Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Dziura w dolocie Egr???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

adadur myślisz że to zła dawka? :cool1:

swoją drogą te pukanie pompy to fajna sprawa :naughty::polew:

Opublikowano
Coś mi mówi że trzeba będzie u Ciebie pompę "puknąć" a nie EGRy zaślepiać.
a to chyba nie u mnie:P

co to spota ja w piatek mam na nocke wiec odpadam...;/ a kabel se zamowilem wiec nie dlugo zrzuce logi a co do blaszki ktora zamowilem na allegro to ma 1.5 mm ale na pewno nie jest taka jak od puszki ciezko ja nawet lekko zgiac a co dopiero mowic o przepaleniu....niby ocynkowana... :hi:

Opublikowano

nygga żebyś się nie zdziwił :naughty:

tam jest wyyyysoka temperatura... mi nawet to co ja mam zgrzało się tak że lakier zszedł :gwizdanie:

Opublikowano

wlasnie dostalem kabelek....w weekend sie jakos pobawie z logami....i tu moja prośba czy mozecie wyslac mi screena z poprawnie dzialajacym EGR`em z silnika AFN bo w "FAQ DIAGNOSTYKI" jest troche o tym ale kolo tak to opisal ze nawet nie wiem jak to czytac;/

pzdr :good:

Opublikowano

wlasnie dostalem kabelek....w weekend sie jakos pobawie z logami....i tu moja prośba czy mozecie wyslac mi screena z poprawnie dzialajacym EGR`em z silnika AFN bo w "FAQ DIAGNOSTYKI" jest troche o tym ale kolo tak to opisal ze nawet nie wiem jak to czytac;/

pzdr :good:

Jeśli masz problem ze zrobieniem logów - daj znac na PW zdzwonimy sie i cos podziałamy.

Jeśli sobie poradzisz...Na podstawie opisu z "diagnostyki:

Rozgrzewasz auto (min. wymagane to 80st.C) - jeśli się nie uda rozgrzać, wyniki do bani i mają charakter pogladowy.

1. dokonujemy analizę grupy 003 w próbie statycznej.

- wartości określającą ilości powietrza w pozycjach 2 i 3 – wartości te winny być tożsame/prównywalne, wartości powinny utrzymywać się w granicach 200 jednostek [dla obu pozycji].

- jeżeli wartość z poz. 3 [rzeczywista] przewyższa wartość z poz. 2 [żądana], to wskazuje to na nieprawidłowe działanie zaworu EGR.

- poz. 4 – wysterowanie zaworu - winna utrzymywać się w granicach 40%.

2. dokonujemy analizę grupy 003 w próbie statycznej w trybie Basic Settings.

ECU zwiększy obroty [w różnych zakresach - w zależności od typu silnika]. Zwracamy uwagę na poz. 2, 3 i 4.

- poz. 2 określa tryb pracy zaworu EGR: OFF – zawór zamknięty, silnik pracuje na powietrzu; ON – zawór otwarty, silnik pracuje na mieszance powietrza i spalin.

- poz. 3 określa ilość powietrza którą używa silnik. w przypadku trybu OFF, winna być ona wysoka [400 i więcej], z kolei w trybie ON, winna być wyraźnie mniejsza – zbliżona do poz. 2 i 3 z próby statycznej zwykłej [ok. 180]. wartości różnić się będą w zależności od typu silnika.

- poz. 4 określa wysterowanie zaworu EGR: 100% oznacza jego pełne zamknięcie; 0% oznacza jego pełne otwarcie.

podczas próby 003BS zawór EG będzie cyklicznie zamykany i otwierany. zwracamy uwagę na różnicę ilości powietrza w pozycji 3, w stosunku do pełnego otwarcia i pełnego zamknięcia.

Zalecam zrobienie pełnych logów statycznych i dynamicznych.

Opublikowano

Wszytskie doloty sprawdzone zero dziury.....EGR zaslepiony koniec z kopceniem..... :notworthy: widocznie sie nie domykal na wysokich obrotach bo jak chmura poszla to az silnik sie zdławił :kox:

dzieki wszytskim za pomoc :hi:

Opublikowano

no to dobrze Nygga :wink4:

pamiętajcie o tych uszczelkach - blaszkach... ja zapomniałem teraz o jednej przy czyszczeniu kolektora i mi zachmurzyło mimo bardzo mocnego skręcenia... :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...