopada 2009 Opublikowano 13 Listopada 2009 wlasnie dostalem kabelek....w weekend sie jakos pobawie z logami....i tu moja prośba czy mozecie wyslac mi screena z poprawnie dzialajacym EGR`em z silnika AFN bo w "FAQ DIAGNOSTYKI" jest troche o tym ale kolo tak to opisal ze nawet nie wiem jak to czytac;/ pzdr Jeśli masz problem ze zrobieniem logów - daj znac na PW zdzwonimy sie i cos podziałamy. Jeśli sobie poradzisz...Na podstawie opisu z "diagnostyki: Rozgrzewasz auto (min. wymagane to 80st.C) - jeśli się nie uda rozgrzać, wyniki do bani i mają charakter pogladowy. 1. dokonujemy analizę grupy 003 w próbie statycznej. - wartości określającą ilości powietrza w pozycjach 2 i 3 – wartości te winny być tożsame/prównywalne, wartości powinny utrzymywać się w granicach 200 jednostek [dla obu pozycji]. - jeżeli wartość z poz. 3 [rzeczywista] przewyższa wartość z poz. 2 [żądana], to wskazuje to na nieprawidłowe działanie zaworu EGR. - poz. 4 – wysterowanie zaworu - winna utrzymywać się w granicach 40%. 2. dokonujemy analizę grupy 003 w próbie statycznej w trybie Basic Settings. ECU zwiększy obroty [w różnych zakresach - w zależności od typu silnika]. Zwracamy uwagę na poz. 2, 3 i 4. - poz. 2 określa tryb pracy zaworu EGR: OFF – zawór zamknięty, silnik pracuje na powietrzu; ON – zawór otwarty, silnik pracuje na mieszance powietrza i spalin. - poz. 3 określa ilość powietrza którą używa silnik. w przypadku trybu OFF, winna być ona wysoka [400 i więcej], z kolei w trybie ON, winna być wyraźnie mniejsza – zbliżona do poz. 2 i 3 z próby statycznej zwykłej [ok. 180]. wartości różnić się będą w zależności od typu silnika. - poz. 4 określa wysterowanie zaworu EGR: 100% oznacza jego pełne zamknięcie; 0% oznacza jego pełne otwarcie. podczas próby 003BS zawór EG będzie cyklicznie zamykany i otwierany. zwracamy uwagę na różnicę ilości powietrza w pozycji 3, w stosunku do pełnego otwarcia i pełnego zamknięcia. Zalecam zrobienie pełnych logów statycznych i dynamicznych.
nyggga Opublikowano 21 Listopada 2009 Autor Opublikowano 21 Listopada 2009 Wszytskie doloty sprawdzone zero dziury.....EGR zaslepiony koniec z kopceniem..... widocznie sie nie domykal na wysokich obrotach bo jak chmura poszla to az silnik sie zdławił dzieki wszytskim za pomoc
SoMeS Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 no to dobrze Nygga pamiętajcie o tych uszczelkach - blaszkach... ja zapomniałem teraz o jednej przy czyszczeniu kolektora i mi zachmurzyło mimo bardzo mocnego skręcenia...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się