fassi1 Opublikowano 7 Listopada 2009 Opublikowano 7 Listopada 2009 Witam. Fakt, że nie posiadam A4 ale podobieństwa są bardzo duże. Pytanie odnośnie podciśnienia. Za co odpowiadają zawory 18 i ustrojstwa 1 i 2A na dołączonym obrazku? Gdzie znajduje się zawór EGR w moim silniku czyli z układem powietrza wtórnego. Dzięki.
mateogda Opublikowano 7 Listopada 2009 Opublikowano 7 Listopada 2009 Za co odpowiadają zawory 18 i ustrojstwa 1 i 2A Zmienna długość kolektora ssącego. Gdzie znajduje się zawór EGR w moim silniku .... a kto powiedział, że go wogóle masz?
fassi1 Opublikowano 7 Listopada 2009 Autor Opublikowano 7 Listopada 2009 Co mam rozumieć przez zmienną długość kolektora ssącego i jak się to objawia w praktyce jeśli możesz wyjaśnić. Co do EGR to z ETKI wynika że ten silnik jest z układem recyrkulacji spalin.
mateogda Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 Co mam rozumieć przez zmienną długość kolektora ssącego i jak się to objawia w praktyce jeśli możesz wyjaśnić. Urządzenie przy dużych obciążeniach silnika, przy przyspieszaniu, zmienia geometrie kolektora ssącego tak aby powietrze trafiało do cylindrów krótszą drogą. Co do EGR to z ETKI wynika że ten silnik jest z układem recyrkulacji spalin. Skoro z twojej etki tak wynika to wstaw odpowiedni rysunek...
fassi1 Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Opublikowano 8 Listopada 2009 Urządzenie przy dużych obciążeniach silnika, przy przyspieszaniu, zmienia geometrie kolektora ssącego tak aby powietrze trafiało do cylindrów krótszą drogą. Czy może mieć to wpływ na zmianę obciążeń na biegu jałowym. Przy rozgrzanym silniku falują mi obroty przy zmianach obciążeń (przełączanie pomiędzy D i R przy parkowaniu, skręty przy tym kierownicą, załączanie klimy itp). Dodam tylko że ten tłoczek nie chodzi u mnie lekko, brzmi jakby potrzebował jakiejś lubryfikacji bo słychać i czuć tarcie. Skoro z twojej etki tak wynika to wstaw odpowiedni rysunek... Co do EGR to pewności nie mam. Domyślam się, bo grupa zaznaczona na fotce jest bez recyrkulacji spalin to wnioskuje że poniżej grupa jest z recyrkulacją, w której jest AML. Jeśli się mylę to mnie popraw.
mateogda Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 Czy może mieć to wpływ na zmianę obciążeń na biegu jałowym. Raczej nie ponieważ na biegu owe urządzenie nie pracuje. Przy rozgrzanym silniku falują mi obroty przy zmianach obciążeń Brudna, źle zaadaptowana przepustnica. Źle wyregulowana instalacja lpg. Niesprawny któryś z czujników, np. sonda. Grupa volkswagena zaczeła stosować recyrkulację spalin w silnikach benzynowych dopiero od 2002 r.. Chyba Nie będę się upieral niemniej jednak wydaje mi się, że AML nie jest wyposażony w układ recyrkulacji spalin.
fassi1 Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Opublikowano 8 Listopada 2009 Sondy raczej dobrze działają. Instalka raczej też jest dobrze wyregulowana bo mam ją pod kontrolą ale elektronika do d*py (Zenit) więc kto wie może ona robi problemy. Przepustnice adoptowałem ale muszę zabrać się za jej przeczyszczenie. Co do recyrkulacji spalin to raczej masz rację bo całą ETKę przeszukałem i konkretnie nie ma zaworu recyrkulacji spalin. Dzięki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się