wzakrzewski Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 Witam wszystkich i proszę o małą poradę. A więć gdy dziś wracałem do domu podczas jazdy nagle samochód zaczął zwalniać, brak mocy, pojawiło się dymienie, max 3000 obrotów . Podczas odpuszczenia pedału gazu i dodaniu był chwilowy przyrost mocy ale tylko chwilowy. Im bliżej byłem domu tym samochód był słabszy max 90 km/h. po zgaszeniu samochodu jest problem tego typu że odpala po dłuższym kręceniu i gaśnie po 1minucie .
Wihajster Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 Witam wszystkich i proszę o małą poradę. A więć gdy dziś wracałem do domu podczas jazdy nagle samochód zaczął zwalniać, brak mocy, pojawiło się dymienie, max 3000 obrotów . Podczas odpuszczenia pedału gazu i dodaniu był chwilowy przyrost mocy ale tylko chwilowy. Im bliżej byłem domu tym samochód był słabszy max 90 km/h. po zgaszeniu samochodu jest problem tego typu że odpala po dłuższym kręceniu i gaśnie po 1minucie . zrób pełne vagowanie auta...
grzes1150 Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 Samo mocne kopcenie i mulenie wskazywało by na nieszzelność w dolocie ale nie wiem co powiedzieć na to że auto gaśnie po 1 min.
wzakrzewski Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Opublikowano 8 Listopada 2009 Mam pytanie Co myślicie o zpchanym katalizatorze?
ktmrider7 Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 moim zdaniem filtr paliwa lub nieszczelnosc w ukladzie paliwowym
wozniak_4 Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 mnie się też wydaje ze to może być zapchany filtr ale nie na 100%bo by ci gasł w czasie jazdy albo by szarpał.ale jak ci gasł po jednej minucie a długo kręciłeś to mogło być tak że pompa ciągła a nie miała co bo filtr nie pościł paliwa bo był zapchany majak już coś zaciągną to odpalił ale na chwile bo znowu mu brakło paliwa.jak dawno nie był zmieniany to można spróbować nawet po odkręceniu widać z góry czy jest w środku zapchany czarny-jak tak to kwalifikuje się do wymiany.jak masz czas to go wykręć i sprawdź to nic nie kosztuje a jak nie to to na komputer musisz go wziąć. takie jest moje zdanie.pozdrawiam.
debianA4 Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 kurde ja mam ten sam kłopot lecz wyglądało to trochę inaczej auto nie gaśnie,lecz kopci praktycznie sadzami na 3 biegu ciągnie max 3200 obrotów i przy tym mocno dymi,niestety wcześniej na vag-u pokazywał zbyt niskie ciśnienie w przewodzie dolotowym wiec wymieniłem czujnik N75 za 380 zł!!! Problem zniknął natomiast pojawił się nowy na pewnych obrotach silnik takjag by odejmował sobie gazu... no i znów mocno kopci ktoś pomoże??? czy to może być przepływomierz ???
jurekb133 Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 ja mialem podobny problem, pomoglo czyszczenie wacikiem ze spirytusem przeplywki
semi281 Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 Debiana4 a sprawdzałeś dolot? Miałem takie same objawy, na jednej z gum dolotu, zaraz przy opasce zaciskowej miałem dziurę i to ona była przyczyną spadku mocy i sporego kopcenia.
wzakrzewski Opublikowano 9 Listopada 2009 Autor Opublikowano 9 Listopada 2009 A więc poradziłem sobie z odpaleniem ( nieszczelny ukłed paliwowy) i do tego duże luzy na turbinie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się